Etykiety

piątek, 7 października 2016

MAŁE ZAKUPY W ROSSMANNIE - LAKIERY DO PAZNOKCI :)

Hej :)
Dziś szybciutki post o moich drobnych zakupach w Rossmannie w ostatnich dniach. Jeśli chodzi o moją opinię na temat promocji -49% na kosmetyki to oczywiście uważam, że świetnie, że ona jest. Jednak sama w ostatnim czasie rzadko kupowałam coś poza właśnie lakierami do paznokci. Dlaczego? Dlatego, że produktów do makijażu oczu mam zdecydowanie więcej niż potrzebuję, natomiast kosmetyki do twarzy są w większości tak "wymacane", że bałabym się je nakładać na twarz ;) Wolę kupować takie rzeczy w drogeriach internetowych gdzie ceny są korzystne cały rok a produkty przychodzą w nienaruszonym stanie. Ale to miał być post o lakierach :) A lakierów nigdy za wiele, oto więc co kupiłam :)


SALLY HANSEN ODŻYWKA HARD AS NAILS
Moje paznokcie są ostatnio w opłakanym stanie i koniecznie potrzebuję czegoś co je wzmocni. Nie znam tej odżywki, nic o niej nie słyszałam więc kupiłam totalnie w ciemno. Jedyne co mną kierowało to to, że uważam markę Sally Hansen za jednego z najlepszych producentów tego typu specyfików. Zobaczymy, czy ta odżywka nie zszarga tej opinii ;)

SALLY HANSEN INSTA-DRI
O tym topie za to wiele słyszałam i korzystając z promocji skusiłam się. Ma on przyspieszać wysychanie lakieru i przedłużać jego trwałość. A że ja nie mam teraz za bardzo czasu na zbyt częste i długie malowanie paznokci to powinno być to dla mnie wybawienie. O ile się sprawdzi, bo o tym przekonam się w najbliższym czasie.


MISS SPORTY GEL SHINE NR 552 - przeboski, nudziakowy odcień zgaszonego, brudnego różu
LOVELY FAST DRY NR 2 - zgaszona, brudna śliwka, na paznokciach nieco ciemniejszy niż w opakowaniu. Piękny!!
MISS SPORTY GEL SHINE NR 390 - na żywo nieco bardziej zgaszony niż tu wyszedł na zdjęciu. Jeszcze go nie otwierałam.

Jeśli chodzi o lakiery kolorowe to wśród droższych marek podczas mojej wizyty nie było już za bardzo w czym wybierać, dlatego znalazłam sobie kilka lakierów wśród tych tańszych marek - tam wybór był ogromny. Jestem zachwycona ich kolorami. Szczególnie te dwa pierwsze to idealnie "moje" kolory. mam nadzieję, że z trwałością nie będzie najgorzej choć w sumie i tak teraz wszystkie lakiery wytrzymują u mnie nie za długo, bo paznokcie są w nie najlepszej kondycji.

 To tyle na ten moment. Czekam jeszcze na zamówienie z Avonu i mam w planach kilka rzeczy do kupienia więc kolejny haul zakupowy już niebawem ;) Zapraszam!

Buziaki :):):)

35 komentarzy:

  1. bardzo fajny post :) a kolory lakierów bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam!
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupno nowych lakierów do paznokcie to zawsze fajny pomysł :) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie byłam nawet :P w sumie to chyba jednak zrezygnuje z całej promocji :) wszystko mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też. Ale nowe lakiery do paznokci nie zaszkodzą :)

      Usuń
  4. Insta-Dri to naprawdę dobrze wydana kasa, mogę Cię zapewnić :) A kolorki lakierów wszystkie takie "moje" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne lakiery. Też muszę wypróbować przyspieszacz wysychania Sh, na razie mam Seche Vite, więc nie kupowałam. :) Ja na promocji w Rossmann kupiłam na razie 3 produkty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę kiedyś wreszcie spróbować ten kultowy Seche Vite :)

      Usuń
  6. Ja za lakierami jakoś się nie oglądam nigdy ;) Chyba że za kolorem czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei rzadko maluję na czerwono. Wolę zgaszone kolory albo bordo :)

      Usuń
  7. Ja się nie skusiłam na promocję. Odstraszają mnie tłumy dziewczyn, obmacane i otwarte produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja do oczu i twarzy też nic nie kupię. Bezpieczniej kupić przez Internet. I ceny też są korzystne.

      Usuń
  8. Świetny jest ten róż z Lovely. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne odcienie lakierów. Czasami lubię sobie "walnąć" jakiś róż :)
    Tym, razem promocja w ogóle mnie nie skusiła. Mam duże zapasy, a za niedługo pewnie znowu ją powtórzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - kiedyś można było tylko pomarzyć o takich promocjach a teraz są co chwilę :)

      Usuń
  10. Śliczne kolory tych lakierów. Nie znam żadnego z produktów które wybralas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie znałam mimo, że SaLLY Hansen są dosyć popularne :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne kolorki. Insta Dri chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne kolorki, lubię takie :) Ja nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie takich kolorów zazwyczaj szukam. I bordo też często jest w moich ulubionych odcieniach :)

      Usuń
  13. A ja w tym roku nie skorzystałam z promocji... ;) Przerzuciłam się całkowicie na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami noszę hybrydy ale troszkę mnie nudzi mieć lakier tak długo. Jeszcze się nie przyzwyczaiłam :)

      Usuń
  14. Miłego testowania! :) A Ja nic nie kupiłam na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)