Etykiety

poniedziałek, 2 listopada 2015

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA I PAŹDZIERNIKA


Hej :)
Pora na ulubieńców ale powiem Wam, że ostatnio mało co mnie zachwyca. Ciągle kupuję jakieś nowe rzeczy do testowania (zazwyczaj w ciemno) i mało co okazuje się jakimś szałem. Nie chcę też w kółko pokazywać Wam tych już sprawdzonych kosmetyków bo one pojawiały się w ulubieńcach wielokrotnie. Dlatego też dzisiaj pięć kosmetyków, które faktycznie w ostatnim czasie zrobiły na mnie wrażenie i warto o nich tu napisać :) 


EVREE MAX REPAIR
Balsam, o którym pisałam Wam w poprzednim poście. Absolutnie fantastyczny, świetnie nawilża i na długo daje uczucie komfortu. Polecam :)

GARNIER PŁYN MICELARNY 3W1 SKÓRA WRAŻLIWA
Nie jestem fanką płynów micelarnych, bo jako posiadaczka suchej skóry lubię konsystencję mleczek do demakijażu. Ale muszę przyznać, że ten płyn z Garniera jest naprawdę świetny! Doskonale zmywa makijaż i robi to ekspresowo a przy tym zupełnie nie podrażnia. Super! :)


RIVAL DE LOOP REVITAL Q10 KREM POD OCZY
Fantastyczny krem :) Już wcześniej zachwycałam się kremem pod oczy tej firmy tyle, że z serii czerwonej (Regeneration). Teraz śmiało mogę powiedzieć, że ten Revital Q10 jest jeszcze lepszy. Przede wszystkim tak dobrze nawilża i koi, że nakładając go na noc jeszcze rano czuję cudownie nawilżoną i wygładzoną skórę pod oczami. Świetny krem za niecałe 10 zł. Recenzja wkrótce :)

NOWY L'OREAL TRUE MATCH
Uwielbiam odkąd pierwszy raz spróbowałam. To naprawdę bardzo leciutki, uniwersalny podkład, który świetnie sprawdza się na co dzień i po prostu sprawia, że skóra wygląda świetnie. Myślę, że zostanie ze mną na długo. Mój odcień to 2N.

BOURJOIS HEALTHY MIX
Gdyby ten podkład umiał mówić to nazwałby mnie zdrajczynią, bo regularnie go ostatnimi czasy omijałam żeby używać True Match :) Ale gdy po kilku tygodniach znów zaczęłam go od czasu do czasu nakładać to przypomniałam sobie o wszystkich jego zaletach i dalej jest u mnie w czołówce najlepszych podkładów. Teraz stosuję go na przemian z True Match i jestem zachwycona :) Mój odcień to 52.

I to tyle :) 
Buziaczki :)

23 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu czaję się na ten balsam do ciała z Evree, muszę wreszcie go dopaść.
    Ten Loreal jest dla jakiej cery i jakie ma wykończenie, jeśli oczywiście mogę spytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma wykończenie rozświetlające więc wydaje mi się że będzie dobry do każdej cery poza tłustą. Ostatnio robiłam jego recenzję i tam szczegółowy opis :)

      Usuń
    2. Dzięki, zaraz sobie spojrzę - musiałam przeoczyć.

      Usuń
  2. Kocham micel z Garniera! Jako tonik sprawdza się rewelacyjnie, a podkład Bourjois to mój ogromny ulubieniec, chociaż ostatnio zachwyciłam się BB Skin 79 Gold:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego BB Skin ale jak jest podobny do Bourjois to na bank by mi się spodobał :)

      Usuń
  3. płyn micelarny z garniera uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też za bardzo nie lubię płynów micelarnych, ale jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio czytałam właśnie o tym kremie na innym blogu, miałam iść do Rossmanna i go kupić, no i wyleciało mi z głowy, ale czytam kolejny już raz że warto, także jutro idę na zakupy i będę testowała to małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn micelarny z Garniera używałam i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. znam tylko płyn z garniera i baaardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam garniera :) mama moja ma true match bardzo go lubi, dla mnie za bardzo kryjący.
    zastanawiam się nad Bourjois :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad HM, ale moja cera nie lubi płynnych produktów ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie bardzo ciężko idzie zużywanie kosmetyków nawilżających nasze ciało ale na balsam Evree już od dłuższego czasu mam ochotę. Szkoda tylko że nie ma go w mniejszej pojemności;/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten chyba kultowy już micel z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się zaopatrzyć w ten balsam z Evree, jestem go bardzo ciekawa, bo krem do rąk sprawdził mi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki Evree. Ja staram się nie kupować kosmetyków w ciemno, ale czasem ciekawość bierze górę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam healthy mix jestem mu absolutnie wierna ale ciekawi mnie ten nowy l'oreal :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)