wtorek, 13 października 2015

ZAKUPY - INGLOT, EVREE, MIXA, BIELENDA I INNE :)


Hej :) 
Dziś zapraszam Was serdecznie na szybki przegląd moich zakupów z ostatnich 2 tygodni. Są to głównie kosmetyki do pielęgnacji, ponieważ makijażowy shopping mam dopiero w planach :) Oto więc co kupiłam!

  
L'OREAL RECITAL PREFERENCE NR 9.1
Ciemny blond, który zrobiłam sobie ostatnio nie wygląda już najlepiej bo bardzo zbladłam więc czas wrócić do nieco jaśniejszego odcienia. A ta farba L'Oreala to mój ulubieniec. Cena w promocji 24,99 zł.

FACELLE
Już nie wiem która to z kolei butla - chyba dwusetna :) Cena 4,99 zł.

EVREE MAX REPAIR BALSAM DO CIAŁA
Potrzebny był mi skuteczny i w miarę możliwości bezzapachowy balsam do ciała bo nie znoszę jak coś gryzie się z zapachem moich perfum. Wybrałam Evree bo ta marka mnie jak dotąd nie zawiodła. Oby i tym razem tak było :) Cena w promocji to 11,99 zł.

RIVAL DE LOOP REVITAL Q10
Krem pod oczy. Dotychczas używałam kremu z tej samej firmy ale z serii Regeneration (czerwonej) i byłam bardzo zadowolona. Teraz wybrałam coś nowego dla odmiany i liczę, że też będę pod wrażeniem ceny do jakości (cena około 8 złotych z tego co pamiętam).

MIXA BOGATY KREM ODŻYWCZY
Potrzebowałam kremu na dzień i miałam ochotę na coś innego niż zwykle. Tester tego kremu był wystawiony w sklepie i zachwyciła mnie jego cudowna konsystencja. Kupiłam, testuję już dwa tygodnie i mam wiele do powiedzenia na jego temat więc jakiś post pojawi się niebawem (raczej na minus niż plus). Koszt w promocji to ok. 18 złotych (bez promo około 28 zł).

LOVELY AUTOMATIC LINER
Czarna kredka, którą lubię mieć pod ręką, bo można nią szybko i sprawnie podkreślić oko. Nie jest zbyt trwała ani zbyt czarna ale do mojego codziennego makijażu mi pasuje. Koszt ok. 8 zł.

SKARB
Bardzo lubię go sobie poczytać i zawsze bardzo żałuję gdy nie udaje mi się go już zdobyć.


INGLOT MAKEUP FIXER
Utrwalacz makijażu bardzo ostatnio polecany. Na co dzień takie rzeczy są mi zbędne, bo makijaż na mojej skórze raczej dobrze się trzyma (zresztą i tak nie przywiązuję do tego jakiejś wielkiej wagi). Za jakiś czas jednak szykuje mi się wielkie wyjście i potrzebuję kosmetyków, które zapewnią mi nienaganny wygląd. Mam nadzieję, że ten spray się sprawdzi :) Koszt to ok. 21 zł.

BIELENDA GOLDEN OIL PEELING NAWILŻAJĄCY
Wreszcie mój :) Od dawna się nad nim zastanawiałam i w końcu kupiłam. Mam nadzieję, że okaże się mocnym zdzierakiem i zapewni piękną i mięciutką skórę :) Cena to ok. 14 zł.

MASECZKI BIOVAX
Bardzo, bardzo się za Biovaxem stęskniłam :) Na razie kupiłąm sobie 2 saszetki w Biedronce ale koniecznie muszę sobie kupić duże opakowanie mojej ulubionej wersji - do włosów blond. Cena saszetki to 1,99 zł.

I to tyle. Teraz rozglądam się za jakimiś naprawdę dobrymi kosmetykami do makijażu, żeby zrobić sobie nimi perfekcyjny makijaż na wielkie wyjście niebawem. Polecacie coś???
Buziaki :):):)

13 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u CIebie peeling z Bielendy, bo ja go bardzo, ale to bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo o nim słyszałam dobrego więc pewnie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję fixera z Inglota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten balsam z Evree. świetne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ciekawi balsam z Evree proszę daj znać jaki on jest czy dobrze nawilża i czy na długo? Peeling z Bielendy też mnie ciekawi chociaż nie wiem czy go kupię wolę robić własne, wtedy odpowiada mi i to jak zdziera jak i zapach.I oczywiście krem pod oczy bardzo mnie ciekawi ? To nie jest krem z korektorem? Bo ja parę miesięcy temu zakupiłam taki krem pod oczy z tej (żółtej serii) taki rollon rozświetlający Beauty Balm,nadający spojrzeniu blask itd,ale nie doczytałam dokładnie ulotki i okazało się,że zawiera on korektor .Masakra wałkuję się ,zle rozciera.No po prostu ten krem to jakiś nie wypał dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam zrobił na mnie bardzo pozytywne pierwsze wrażenie ale konkretna recenzja dopiero za jakiś czas jak go trochę poużywam :) a krem pod oczy jest bez korektora - tradycyjna formuła. I też wydaje się bardzo przyjemny :)

      Usuń
  5. jak Ty trafiasz z tymi zakupami :) evree i rival de loop bardzo polubiłaś- wiem z nowego postu :) Super, chciałabym tak trafiać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tu się tak trafiło :) I właśnie niestety ostatnio coś mam pecha - szczególnie do kremów do twarzy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)