Etykiety

czwartek, 3 września 2015

MAŁE ZAKUPY - ROSSMANN I AVON

Hej :) 
Skończyło mi się w ostatnim czasie kilka rzeczy i musiałam zaopatrzyć się w nowe produkty. Wybrałam się jak zawsze do Rossmanna i oto co kupiłam:


ŻELE BABYDREAM
Przede wszystkim musiałam nabyć jakieś żele pod prysznic. Ale że w ostatnim czasie stosowałam różne dziwadła-myjadła, które wysuszyły mi skórę (wspomnę o nich niebawem) postanowiłam powrócić do żeli z serii Babydream. Ten duży z pompką świetnie się u mnie sprawdza również do włosów. Za to ten mniejszy ma lepszą, kremową konsystencję. Była promocja więc kupiłam oba - duży za około 9 złotych a mniejszy chyba za około 6 złotych. 


MLECZKO MIXA
Musiałam kupić coś do demakijażu, a że dalej nigdzie nie mogę znaleźć ukochanej Celii (i nigdy nie pamiętam, żeby w porę zamówić przez Internet) to pozostało mi kupić to mleczko z Mixa. Już je miałam wcześniej i jest bardzo fajne tyle tylko, że mało wydajne. Ale to i tak jedno z nielicznych mleczek, które nie ma parafiny w składzie więc super. Cena około 16 złotych. Recenzja tutaj.

CC CREAM NA ZACZERWIENIENIA BIELENDA
Mojego ukochanego kremu na zaczerwienienia Bielenda Sexy Mama (opis tutaj) też nie ma w moim Rossmannie więc skusiłam się na inny kosmetyk tej firmy - zielony CC Cream :) Bardzo jestem ciekawa czy równie dobrze będzie poprawiał koloryt. Cena w promocji około 11 złotych.

FACELLE
Nic dodać nic ująć - mój kosmetyk wszechczasów do wszystkiego :)


SCHWARZKOPF PERFECT MOUSSE
Po tym jak ostatnio zafarbowałam włosy na ciemniejszy, złocisty blond tak mi się spodobało, że postanowiłam pójść krok dalej i teraz kupiłam farbę jeszcze o ton ciemniejszą. Muszę wspomnieć, że wcześniej miałam zawsze blond na poziomie kolorystycznym 10-11, ostatnio zrobiłam poziomem 9 a teraz kupiłam 8. Zmiana diametralna ale bardzo mi się podoba :)

AVON LITTLE RED DRESS
Bardzo lubię ten zapach... Jest taki kobiecy, ma wiele ciekawych nut i dość długo się utrzymuje. Kupiłam już kolejny raz co świadczy o tym, że naprawdę mnie ten zapach zaintrygował :)

AVON LITTLE WHITE DRESS
Ten zapach natomiast kupiłam pierwszy raz i to zupełnie w ciemno - po prostu spodobał mi się opis. Pierwsze wrażenie mnie trochę zawiodło bo mimo iż pachnie dość ładnie to strasznie słabo się utrzymuje. Zobaczymy jak będzie dalej.

To tyle na dziś :) Muszę jeszcze w najbliższym czasie kupić tusz do rzęs i chcę znów spróbować jakiegoś nowego, którego jeszcze nie miałam. Jakieś polecacie??

Buziaki :)

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oooo to mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niby nic a jednak jest niezastąpiony :)

      Usuń
    2. dokładnie, ale tylko ten różowy, niebieski nie jest już taki dobry.

      Usuń
  3. Żadnych z tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchałam te zapachy z Avon, ale nie trafiły w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przy perfumach - każdy ma swój gust :) Mi się w Avon większość podoba :)

      Usuń
  5. Ja chcę się skusić w końcu na jakiś produkt Mixy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko mleczko ale marka jest ciekawa :)

      Usuń
  6. ja z Avonu mam kulkę pod pache Little Black Dress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kulek nigdy nie próbowałam z Avonu :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Uwielbiam perfumy z avonu :) miałam cuh bardzo dużo, w zasadzie co katalog prawie coś zamawiam i jestem bardzo zadowolona. Na tą miarę cenową są dosyć trwałe i ładne :) zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam :) http://styleea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ja teraz nakupiłam, mam jeszcze małe zapasy a już korcą mnie kolejne zapachy :)

      Usuń
  9. Z Baby Dream używałam szamponu, mimo, że ekstra oczyszcza to strasznie pląta włosy. Ciekawe zakupy. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś tą wersję z żółtą etykietką?? Plącze troszkę mniej :) Choć dla mnie to bez znaczenia bo i tak zawsze używam odżywkę lub maskę.

      Usuń
  10. o baby dream słyszałam dużo dobrego, za to z tego co widziałam tu u Ciebie miałam tylko mixe i była w porządku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babydream ma fajne i bardzo łagodne kosmetyki. Dla wrażliwców w sam raz :)

      Usuń
  11. żele z babydream też się u mnie dobrze sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam żele z babydream. Zapach, konsystencję i działanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiło mnie mleczko z Mixa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)