poniedziałek, 24 sierpnia 2015

ULUBIEŃCY SIERPNIA


Hej :)
Po chwilowej nieobecności (spowodowanej oczywiście intensywną opieką nad moim maluszkiem) dziś zapraszam na post o ulubieńcach miesiąca. Post ubogi w zdjęcia, ponieważ nawala mi mój stary i zramolały aparat ale mój mężulek zakupił właśnie nowy - jak tylko go dostarczą to go przejmuję i będę pstrykać tyle fotek ile się da :) Ale wracając do tematu posta - mam w sierpniu pięciu ulubieńców, którzy naprawdę zrobili na mnie wrażenie. Oto więc oni :)

BINGO SPA COLLAGEN - SZAMPON DO WŁOSÓW
Szokujący szampon :):):) Niby zwyczajny, z SLS-em czyli wydawałoby się, że bez szału. Jednak gdy wczytamy się dalej w skład to aż dech zapiera od ilości cudownych substancji :) Zawiera on w sobie oczywiście kolagen ale również ekstrakty z rozmarynu, rumianku, arniki, szałwii, sosny, jasnoty i tylu innych substancji, że hej :) W używaniu też jest przyjemny - wydajny, dobrze się pieni, doskonale myje i nie wysusza nawet włosów mimo sls. Zobaczymy czy po dłuższym użytkowaniu dalej będzie tak fajny :)

BINGO SPA KOLAGENOWE SERUM DO MYCIA TWARZY
Mój pielęgnacyjny hit miesiąca :) Mimo, że jego skład nie jest tak cudowny jak w przypadku szamponu (też zawiera sls czego dawno nie używałam do twarzy) to sam kosmetyk jest ekstra. Bardzo dobrze sprawdza się po demakijażu mleczkiem oraz rano, zostawia ją dokładnie oczyszczoną i ... promienną :) To dziwne ale odkąd myję tym twarz mam wrażenie, że jakoś lepiej wygląda :) Wygodne i duże opakowanie z pompką również jest na plus. Oby tak dalej działał :)

ZIAJA 30+ KREM NAWILŻAJĄCY Z KWASEM HIALURONOWYM
Kiedyś ten krem był moim hitem. Potem zaczęłam próbować co raz to nowych kremów (z lepszym lub gorszym skutkiem) i trochę o nim zapomniałam. Teraz otworzyłam wreszcie opakowanie, które czekało na swoją kolej i śmiało mogę powiedzieć, że dalej go uwielbiam :) Może nie nawilża jakoś spektakularnie, ale jest idealny pod makijaż. Lekko nawilża, natłuszcza (zostawia leciutką warstewkę), koi, stanowi super bazę dla podkładu. Pełen zachwyt :)

EVELINE ART SCENIC KOREKTOR
Nie wiem czy o nim wspominałam ale to mój ukochany korektor pod oczy. Ma średnie krycie (ale jak dla mnie w sam raz), nie roluje się, nie wchodzi w zmarszczki, długo się utrzymuje (przypudrowany) i ma piękne kolory. Zużyłam już chyba z 5 opakowań i nie mam zamiaru zmieniać na nic innego.

NOWY PODKŁAD L'OREAL TRUE MATCH
Ostatnio Wam pisałam, że dostałam ten podkład do testowania. Otwierałam tą buteleczkę z mieszanymi uczuciami bo z poprzednią wersją tego podkładu średnio się polubiłam. Tu natomiast - totalny strzał w dziesiątkę :) Więcej o tym produkcie już niedługo w recenzji - mam nadzieję, że nowy aparat pozwoli mi na zrobienie fajnych zdjęć :)

To tyle w sierpniowych ulubieńcach. Tyle nowych produktów mi się ostatnio sprawdziło, że zupełnie nie mam ochoty wracać do moich "rutynowych" kosmetyków. Wręcz przeciwnie - mam chrapkę na coraz to nowe produkty i muszę się pilnować żeby ie wydać fortuny na zakupach! A Wy próbowałyście ostatnio czegoś nowego i cudownego?? 

Buziaki!!!! :)

18 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów nie miałam. Aż dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, jak u mnie sprawdziłby się ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spisa si cudownie. Niedługo recenzja i tam będzie o nim więcej :)

      Usuń
  3. szampon z kollagenem brzmi dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi ulubieńcami sierpnia są bezapelacyjnie pomadki GR Velvett Matte, kuracja rozświetlająca w formie serum do włosów z Mariona i korektor w płynie Camouflage Catrise :)
    Zapraszam do mnie, 200obs i rusza rozdanie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki GR uwielbiam ale o tym korektorze nie słyszałam - mam go w wersji kremowej (w słoiczku) :)

      Usuń
  5. U mnie hitem w tym miesiącu na pewno jest żel do brwi z Essence oraz peeling do ciała z Bielendy:) Cieszę się, że jesteś zadowolona z bingowych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten korektor pod oczy włazi tak w zmarszczki, że dodaje mi z 20 lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za BingoSpa ale zaciekawiłaś mnie tym szamponem, myslę, że kiedyś sie skusze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam żadnego z produktów ale zaciekawiły mnie produkty BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z Ziaji mam. Ale nawilżające kozie mleko krem 1 ;) fajna sprawa polecam ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niecierpliwością czekam na recenzję podkładu!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)