sobota, 29 sierpnia 2015

NOWY WYGLĄD BLOGA :)

Hej :)
Dziś tylko krótka notka informacyjna - mój blog zmienił znacząco swój wygląd :):):) Musiałam wreszcie zmienić szablon, ponieważ dostawałam od Was sygnały, że poprzednia wersja często się zacinała. Dodatkowo wiele gadżetów samoistnie mi znikało lub nie można z nich było korzystać, przez co brakowało mi tam wielu ciekawych rzeczy (np. dostępu do Obserwatorów). Wróciłam więc pokornie z szablonu dynamicznego na prosty i klasyczny i mam nadzieję, że wszystko już będzie dobrze działać!

Swoją drogą znudził mi się już tamten wygląd i cieszę się, że mój blog przeszedł lekką metamorfozę :) 
A jak Wam się podoba aktualna wersja??

Buziaczki :)

12 komentarzy:

  1. Nie narzekałam na tamten, ale prostota tego bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co komplikować sobie życia - prostota górą! :)

      Usuń
  2. Korzystna zmiana, tamta wersja była ok - ta jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje że teraz wszystko będzie działało bez zarzutu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, bo jak nie to się wścieknę :):):)

      Usuń
  4. Dynamiczny był okropny;) nie potrafiłam się w nim odnaleźć, tylko na komórce jakoś ogarniałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to cieszę się, że teraz będzie lepiej :)

      Usuń
  5. Mała zmiana nigdy nie zaszkodzi:) ważne żeby sie sprawnie czytało i pisało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)