piątek, 7 sierpnia 2015

NOWOŚCI SIERPNIOWE :)

Hej :)
Sierpień dla mnie oznacza, że po długim okresie połogu moje ciało powoli wróciło do normy. Muszę się pochwalić, że 7 tygodni po porodzie wróciłam do swojej wagi sprzed ciąży :):):) Jednak nie jestem zadowolona ze swojego wyglądu, głównie ze względu na mało jędrną skórę i rozstępy, dlatego też rozglądam się za jakimiś ciekawymi kosmetykami. Z pomocą przyszedł mi blog Odcienie Nude, z którego dowiedziałam się o promocji w sklepie internetowym BingoSpa - jeśli zrobimy zakupy za minimum 74 złote i podamy kod rabatowy BINGOSPA777, to otrzymamy rabat w wysokości 50 złotych. Ja nigdy kosmetyków tej firmy nie miałam ale uznałam, że jest okazja coś wypróbować. Oto co kupiłam :)


KOLAGEN DO CIAŁA
czyli po prostu balsam nawilżający. Ma w składzie parafinę, ale może nie będzie źle :)  Cena regularna 14 zł, poj. 300 ml.
KOLAGEN DO MYCIA WŁOSÓW
czyli szampon. Ciekawa jestem, czy faktycznie będzie regenerował skoro zawiera sls. Cena regularna to 10 zł za poj. 500 ml.
KOLAGENOWE SERUM DO MYCIA TWARZY
Dawno nie próbowałam niczego nowego do mycia twarzy więc cieszę się, że spróbuję. cena regularna to 14,90 zł za 300 ml.
KOLAGEN Z ELASTYNĄ 100%
Produkt, którego jestem najbardziej ciekawa i to z jego przyczyny właśnie kupiłam te kolagenowe cuda. Liczę na to, że pomoże on nieco odbudować moją skórę i mam wobec niego duże wymagania. Cena regularna to 40 złotych za 50 ml.

Oprócz walki o poprawę wyglądu skóry strasznie chodzi mi po głowie zmiana fryzury. W końcu jak szaleć to szaleć :) 


SCHWARZKOPF PERFECT MOUSSE NR 950
Kupiłam farbę ale waham się jej użyć :) Dlaczego?? Bo od wielu lat farbuję włosy na jasny popielaty blond w bardzo chłodnym odcieniu, a farba którą kupiłam to ciemniejszy, złocisty odcień. Teraz jednak troszkę się opaliłam i mam wrażenie, że w popielu wyglądam jakbym była chora. Zobaczymy jak wyjdzie metamorfoza :)
ISANA KURACJA DO WŁOSÓW
Wreszcie wypróbuję coś z tak chwalonej serii produktów z Isany :)

CIEN MLECZKO DO DEMAKIJAŻU
Kupiłam ponownie, ponieważ nigdzie nie mogę dostać mojego ukochanego mleczka z Celii. To z Lidla jest tanie, delikatne i wydajne - na razie może być :)

To tyle z zakupów. Miałyście może kosmetyki z BingoSpa?? Są warte uwagi??
Buziaczki :)

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie dostałam sms, ze moja paczka juz na mnie czeka:)) i gratuluje powortu do wyjściowej wagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich nowości - na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się ten szampon do włosów. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja za jakiś czas ale już jestem zaskoczona jego składem mimo sls :)

      Usuń
  3. Oj, miałam kiedyś ten balsam. Świetny. Chyba znów muszę nabyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, to może i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze trochę kilogramów które miałam przed ciążą czekają na zrzucenie :)

      Usuń
  5. Też kiedyś skorzystałam z takiej super promocji w Bingo, ale jak na razie jestem średnio jestem zadowolona z ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałości :) Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)