wtorek, 11 sierpnia 2015

CUDNA PACZKA OD L'OREAL - NOWY TRUE MATCH !!! :)


Hej :)
Dziś spotkała mnie przemiła niespodzianka - przyjechał kurier i dostarczył mi paczuszkę, w której znalazłam przesyłkę od firmy L'Oreal. Rozpakowałam i uśmiech rozszerzył mi się jeszcze bardziej. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem straszną estetką i po prostu uwielbiam ładne opakowania - mam trochę świra na tym punkcie. Dlatego też bardzo przypadł mi do gustu wygląd przesyłki - małe, zgrabne, eleganckie pudełeczko skrywające w środku prawdziwe skarby - trzy najnowsze podkłady L'OREAL TRUE MATCH SUPER-BLENDABLE FOUNDATION.


Zawartość opakowania spodobała mi się jeszcze bardziej - trzy naprawdę przepiękne odcienie podkładu. Oto jakie kolory otrzymałam:

1.N - IVORY- najjaśniejszy, piękny neutralny odcień
2.N - VANILLA - boski, neutralny odcień, chyba będzie dla mnie idealny
3.R/3.C - ROSE BEIGE - nieco ciemniejszy, chłodny odcień



Wszystkie kolory bardzo mi się podobają i bardzo się cieszę, że mój aktualny podkład dobija dna - będę mogła szybko zacząć testowanie. Postanowiłam, że najjaśniejszy odcień oddam mojej młodszej siostrze, która ma jaśniejszą karnację i nieco inną cerę niż ja (moja jest normalna w stronę suchej, a jej jest mieszana). Dzięki temu będziemy mogły porównać nasze wrażenia i jeszcze dokładniej opisać te podkłady. Nasza recenzja za jakiś czas z całą pewnością pojawi się na blogu :):):)

Jestem ciekawa jak się spisze, ponieważ używałam poprzedniej wersji L'Oreal True Match i akurat dla mojej cery był średni (recenzja poprzedniej wersji jest tutaj). Mam nadzieję, że ten nowy spisze się o wiele lepiej, ponieważ z tego co widzę jego skład został wzbogacony o nowe pigmenty mineralne, olejki i substancje nawilżające skórę - czyli dokładnie to co lubię najbardziej :)

Zapraszam na recenzję za jakiś czas i zachęcam do pooglądania tych nowych cudeniek :):):)
Buziaki!!!

8 komentarzy:

  1. Świetna paczka:) ja bym chciała taką z tuszami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jestem zachłanna ale taka z tuszami też by się przydała :) Szczególnie, że już dawno chciałam wypróbować Volume Million Lashes So Couture :)

      Usuń
  2. powiem tak też bym chciała taką paczuszkę, daj znać jak się spisze podkład, ja narazie podkładów nie używam ale warto zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dzisiaj dostałam swoją <3 na pewno jutro pojawi się wpis i u mnie - byłam bardzo zaskoczona, że podarowali nam aż 3 odcienie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W szkole pracowaliśmy na tych podkładach, pamiętam że byłam zadowolona :) Ale do własnego użytku jeszcze go nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, poznałam już nieco i uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, świetna paczka, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczuszka ;). Ja dostałam ale z tuszami do rzęs ;). Ciekawa jestem tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)