Etykiety

piątek, 10 kwietnia 2015

SZYBKIE ZAKUPY W ROSSMANNIE :)


Hej :)
Przyznam się szczerze, że ostatnio jakoś nie mam głowy do kosmetyków i nowych wpisów na tym blogu. Dlaczego? Bo wszystkie moje myśli zaprząta kompletowanie wyprawki dla mojego maleństwa - wiecie, zamiast polować na pudry i róże całymi dniami oglądam wózki, ubranka, pieluszki i tym podobne :) Pewnie niedługo mi to minie i wszystko wróci do normy ale jak na razie czuję presję czasu i muszę się skupić na szykowaniu wszystkiego dla dziecka. Na szczęście i tak musiała wpaść do Rossmanna i zaowocowało to drobnymi zakupami i dla mnie więc postanowiłam szybciutko Wam pokazać co kupiłam. Zapraszam do czytania :)


To akurat mini pakiet dla maluszka. Zdecydowałam, że na pierwsze chwile życia wybiorę dla dziecka kosmetyki pielęgnacyjne Hipp, bo mam duże zaufanie do tej marki (naturalne składy, brak olejów mineralnych i innych świństw). Więcej na ten temat będzie na moim dzieciaczkowym blogu a tutaj tylko wspomnę, że kupiłam:

ŻEL DO MYCIA CIAŁA I WŁOSÓW
głównie ze względu na skład i delikatność, ale cena dość wysoka -20,99 zł za 400 ml

OLIWKĘ DO CIAŁA HIPP
wielokrotnie wypróbowałam ją na sobie i uwielbiam! Cena 14,99 zł

PUDER BABYDEAM
bardzo dobry skład i wydaje się, że wysoka jakość za niską cenę (5,99 zł)


A tu już kosmetyki dla mnie.

PALMER'S BALSAM NA ROZSTĘPY
Długo się zastanawiałam, który z polecanych kremów kupić, ponieważ moja dotychczasowa pielęgnacja "anty-rozstępowa" przestała mi wystarczać. Większość z tych kosmetyków jest na bazie parafiny i musiałam się z tym pogodzić. Wybrałam Palmer's ze względu na bardzo wiele pozytywnych opinii i w miarę przyzwoitą cenę (29,99 zł za 250 ml). Jestem ciekawa jak się sprawdzi.

SZAMPON BABYDREAM UŁATWIAJĄCY ROZCZESYWANIE
Bardzo lubię "zwykłą" wersję tego szamponu z Babydream ze względu na delikatność, bardzo dobry skład, piękny zapach i bardzo niską cenę. Nawet nie wiedziałam, że istnieje jakaś inna wersja ale ostatnio na jednym z moich ulubionych blogów przeczytałam bardzo pochlebną opinię o wersji "ułatwiającej rozczesywanie". Kupiłam (chyba za 5,99 zł) i nie mogę się doczekać użycia :)


NIVEA DRY COMFORT PLUS ANTYPERSPIRANT
Kupiłam zapas mojej ulubionej i niezawodnej "kulki" ponieważ jest w promocji i zamiast 10,99 zł kosztuje 6,69 zł :) Dla mnie jest niezawodna i najlepsza na świecie i już co nieco o niej Wam wspominałam.

COLGATE MAX WHITE ONE LUMINOUS
Ulubiona pasta do zębów na co dzień. Nie jestem do niej jakoś szczególnie przywiązana - czasami zdradzam ją z innymi, ale zawsze z chęcią do niej wracam. 

To niestety już wszystko na ten moment. Będąc w Rossku widziałam tyle świetnych rzeczy i tak dużo nowości, że miałam chęć co nieco pokupować i pobawić się w testowanie, ale nie chcę na razie ryzykować i nakładać na siebie jakichś niesprawdzonych produktów. Za to z wielką przyjemnością czytam moje zaprzyjaźnione blogi gdzie aż kipi od fantastycznych recenzji - fajnie, że chociaż tyle i aż tyle :) 

Pozdrawiam Was wszystkich baaaaardzo serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję balsamu Palmer's :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, chciałam kupić ten żel do ciała i włosów żeby uzywać na moje pędzelki do makijażu, ale w sumie racja 20zł to trochę dużo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do pędzli świetnie się sprawdza szampon Johnson's Baby - ten klasyczny, rumiankowy :)

      Usuń
  3. Ja mam 25 lat i uzywam tego zelu do mycia ciala i wlosow hipp ale nie wiem czy to dobrze ale mnie myje i nic mi nie przeszkadza w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na pewno sprawdzę go na sobie, bo dotychczas używałam między innymi żelu z babydream. Lubię te dzieciaczkowe kosmetyki :)

      Usuń
  4. Ostatnio również kupiłam ten puder i pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię robić zakupy w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no szybkie, ale nie małe :) Zapraszam też do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała więcej czasu to z pewnością by jeszcze więcej mi przybyło - chyba wiosna zachęca do zakupów :)

      Usuń
  7. ja również już dawno temu jak studiowałam wszystkie kosmetyki dla bobasów - czytałam recenzje i opinie, testowałam na sobie to postanowiłam, że będę używała kosmetyków marki Hipp właśnie ze względu na super skład i działanie tych produktów, ale my mamy jeszcze 3 miesiące więc czekamy na promocję bo faktycznie ceny są dość wysokie
    dodatkowo czekam na recenzję Palmers, bo też już chodzę koło niego z jakieś dwa miesiące i nie wiem czy się skusić czy jednak nie warto ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekałam na jakieś promocje, ale się nie doczekałam a w Internecie niestety ceny po doliczeniu wysyłki wychodzą podobne. Jeśli chodzi o Palmers to pierwsze wrażenie mogę określić jako średnie i jak na razie nie jestem jakoś nim zachwycona. Ale dopiero użyłam go kilka razy i wszystko może się zmienić :)

      Usuń
  8. Ja lubię ten antyperspirant w wersji dla stresujacych sie :) Ladnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie Palmer's.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem bardzo ciekawa jak będzie sobie radził palmers :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki Hipp i też tylko te stosuję dla mojego maluszka :) Mają piękny zapach i naturalne składy :) A kulka z Nivea od dawna gości w mojej łazience :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://landvanity.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)