Etykiety

środa, 22 kwietnia 2015

NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS PROMOCJI W ROSSMANNIE??

 
Hej :) 
Dziś zapraszam do zapoznania się z listą produktów, na które warto zwrócić uwagę podczas nadchodzących promocji -49% w Rossmannie. Jest to oczywiście subiektywny dobór produktów oparty na tym co u mnie się sprawdziło a co nie za bardzo. Muszę przyznać, że w poprzednich edycjach tej akcji promocyjnej tak poszalałam z zakupami, że teraz mam zapasy na długo - mam więc zamiar teraz omijać Rossmanna szerokim łukiem i oby to się udało :) Przez to, że tak wiele kosmetyków kupiłam natrafiłam wśród nich na takie, które były absolutnie warte każdej ceny, ale również na takie, których w życiu nie kupiłabym ponownie nawet za 1/10 ceny. Dlatego też dziś przedstawię Wam te kosmetyki, które u mnie okazały się strzałem w dziesiątkę :)

PODKŁADY

1. BOURJOIS HEALTHY MIX 
Dla mnie najlepszy drogeryjny podkład. Jest lekko rozświetlający, bez drobinek, daje piękne wykończenie na skórze i lekkie do średniego krycia. Nadaje się do cery suchej i normalnej.
2. RIMMEL WAKE ME UP
Kolejny bardzo dobry podkład rozświetlający, ale tym razem z drobinkami. Jak na podkład rozświetlający ma dobre krycie i daje wrażenie nawilżenia skóry. Nadaje się do cery suchej, przy innej buzia  może za bardzo się błyszczeć.
3. BOURJOIS 123 PERFECT
Podkład o bardzo lekkiej konsystencji i kryciu lekkim do średniego. Ma bardzo naturalne wykończenie, ładnie wygląda na buzi. Nadaje się świetnie do skóry normalnej i mieszanej, bo efekt jest ani nie świecący ani nie matowy. Uwaga na kolory, bo odrobinę ciemnieje.
4. L'OREAL TRUE MATCH
U mnie spisał się średnio bo mam cerę suchą ale dla mieszanej i normalnej będzie super. Ma bardzo lekką i płynną konsystencję, lekkie krycie i bardzo duży wybór kolorów. na cerze wygląda lekko pudrowo, ale nie jest jakoś strasznie matujący.

KOREKTORY POD OCZY

1. EVELINE ART SCENIC
Mój ideał i ulubieniec. Bardzo ładne, żółte odcienie i średnie krycie. Idealny na co dzień bo kryje co trzeba a nie obciąża i nie przesusza skóry. Świetnie się rozprowadza.
2. MAYBELLINE AFFINITONE
Korektor o odrobinę słabszym kryciu niż Eveline, ale również bardzo przyjemny. Ma ładne kolory, doskonale się rozprowadza i długo utrzymuje. Nie wysusza okolic oczu.

PUDRY

1. PUDER SYPKI BOURJOIS
Za pół ceny warto kupić, bo jest wydajny i drobno zmielony.
2. BOURJOIS HEALTHY BALANCE
Puder w kamieniu w ładnych, żółtych odcieniach. Dobry do wykańczania makijażu, bo nie daje zbyt matowego efektu.

TUSZE DO RZĘS

1. EVELINE EXTENSION VOLUME 4D
Super tusz za niewielkie pieniądze, a w promocji to już w ogóle :) Silikonowa szczotka, ładne rozdzielenie i wydłużenie. Natualny efekt na co dzień.
2. MAYBELLINE THE ROCKET
Tusz, który mi się spodobał, ale oszalała na jego punkcie moja siostra i mi go zabrała :) Daje dość mocny efekt już po jednej warstwie, bardzo długo się utrzymuje i nie skleja rzęs. 
3. BOURJOIS TWIST UP THE VOLUME
Ten sprawdziłam z kolei u mojej drugiej siostry i jestem nim zachwycona. Efekt albo mega wydłużenia na co dzień albo super pogrubienia - zależy ja przekręcimy szczoteczkę. 

CIENIE DO POWIEK

1. MAYBELLINE COLOR TATTOO
Fantastyczne! Idealne samodzielnie i jako baza pod inne cienie. Kolor Permanent Taupe jest również rewelacyjny do brwi dla blondynek. Za pół ceny to nic tylko brać.

EYELINERY

1. ŻELOWY EYELINER MAYBELLINE
Dla lubiących żelowe konsystencje jest to naprawdę wysoko półkowy produkt, bardzo wydajny. Świetnie się go aplikuje i jest bardzo trwały.
2. EYELINERY W PŁYNIE Z EVELINE
Aktualnie moje ulubione, bo nie trzeba non stop myć pędzelka tak jak w przypadku żelowego. Ten jest zawsze gotowy do użycia, wygodny w aplikacji i też bardzo trwały.
3. KREDKI DO OCZU RIMMEL
Bardzo lubiłam kiedyś kredki Extreme Definition (takie dwustronne) - były bardzo miękkie a jednocześnie trwałe. Nie wiem czy akurat te są jeszcze dostępne, bo teraz używam eyelinerów ale widziałam wiele fajnych nowości w szafie Rimmel.

RÓŻE/BRONZERY
Tutaj nie mam nic do polecenia, bo sama nie trafiłam jeszcze na żaden drogeryjny hit. 

LAKIERY DO PAZNOKCI

1. LAKIERY RIMMEL
Tutaj w szczególności seria 60 Seconds i Salon Pro. W promocji bardzo opłaca się je kupić, bo są jednymi z lepszych drogeryjnych produktów.
2. LAKIERY EVELINE
Tutaj polecam jedynie serię MiniMax, bo tylko tą używam. Lakiery kosztują grosze a są naprawdę świetne.
3. REVLON COMPLETE SALON MANICURE
Bardzo się opłaca kupić je w promocji bo są bardzo dobrej jakości i mają przepiękne kolory :)

SZMINKI/BŁYSZCZYKI

1. BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET
Za pół ceny nic tylko brać - są matowe, trwałe, nasycone. Wymagają ładnych ust bez skórek.
2. SZMINKI RIMMEL
Niedrogie i przyjemne w używaniu.

O matko, całkiem sporo się tego nazbierało :) Mam nadzieję, że serio uda mi się nic tym razem nie kupić, bo pisząc ten post już mnie naszła chrapka na niektóre rzeczy... Ach ten zakupoholizm :) A co Wy polecacie i co zamierzacie kupić??
Buziaki!!!!

20 komentarzy:

  1. Też mam skromną listę zakupów... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kolejną "moją" blogerką na czarnej liście. Dlaczego? Ja tu na zakupowym odwyku, a Wy mnie bezczelnie kusicie ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, kochana ja też jestem na odwyku i mam zamiar niczego nie kupować tylko zużywać zapasy :) Jednak poczułam "zew" pisania o tym, czego warto spróbować, bo sama wielokrotnie kupiłam sobie pełno bubli. A jak już kupować to chociaż fajne rzeczy :):):)

      Usuń
  3. Przydatny post:) Myślę, że skuszę się na korektor Eveline tym bardziej że mój z Catrice jest na wykończeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Catrice mam tylko kamuflaż i bardzo go lubię, ale nie pod oczy - za sucha skóra, niestety :)

      Usuń
  4. Też lubię żelowy eyeliner. Mam nadzieje, ze dużo nie kupię :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię korektor affinitone i szminki rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaka długa lista :) Widzę, że mamy bardzo podobny gust jeśli chodzi o podkłady :) Ja już mam swoją listę której raczej będę się trzymać podczas zakupów :) Chociaż jak przyjdzie tydzień z lakierami do paznokci to może być ciężko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierów nigdy za dużo - przecież każdy kolor jest niepowtarzalny :)

      Usuń
    2. szukam własnie jakiegoś dobrego podkładu do cery mieszanej;)

      Usuń
    3. Jeśli lubisz naturalny efekt to 123 Perfect jest fajny (tylko on naprawdę ciemnieje i trzeba uważać z kolorem. Ja mam cerę "średnią" i w ciepłej tonacji i dla mnie odcień 52 jest w sam raz). Jeśli jednak lubisz delikatne rozświetlenie to i Healthy Mix + odrobina pudru będą super :)

      Usuń
  7. Nienawidze tego korektora pod oczy z Eveline! Włazi w zmarszczki i wyglądam jak stara baba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie włazi mimo naprawdę suchej skóry.

      Usuń
  8. ja planuję upolować healthy mix, bo jeszcze nigdy go nie miałam i jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie nic nie kupiłam na tej promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Ross jeszcze nie dotarłam, zmienić to planuję we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno zakupie tusz do rzęs o korektor z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)