Etykiety

czwartek, 2 kwietnia 2015

DENKO

Hej :)
Dziś zapraszam na denko. Mam wrażenie, że dopiero co robiłam taki post a tu znów nagromadziło się tyle butelek, że szok. Ale szybciutko je opiszę i powędrują do kosza. Oto więc one.


FACELLE
Już chyba moja milionowa butelka. Uwielbiam za szeroką gamę zastosowań, delikatność, skuteczność i cenę. Polecam :)

ALTERRA SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH
Bardzo lubię szampony tej marki i zawsze mam jakiś na półce w łazience, ale muszę przyznać, że ten był o wiele gorszy niż pozostałe jakie wypróbowałam. Jego konsystencja nie jest całkiem przezroczysta jak w innych wersjach - tutaj mamy odrobinę perłowy blask. Nie wiem czy to jest przyczyną, ale szampon ten słabo oczyszcza włosy i mam wrażenie, że częściej muszę je myć. Zapach taki średni, wydajność też a ochrona koloru - żadna. Polecam inne szampony tej marki, ale tego akurat nie :)

OLIWKA BABYDREAM
Też kolejna butla. Moje zużycie oliwek do ciała w tym momencie jest gigantyczne (jako jeden z elementów zapobiegających rozstępom). Tą bardzo lubię, bo ma fantastyczny skład, jest tania i dobrze natłuszcza skórę. Ma przy tym miły zapach więc nic tylko używać :)

FRUCTIS OLEO REPAIR
Muszę przyznać, że jest to zdecydowanie najlepsza odżywka do włosów z drogerii jaką kiedykolwiek miałam. To już też moje kolejne wykończone opakowanie i zaraz pędzę po kolejne. Świetnie sprawdza się przy wysuszonych, wysokoporowatych włosach typu "siano" jakie mam. Nałożona od ucha w dół pięknie wygładza, dociąża i nabłyszcza włosy. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie i zapach utrzymuje się na włosach. Polecam :)


ISANA MYDEŁKO DO RĄK
Bardzo przyjemne i tanie mydło, porównywalne do tego z Biedronki. Dobrze myje, ładnie pachnie i nic poza tym. Odrobinkę przesusza ale można się tego spodziewać za cenę 2,99 zł. Ogólnie szału nie ma ale do używania w łazience może być.

BABYDREAM ŻEL DO MYCIA
Też już kolejna butla tego produktu. Nie ma sls, dobrze myje, jest delikatny i u mnie nie wysusza skóry. Super :)

AVON GARDEN OF EDEN
Żel pod prysznic, któego zapach baaardzo lubię i od czasu do czasu u mnie gości. Jakbym miała go opisać to jest on kwiatowy, raczej słodkawy ale połączony z lekko ziołową nutą. Dla mnie serio pachnie jak taki kwiatowy ogród po lekkim deszczu. Sam żel to taki średniaczek. Zawiera slsy, lekko przesusza skórę ale dobrze myje i ładnie się pieni.

DOVE SILK GLOW
Bardzo przyjemny żel, u mnie był pierwszy raz. Mimo, że na co dzień unikam sls'ów to żele Dove bardzo lubię, bo one serio serio nie przesuszają skóry i zostawiają ją w dobrej kondycji. Zapachy są takie typowe dla kosmetyków tej firmy - delikatne, ale bardzo ładne. Nie wiem czy wrócę akurat do tej wersji, bo mam chęć wypróbować jakieś inne wersje zapachowe. Tak czy siak będę miło wspominać :)


GARNIER BEAUTY CARE
Antyperspirant w kulce, który używałam dość długi czas. ma bardzo przyjemny zapach, który jest wyczuwalny na skórze. Jeśli chodzi o ochronę to będzie on dobry dla osób, które nie mają większych problemów z poceniem. U mnie świetnie się sprawdzał do czasu, kiedy zaczęła mi się ciążowa burza hormonalna - wtedy niestety musiałam zmienić na inny antyperspirant, bo ten nie dawał rady :) Ważne jest również to, że na co dzień jest ok, ale przy dłuższym stosowaniu może przesuszać skórę pod pachami. Ja na razie do niego nie wrócę.

ZIAJA MAMMA MIJA KREM PRZECIW ROZSTĘPOM
Zużyłam kilka takich próbek, ale to za mało, żeby wydać jednoznaczną opinię. Pierwsze wrażenie jest takie, że nakładając go na napiętą skórę brzuszka w pierwszym momencie czuć niesamowitą ulgę. Skóra wydaje się dobrze nawilżona, natłuszczona i ukojona. Natomiast po jakiś 10 minutach to przyjemne uczucie jak i sam krem znika i wszystko wraca do punktu wyjścia. Nie wiem sama co o tym myśleć - z jednej strony mam wątpliwości czy ten krem da jakiś efekt, a z drugiej mam ochotę kupić dużą butelkę i przekonać się jak się spisze przy dłuższym stosowaniu. Nie wiem jeszcze, co zrobię.

To tyle jeśli chodzi o denko, ale mam jeszcze do Was pytanie. Czy Wy znacie jakieś warte przetestowania kosmetyki przeciw rozstępom???? W internecie króluje Bio Oil,który jest na bazie parafiny i nie chciałabym go stosować... Co polecacie??? 
Buziaki :)

17 komentarzy:

  1. bardzo lubię zapach tego żelu pod prysznic z avon :) czytałam, że w ramach zapobiegania rozstępom to najlepsze są oleje np olej awocado, albo olej marula i zapewne wiele innych, ale ja się nie wdrążałam w ten temat to nie wiem do końca, ale sądzę, że olejowanie na noc, a jakiś krem na dzień to idealne rozwiązanie nie tylko w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek z awokado uwielbiam, ale teraz mam wrażenie, że potrzeba mi czegoś więcej :)

      Usuń
  2. ten garnierowski antyperspirant średnio mi podpasował, natomiast skusiłabym się na facelle. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facelle warto spróbować - niby nic a ciężko znaleźć równie delikatny i skuteczny kosmetyk :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o szampon do włosów farbowanych z Alterry to miałam takie same odczucia. Jest zupełnie inny niż pozostałe szampony tej marki i zupełnie nie przypadł mi do gustu. W sumie, to chyba zużyłam do na pędzle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - w ogóle nie przypomina pozostałych. Dobrze, że reszta jest super :)

      Usuń
  4. Świetne zużycia, zapach tego żelu z Avonu jest śliczny, dawno go nie miałam, jak zużyje zapasy to pewnie do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię i muszę teraz popróbować jakichś nowych :)

      Usuń
  5. Świetne denko! Muszę w końcu wypróbować tą odżywkę z Garniera ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealna na puch na głowie :) Ważne, żeby stosować ją od mniej więcej ucha :)

      Usuń
  6. na rozstępy olejek z eveline :) polecam- dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele pod prysznic Avon. Szczególnie za te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie miałam żadnego żelu z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę się tego nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokazne denko, fajne produkty. Sama bym chetnie przetestowala kilka z nich :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)