Etykiety

piątek, 6 lutego 2015

POST ZAKUPOWY I DROBNE WYJAŚNIENIA :)


Hej :) 
Dziś pokażę Wam moje niewielkie zakupy kosmetyczne. Dalej trzymam się w postanowieniu, że nie kupię nowego produktu póki nie wykończę poprzednika dlatego nie jest tego dużo. Muszę przyznać, że i tak nieźle mi to idzie i zużyłam już naprawdę wiele kosmetyków, które poniewierały mi się po szafkach. 
Zapraszam więc na oglądanie nowych kosmetyków oraz na drobne wyjaśnienia z mojej strony, którymi zwlekałam ale uznałam, że należy Wam się wreszcie jakiś komentarz :)

WYJAŚNIENIA :)
Głównie wyjaśnienia te kierowane są do moich stałych czytelniczek. Jeśli zastanawiałyście się:
* dlaczego od jakiegoś czasu używam stałych produktów
* dlaczego tak rzadko kupuję nowości lub jakieś hitowe produkty pielęgnacyjne
* dlaczego przerzuciłam się w większości na kosmetyki naturalne i delikatne
* dlaczego często ostatnio piszę, że nie podobają mi się jakieś zapachy lub nie robią na mnie wrażenia
lub po prostu w ostatnich miesiącach macie wrażenie, że na blogu jest odrobinę inaczej niż wcześniej to.... macie rację :)
Nie ogłaszałam tego wcześniej i wahałam się czy w ogóle o tym wspomnieć ale uznałam, że krótka informacja nie zaszkodzi. Jak się już pewnie z tego wstępu domyślacie - JESTEM W 6 MIESIĄCU CIĄŻY :):):) To jest powód mojej delikatnej pielęgnacji i ograniczenia testów nowych produktów pielęgnacyjnych - po prostu wybieram kosmetyki bezpieczne dla mnie i dla maleństwa :) Od razu napomknę, że mój blog nie stanie się od teraz blogiem dzidziusiowo-rodzicielskim ;) Dalej tematyka pozostanie taka sama, a powyższa wiadomość jest tu tylko w ramach wyjaśnień :) Wracamy więc do zakupów :)


1. BABYDREAM ŻEL DO MYCIA CIAŁA
Świetny produkt pod prysznic. Jest to u mnie już kolejna butelka i sprawdza się fantastycznie. Używałam go zarówno przed ciążą jak i teraz. Nie zawiera SLS, ma pompkę, nie wysusza skóry, można nim również myć włosy. Kosztuje 9,99 zł za butlę o poj. 500 ml.

2. BABYDREAM OLIWKA
Również kolejna butelka. Używam jej na zmianę z oliwką Hipp, bo obie są świetne a ta dodatkowo o połowę tańsza :) Cena teraz odgrywa u mnie istotną rolę, ponieważ zużycie kosmetyków nawilżających i anty-rozstępowych mam teraz ogromne :)


3. SZAMPON ALTERRA KWIAT LOTOSU I OLIWKA
Szampony z Alterry bardzo lubię, ale tym razem zdecydowałam się na wersję, której jeszcze nie miałam. Ma być to kosmetyk chroniący kolor włosów farbowanych. Mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze jak poprzednie. Kupiony w promocji za 4,99 zł (normalnie 9,49 zł).

4. FACELLE
Mój również ulubiony płyn do higieny intymnej, który równie świetnie myje włosy i twarz. Kosztuje 4,99 zł.


5. LAKIER ELITE MODELS
Mam kolor 10 o nazwie Marta. Dostałam go jako gratis w Rossmannie.

6. BŁYSZCZYK LOVELY KISS KISS LIPS
Kupiłam go, bo chciałam jakiś niedrogi produkt do noszenia w torebce. Chciałam mieć coś co mogę nakładać bez lusterka i co będzie jako tako wyglądać na ustach w zimie. Kosztował około 9 złotych.

7. RIVAL DE LOOP REGENERATION
Mój ukochany krem, który ostatnio mi się skończył. Jest dość tłusty i stosuję go na noc lub na dzień w zimne dni. Świetnie nawilża, wygładza, zmiękcza i dobrze współgra z makikjażem.


8. PRÓBKI
W Rossmannie dostałam również kilka próbek: 
Żel pod prysznic Le Petit Marseiliais - miałam pewną wersję i nie odpowiada mi aktualnie zapach :)
Lirene Pearl Lifting - krem+serum liftingujące
Cleanic dezodorant w chusteczce
Kawa Slim Line

To tyle z zakupów. PPozdrawiam Was serdecznie :):):)

19 komentarzy:

  1. Gratuluje:) ale oddycham z ulgą, że nie zmieniasz bloga w takiego o bobasach:D W ciąży rzeczywiście lepiej stawiać na sprawdzone produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki :) Liczę na to, że ten blog będzie moją namiastką dawnego życia jak już maleństwo się urodzi :D

      Usuń
  2. Gratuluję ! :)Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Gratuluję serdecznie! Życzę zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratulacje!!! No to teraz czekam na jakieś recenzje 'ciążowych' kosmetyków i porady jak walczysz o piękną kondycję skóry, bo taka wiedza zapewne przyda się w przyszłości :) jeszcze raz gratulacje i trzymaj się zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coś na pewno wspomnę o tym jak poszła walka przeciw rozstępom :)

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię produkty z Baby Dream, w ciąży nie jestem, ale one goszczą u mnie już dość długo :) Fajne delikatne kosmetyki :)
    A Tobie dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cena też jest niewysoka więc można korzystać :)

      Usuń
  6. gratuluje :) i dobrze,że nie zmienisz bloga na dzidziusiowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. G R A T U L A C J E! Już tak niewiele czasu zostało żebyś zobaczyła swoje maleństwo ;)
    PS. Widzę, że często polecasz płyn facelle szybciutko muszę wykończyć swój który mam i którego niewiele zostało i lecę wypróbować ten cud z rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię ten płyn przede wszystkim za to, że jest naprawdę delikatny, nie zawiera świństw i nie uczula :)

      Usuń
  8. Gratulacje !! Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) miałam raz szampon Babydream, plątał włosy, ale za to świetnie u mnie usuwał oleje z włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)