wtorek, 10 lutego 2015

GOLDEN ROSE RICH COLOR - RECENZJA LAKIERÓW DO PAZNOKCI

 Hej :) Dziś zapraszam na krótkie podsumowanie mojej przygody z lakierami Golden Rose Rich Color. Pokazywałam już Wam na blogu moją mini kolekcję tych lakierów i co nieco o nich pisałam ale czas na konkretną recenzję. Na zdjęciu powyżej znajdują się kolory 57, 14, 28 od lewej do prawej. Oto moja opinia o nich a następnie prezentacja kilku kolorów.

ZALETY:
* Ogromny wybór kolorów
* Są odcienie gładkie, brokatowe, perłowe
* Konsystencja jest dość gęsta ale nie glutowata
* Krycie jest rewelacyjne - 1 warstwa kryje, 2 dają idealny efekt
* Kolory są nasycone, żywe, lśniące
* Trwałość beż żadnej bazy i top coatu to u mnie 3 dni 
* Z bazą i topem trzymają się jeszcze dłużej
* Lakiery mają szeroki i płaski pędzelek
* Są bardzo długo świeże (u mnie nawet te roczne są bez skazy)
* Nie gęstnieją, nie rozwarstwiają się
* Mają bardzo proste, ale efektowne i zgrabne buteleczki
* Nie zauważyłam, żeby zaszkodziły moim paznokciom
* Są bardzo wydajne
* Bardzo szybko wysychają na paznokciach
* Cena to około 6,90 zł za buteleczkę 10,5 ml !!!!

WADY:
 * Dostępność taka sama jak całego Golden Rose - tylko ich stoiska i internet

MOJA OPINIA:
Śmiało mogę powiedzieć, że są to moje ulubione lakiery i mam ich najwięcej ze wszystkich. Pierwszy kolor (nr 13) kupiłam dlatego, że naczytałam się w internecie cudów o tych lakierach. A że u mnie Golden Rose nie ma wcale to zamówiłam jedną buteleczkę przez internet. Nie wiedziałam co to przyjdzie, bo często tak tanie lakiery nie nadawały się do niczego zupełnie. Ale na szczęście w tym wypadku zaczęła się miłość od pierwszego wejrzenia. Zdecydował o tym fakt, że te lakiery na moich paznokciach trzymają się dłużej niż Rimmel 60 second, które wcześniej były dla mnie niezastąpione. Dodatkowo to krycie!!!!!!!!! Większość kolorów mogę śmiało nałożyć jedną warstwą i to w zupełności wystarcza, a drugą warstwę dokładam tylko wtedy gdy naprawdę chcę mieć idealne pazurki. To jest świetne, bo niestety mam wiele lakierów innych firm, które mimo pięknych kolorów wymagają 3 warstw i szlag mnie trafia jak mam z nich korzystać :) Wybór kolorów i faktur jest przeogromny i jak tylko po pierwszym zakupie byłam we Wrocławiu dokupiłam kilka kolorów (i teraz za każdym razem gdy jestem we Wro to zaglądam na ich stoisko i robię małe lub większe zakupy :). Lakiery też mają zawrotnie niską cenę a służą nam długo - są wydajne, mają dużą pojemność i nie psują się (moje najstarsze mają chyba rok i dalej są jak nowe). Jak dla mnie cud, miód i orzeszki :) Jedyna wada jest taka, że Golden Rose nie jest dostępne w jakiś Rossmannach lub innych popularnych drogeriach, bo wtedy łatwiej byłoby coś kupić (i wydać furę pieniędzy... :). 
Ogólnie polecam gorąco tym, którzy jeszcze nie próbowali, bo za taką cenę naprawdę warto. 

Oto prezentacja kilku kolorów:





Post nie jest sponsorowany i wszystkie kosmetyki zakupiłam sama za własne pieniądze. Nic nie miało wpływu na moją pozytywną opinię :)
Buziaki!!!!!!!!!!!!!!!!

9 komentarzy:

  1. Trzecia trójeczka od góry baaardzo. bardzo w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Golden Rose są również dostępne w drogeriach Laboo (które swoją drogą i tak ciężko znaleźć). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki :) lubię lakiery z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię serię Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te lakiery miłością nieskończoną <3 Co z resztą widać u mnie na blogu, pojawiają się w prawie każdej notce. Są najlepsze, a w dodatku nadają się do stemplowania :) Żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę serię lakierow. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z lakierów GR używam tylko tych z serii Paris. Są według mnie najlepsze z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)