Etykiety

wtorek, 24 lutego 2015

BELL AIR FLOW - RECENZJA BŁYSZCZYKA


Hej :) Dziś recenzja  błyszczyka Bell Air Flow Colour Boom. Kupiłam go kilka ładnych miesięcy temu w jakiejś promocji w Biedronce i był to mój pierwszy produkt do ust tej marki. Muszę się też przyznać, że mam drobną manię kupowania wszelkiego typu pomadek, szminek, błyszczyków i wszelkich produktów do ust... Idąc do drogerii zawsze w pierwszej kolejności wpadają do mojego koszyka lakiery do paznokci a zaraz po nich właśnie kosmetyki do ust :) Nieważne, że na co dzień bardzo rzadko maluję usta :) Lubię po prostu mieć wiele kolorów do wyboru, wiele marek do przetestowania i dłuuuuugo się zastanawiać przed jakimś wyjściem co dziś wybrać :) Oto więc jak w ciągu tych kilku miesięcy sprawdził się u mnie błyszczyk Bell.


ZALETY:
* Bardzo niska cena
* Dość dobra dostępność (Biedronki, Dayli, małe drogerie itp.)
* Długie utrzymywanie się na ustach jak na błyszczyk (u mnie około 3-4 godzin)
* Daje efekt lekko powiększonych ust
*  Jest bardzo błyszczący

WADY:
* Błyszczyk nie zostawia przyjemnego komfortu na ustach (raczej silikonową warstwę)
* Jest bardzo klejący (łapie drobne paproszki, przyklejają się do niego włosy)
* Jego pigmentacja jest słabiuteńka - prawie nie daje koloru
* Koloru nie da się również za bardzo stopniować
* Pachnie dość dziwnie - jak jakieś cukierki dla dzieci
* Zawiera maleńkie drobinki
* Jego konsystencja jest lekko "glutowata"



MOJA OPINIA:
Muszę przyznać, że nie jestem zadowolona z tego błyszczyka. Ogólnie jestem raczej fanką szminek i lakierów do ust ale mam też kilka niezłych błyszczyków w swojej kolekcji i również używam ich z przyjemnością. Czego zazwyczaj oczekuję od takiego produktu? Przede wszystkim tego, żeby zapewniał spory komfort na ustach. Chodzi mi głównie o to, żeby usta były nawilżone, pełne blasku, a suche skórki wygładzone. W przypadku błyszczyka Bell nie ma niestety tego. Usta są oczywiście błyszczące jak to po błyszczyku ale o uczuciu nawilżenia nie ma tutaj mowy. Po pomalowaniu się nim mam głównie wrażenie jakbym nałożyła sobie taflę silikonu na usta. Nie jest to nieprzyjemne ale też nie jest tym czego oczekiwałam. Druga sprawa to kolor. Pigmentacja tego kosmetyku jest praktycznie żadna - błyszczyk pozostawia jedynie lekko mleczną warstwę, która nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Po dołożeniu kolejnej warstwy nic się w tym względzie nie zmienia. Jedyny plus (albo minus) za to, że ten pseudo kolor dość długo się utrzymuje. Nie będę się więcej rozpisywać :) Ogólnie nie polecam i uważam, że na rynku jest ogrom tanich a naprawdę fajnych błyszczyków, których używa się z przyjemnością (np. Celia, Golden Rose itp.).

A jak Wasze doświadczenia z tym błyszczykiem?? Macie jakieś ulubione??
Buziaki!!!!!

13 komentarzy:

  1. Z tej serii Air Flow błyszczyka nie miałam, ale lakiery do paznokci z Air Flow to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakiś lakier z Bell ale jeszcze nie używałam - może też okaże się dobry :)

      Usuń
  2. Ostatnio przerzuciłam się na tinty :) Błyszczyki jakoś przestały mnie zadowalać, bo zaraz znikają....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę szminki itp. Błyszczyki tylko czasami u mnie goszczą :)

      Usuń
  3. Mam ten błyszczyk, chyba nawet w tym samym odcieniu - beznadzieja! Odstawiłam go, bo zbierał się na środku ust:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przynajmniej wiem, że nie tylko mi się nie sprawdził :)

      Usuń
  4. Kolorek piękny, delikatny, ale ja nie przepadam trochę za błyszczykami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nigdy nie miałam ale ogólnie błyszczyki ostatnio bardzo lubię. Jak lubisz ostre rzeczy to proponuję wypróbować Wibo z ekstraktem z chilli :D Na zimę idealnie rozgrzeje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz w Super Pharm jest promocja, kupujesz jeden produkt do ust (kolorówkę) a drugi za jeden grosik :D Też mam manię na punkcie szminek i wczoraj skusiłam się na Bourjois :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go:) z blyszczyków lubię tylko Catrice w tubce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatny prawie niewidoczny ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z bell błyszczyk w kolorze fuksji i u mnie się sprawdził daje piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)