czwartek, 8 stycznia 2015

KILKA STYCZNIOWYCH NOWOŚCI


Hej :) Dziś chciałabym Wam pokazać kilka nowości, które w ostatnim czasie nabyłam - tym razem jednak trzymając się mojego postanowienia, że nie kupię nic póki poprzednik nie sięgnie dna :) Skorzystałam głównie z promocji na serię Babydream w Rossmannie oraz dokupiłam kilka innych rzeczy. Oto moje zdobycze :)


1. SZAMPON BABYDREAM
Nigdy wcześniej go nie miałam mimo tego, że uwielbiam tą serię kosmetyków. Teraz wreszcie jest mój dzięki temu, że skończył mi się dotychczasowy szampon bez SLS. Kosztował mnie w promocji 3,99 zł :)

2. BABYDREAM KREM OCHRONNY
Jak pewnie już wiecie moja skóra jest raczej normalna ale ma tendencję do przesuszania się. Ale zimą muszę ją określić zdecydowanie jako suchą i problematyczną (zarówno na twarzy jak i na ciele). Postanowiłam kupić ten krem jako specyfik do ciała i to do zadań specjalnych :) Dlaczego akurat ten?? Ponieważ większość tego typu kremów aż ocieka parafiną i w dodatku są dosyć drogie. ten natomiast ma świetny skład i kosztował mnie 3,99 zł :)

3. OLIWKA BABYDREAM
Z tym kosmetykiem znamy się już bardzo dobrze. Właśnie skończyła mi się moja ukochana oliwka z Hipp i miałam ją odkupić, ale ta jest prawie tak samo dobra przy znaczącej różnicy w cenie (Hipp kosztuje 14,99 zł a za Babydream w promocji zapłaciłam około 5,19 zł). Jestem z niej równie zadowolona.


4. MLECZKO DO DEMAKIJAŻU MIXA
Skończyło mi się mleczko z Celii, które bardzo lubię i które jest straaaasznie słabo dostępne... Musiałąm znaleźć coś innego, ale prawie każde mleczko w sklepie miało na początku składu parafinę, której ja nie mogę używać. To z firmy Mixa nie miało ani parafiny ani żadnych świństw więc się skusiłam. Będzie o nim oddzielna recenzja, ale już wspomnę, że jest świetne :) Kosztowało 12,99 zł.

5. ZIAJA WODA TONIZUJĄCA Z WIT. C
To chyba jakaś nowa seria firmy Ziaja, bo wcześniej jej nie widziałam. Kupiłam dlatego, że nie mam ani jednego toniku a często mam ochotę odświeżyć sobie twarz :) Ten jest w wygodnym atomizerze i kosztował około 9 złotych.

6. DUŻE PŁATKI Z BIEDRONKI
Genialne :) Kupiłam dwa opakowania i żałuję, że nie wzięłam więcej bo już dziś ich nie było... Są bardzo duże, nie rozwarstwiają się i są wygodne. Kosztują tylko 2,99 zł więc mam nadzieję, że wejdą do stałej oferty Biedronki.

To tyle na dziś :) W najbliższym czasie mam zamiar nadrobić zaległe recenzje, bo wiele produktów czeka na swoją kolej :) A jak u Was z nowościami - przybywa?? :)
Buziaki :)

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę oliwkę :) A ma tonik Ziaji mam ochotę i pewnie się na niego skusze gdy wyjdę z zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie może się też przydać na jakieś fajne hydrolaty w przyszłości :)

      Usuń
  2. oliwkę też niedawno kupiłam, będę próbować do włosów :) Nad płatkami się zastanawiałam, ale jednak stwierdziłam, że drogo. Ciekawe zakupy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości :) Niektóre widzę po raz pierwszy na oczy :) Miłego użytkowania :) Gdzieś to widziałam takie duże płatki chyba w Lidlu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała poszukać jeśli w Biedronce już ich nie znajdę ;)

      Usuń
  4. Oliwkę właśnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same fajne rzeczy :) w tym szamponie kąpią się moje pędzelki. muszę się wybrać do rossmanna po tę oliwkę. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę to i pędzelkom luksus się należy :)

      Usuń
  6. tę oliwkę chętnie bym wypróbowała do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ją stosuje własnie w tym celu. Ja jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  7. Świetne nowości :) bardzo lubię szampon babydream ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Takimi dużymi od razy wszystko idzie szybciej :)

      Usuń
  9. Szamponu używałam kilka miesięcy temu:) fajnie usuwa oleje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten tonik z Ziaji mnie ciekawi. Mam z tej serii krem oraz maseczki, które bardzo przypadły mi do gustu :) Szampon Babydream kiedyś się u mnie sprawdzał, ale teraz bardzo mi plącze włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo tych dużych płatków nie widziałam nigdy w biedronce, zawsze kupuję te zwykłe:)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, że ta oliwka Babydream jest świetna do włosów, ale jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)