poniedziałek, 29 grudnia 2014

ULUBIEŃCY ROKU 2014 - PIELĘGNACJA


Hej :) Tak jak zapowiadałam jest i post o pielęgnacyjnych ulubieńcach roku 2014. Identycznie jak w przypadku kosmetyków do makijażu, znalazły się tu te produkty, których z radością używałam przez praktycznie cały mijający rok i z których byłam (i nadal jestem) niesamowicie zadowolona. Kosmetyki te wybierałam oczywiście pod względem działania, ale mają one jeszcze jeden zasadniczy atut - wszystkie są niesamowicie tanie. Jest to jeden z przykładów na to jaką świetną jakość możemy dostać za niewielkie pieniądze. Oto więc moje ulubione kosmetyki :)


1. MASKI DO WŁOSÓW BIOVAX
Te maski do włosów zrewolucjonizowały moją dotychczasową pielęgnację. Wypróbowałam prawie wszystkie dostępne na rynku wersje (chyba tylko oprócz tej do ciemnych włosów) i znalazłam swoje dwie ulubione:
- Do włosów blond
- Naturalne oleje
Jest to naprawdę niesamowity kosmetyk. Nie dość, że cudownie nawilża włosy i naprawdę je dogłębnie odżywia, to jeszcze ma świetny skład pełen wielu naturalnych substancji. Nie zawiera silikonów, parabenów i innych świństw i nie obciąża włosów (można wsmarować ją nawet w skórę głowy i otrzymamy jedynie nawilżenie a nie obciążenie). Ja kupuję najbardziej ekonomiczną wersję czyli mega opakowanie 500 ml za około 25 zł. Standardowa pojemność to 250 ml za około 18 zł.


2. KREMY DO TWARZY RIVAL DE LOOP
Przypadek sprawił, że odkryłam w Rossmannie rewelacyjne kremy za grosze. Rzadko się zdarza znaleźć krem do 10 złotych, który bardzo wysoko w składzie ma naturalne oleje i ekstrakty, filtr przeciwsłoneczny, witaminy. Te kremy mają to wszystko a przy okazji nie zawierają parabenów, silikonów, barwników i olejów mineralnych. 
WERSJA NIEBIESKA - Hydro - to mój ulubiony krem na dzień. Zawiera kwas hialuronowy, witaminę E, ekstrakt z opuncji. Jest leciutki a przy tym dobrze nawilżający, szybko się wchłania i fantastycznie współpracuje z makijażem.
WERSJA CZERWONA - Regeneration - to jak dla mnie idealny krem na noc (mimo, iż docelowo jest na dzień:). Zawiera świeże komórki z dyni, olej z pestek winogron, olej sojowy i olej z wiesiołka oraz prowitaminę B5 i filtr UV. Jest to bardzo bogaty i dość tłusty krem, który przez noc doskonale odżywia skórę a co najważniejsze nie zapycha jej i pomaga się zregenerować. Uwielbiam go szczególnie zimą.
Każdy z tych kremów kosztuje około 10 złotych.


3. FRUCTIS OLEO REPAIR - ODŻYWKA DO WŁOSÓW
Fantastyczny produkt. Przez cały ten rok starałam się ograniczać SLS w szamponach oraz zregenerować włosy za pomocą masek i olejów. Rezultaty są świetne jednak po nałożeniu odżywczej maski nie mogę zrezygnować z silikonowej odżywki na końcówki. Moje włosy są jeszcze bardzo wysoko porowate i aby je wygładzić silikon jest niezbędny. Większość odżywek to jednak typowo silikonowe bomby, które nic poza oblepieniem włosa nie robią. Oleo Repair natomiast pięknie wygładza, dodaje blasku, dzięki zawartości naturalnych olejków odrobinę nawilża włosy i pięknie pachnie. Nie obciąża też szczególnie jeśli nałożymy ją od ucha w dół. To już chyba moje 5 opakowanie i z pewnością kupię kolejne. Kosztuje około 13 złotych.


4. OLIWKA HIPP
Ta oliwka pojawiła się u mnie stosunkowo niedawno w porównaniu do pozostałych przedstawionych tu kosmetyków. Wcześniej korzystałam z serii Babydream, którą byłam zachwycona ale od kiedy użyłam Hipp po raz pierwszy zakochałam się bez pamięci :) Ma ona bardzo krótki skład w którym pełno naturalnych i fantastycznych olejów. Nie zawiera parafiny, nie zapycha i bardzo delikatnie pachnie. Pielęgnuje skórę wprost cudownie - z dnia na dzień staje się ona bardziej miękka i elastyczna a przez cały czas czuć jak dobrze jest nawilżona. Kosztuje około 15 zł i polecam ją gorąco :)


5. PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ FACELLE
Ulubieniec totalny, o którym pisałam już milion razy. Jest bardzo delikatny, nie zawiera SLS, nie podrażnia, nie uczula. Świetnie sprawdza się nie tylko jako płyn do higieny intymnej ale też jako delikatny szampon, niewysuszający żel do mycia twarzy czy po prostu żel pod prysznic. Świetny produkt za 4,99 zł. 

To już wszystkie moje hity tego roku :) Strasznie się cieszę, że te produkty wpadły mi w ręce i że za tak niską cenę mogłam używać naprawdę bardzo dobrych jakościowo kosmetyków. Większość z nich składem bije na głowę znane produkty z wielkich reklam i promocji. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie równie obfity w nowe i ciekawe kosmetyki i za rok również będę mogła pokazać Wam dużo wspaniałości :)
Buziaczki :)

21 komentarzy:

  1. Właśnie dziś kupiłam ten płyn do higieny intymnej (tylko z aloesem) aby używać go w roli szamponu :)
    Będę testować!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione wersje to różowa i niebieska :)

      Usuń
  2. Muszę wreszcie na moich włosach wypróbować maskę Biovaxu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na próbę można je kupić w saszetkach po około 2,99 zł w Super Pharm - dzięki temu można wybrać tą najlepszą dla siebie przed zakupem pełnego opakowania :)

      Usuń
  3. Jestem wielką fanką tej serii kosmetyków z Garnier :)
    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna za klik w link
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd miałam tylko tą odżywkę ale kto wie czy nie skuszę się na więcej :)

      Usuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować facelle jako szampon :) Każdy chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to najtańsza opcja bez SLS - można dzięki temu wybadać czy taka pielęgnacja nam odpowiada :)

      Usuń
  5. bardzo lubię maski z biowax :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę godne uwagi i jest duży wybór :)

      Usuń
  6. Tą maskę Biovax uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produktu , muszę koniecznie je wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn FACELLE lubiłam bardzo krótko, wywołał u mnie silne podrażnienie, pierwszy raz tak mi się zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dopiero szok. Skład tak przyjazny i delikatny a mimo tego... Ja jestem strasznym uczuleniowcem ale dla mnie ten płyn to po prostu bajka ;)

      Usuń
  9. Żadnego z tych produktów nie miałam tzn. miałam maskę Biovax, ale inny rodzaj i nie zapadła mi jakoś szczególnie w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie czekam na przesyłkę z m. in. oliwką Hipp :) Bardzo wartościowy blog, dołączam się do Ciebie, będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło kochana! Zapraszam Cię tutaj serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)