Etykiety

sobota, 20 grudnia 2014

NIEKOSMETYCZNE PREZENTY DLA KOBIETY


  
Hej :) Nadszedł ostatni, przedświąteczny weekend i wielu z nas wykorzysta ten czas na zakup ostatnich prezentów dla najbliższych. Ja na szczęście już uporałam się z tym, ale i tak czeka mnie dzisiaj szał zakupów domowych. Jeśli macie już dość wymyślania "co i komu kupić?" lub potrzebujecie szybkiej inspiracji to zapraszam na post. Znajduje się tutaj kilka prostych i zazwyczaj w miarę trafionych prezentów dla każdej kobiety :)

1. BIŻUTERIA
Kobiety kochają błyskotki - to fakt. Nie zawsze musi to jednak oznaczać, że ucieszymy się z wielkiego wisora a'la 50Cent lub cygańskich kolczyków :) Tutaj lepiej kierować się zasadą "mniej znaczy więcej" i wybierać delikatne egzemplarze. Elegancki łańcuszek, delikatne kolczyki czy subtelnie mieniącą się bransoletkę każda pani lubi mieć w swoim kuferku. Jeśli nawet nie nosi na co dzień zbyt wiele biżuterii to na większe wyjścia nowa błyskotka zawsze się przyda :)


2. DOBRA KSIĄŻKA
To idealny prezent dla osoby, która lubi sobie poczytać przed snem/w tramwaju/przy śniadaniu itp. Oczywiście niezwykle istotny jest gust czytelniczy, bo nie ma nic gorszego niż beznadziejna książka kupiona tylko przez to, że była reklamowaną nowością. Ja ze swojej strony śmiało mogę polecić moich ulubionych autorów:
- Carlos Ruiz Zafon (powieści z odrobiną fantazji i niesamowitym klimatem)
- Janusz Leon Wiśniewski (powieści obyczajowe z uczuciową nutą)
- Camilla Lackberg (skandynawskie kryminały)
- Jo Nesbo (skandynawskie kryminały)
- Krzysztof Kotowski (świetne, polskie, lekko sensacyjne)
- Stieg Larsson (skandynawskie kryminały)
- EL James (powieści romantyczno-erotyczne)
3. PĘDZLE DO MAKIJAŻU
To świetny prezent dla kobiety, która korzysta podczas makijażu z akcesoriów. Ja akurat z pewnego źródła wiem, że prawdopodobnie Mikołaj wysłuchał w tym roku moich próśb i dostanę od niego właśnie pędzle :) Bardzo się cieszę, ponieważ chciałabym mieć ich jak najwięcej ale zawsze albo szkoda mi wydawać pieniędzy albo po prostu nie mogę się zdecydować. Dzięki Mikołajowi moja mini kolekcja w tym roku wreszcie się powiększy. Ważne przy zakupie pędzli jest to, żeby nie kupować tanich i ogromnych zestawów nieznanych marek (nie wiadomo czy takie pędzle będą się do czegokolwiek nadawać). Zdecydowanie lepiej wybrać mniej ale za to renomowanych i sprawdzonych marek (np. Hakuro, Zoeva, Maestro). Takie pędzle posłużą wiele lat i zapewnią komfort malowania :)

4. KOBIECE AKCESORIA 
Tutaj głównie polecam produkty z działu "zdrowie i uroda" czyli takie, które ułatwią nam codzienne "upiększanie się" :) Mam tutaj na myśli głównie:
- prostownice do włosów (ceramiczne i delikatniejsze dla włosów)
- lokówki (stożkowe, grube, cieniutkie)
- lokosuszarki (z wymiennymi szczotkami lub z obrotową szczotką)
- suszarki (z jonizacją, z dyfuzorem)
- depilatory
-szczoteczki do mycia twarzy

To już wszystkie moje pomysły. Mam nadzieję, że każdej z Was uda się kupić te wymarzone prezenty dla bliskich i że same otrzymacie dokładnie to, o co skrycie prosiłyście Mikołaja :)
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. Ja lubie bizuterie na bogatosci:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki chyba są najbardziej uniwersalnym prezentem, kiedy zupełnie nie wiemy co kupić :) ja tam bardzo cieszyłabym się z pędzelków! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. książki... Jeżeli jest coś nie kosmetycznego co chciałabym dostać to książki... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)