Etykiety

poniedziałek, 15 grudnia 2014

KILKA POMYSŁÓW NA KOSMETYCZNE PREZENTY ;)


Hej Dziewczyny :) Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami i to już ostatni dzwonek na wymyślanie prezentów dla najbliższych. Mimo braku śniegu i wiosenno-jesiennej aury za oknem to również najwyższy czas zacząć cieszyć się tym szczególnym okresem w roku - zabieganiem, sprzątaniem, godzinami spędzonymi w kuchni, ubieraniem choinki i innymi typowo świątecznymi czynnościami ;) Dziś chciałabym podsunąć kilka pomysłów na kosmetyczne prezenty, z których wiele z nas pewnie by się ucieszyło. Oto więc moje propozycje :)

1. PALETY DO MAKIJAŻU
Moim zdaniem to świetny pomysł, ponieważ każda kosmetykoholiczka wie ile nowych możliwości pojawia się z nową paletą. Zazwyczaj są to produkty, które zawierają kilka lub kilkanaście pięknie skomponowanych cieni a czasem i inne kosmetyki. Można kupić również palety zawierające wszystko co potrzeba, żeby tym jednym produktem wykonać cały makijaż. Jeśli nawet nie wszystkie elementy palety nam się przydadzą to w każdej znajdziemy coś nowego i inspirującego. Ważna jest jedynie jakość kosmetyków, co do której warto się zorientować przed zakupem. Ceny dobrych palet makijażowych zaczynają się już od około 35 zł (np. Sleek) a górna granica cenowa zależy tylko od naszych możliwości finansowych.

2. TUSZE DO RZĘS/POMADKI/BŁYSZCZYKI
Nowy tusz do wypróbowania, błyszczyk fajnej marki czy nowy odcień supermodnej szminki to jest to, co większość kobiet lubi :) Taki miły drobiazg powinien sprawić przyjemność większości pań.


3. RÓŻE/BRONZERY
To interesujący prezent, ponieważ warto w kosmetyczce mieć do dyspozycji kilka odcieni różu czy też bronzery w różnych odcieniach. Tutaj warto skupić się oczywiście na preferencjach osoby, której kupujemy prezent. Jeśli gustuje ona np. w brzoskwiniowych kolorach różu i matowych bronzerach to nie uszczęśliwiajmy jej fuksją i brokatem :) Tutaj też dobrze się kierować znanymi i kultowymi produktami, ponieważ ich jakość jest zazwyczaj niezawodna.

4. LAKIERY DO PAZNOKCI
Czyli coś, co wyjątkowo rzadko zużywamy do końca ale zawsze potrzeba nam kolejnego :) Jeśli obdarowywana osoba lubi malować paznokcie to tutaj śmiało możemy szaleć i wybierać w kolorach i fakturach lakierów. Tutaj zasada im mniej tym lepiej nie obowiązuje :) Raczej im więcej kolorów w kuferku tym lepiej ;)

5. PACHNĄCE ŻELE I BALSAMY
Teraz mamy tak wielki wybór żeli pod prysznic i balsamów do ciała, że nie trudno znaleźć coś ciekawego. Wystarczy jako tako rozeznać się w ulubionych zapachach lub markach tego, kogo chcemy obdarzyć prezentem. Jest też wiele gotowych zestawów pięknie spakowanych i w atrakcyjnych cenach, które mogą nam przypaść do gustu.


6. PERFUMY
W tym przypadku absolutnie i definitywnie musimy znać gust osoby obdarowywanej. Jeżeli to ktoś nam bliski to zazwyczaj doskonale wiemy, jakie zapachy lubi i wtedy z całą pewnością flakonik ulubionych perfum bardzo go ucieszy :) Można też wybrać zapach, który dana osoba od dawna chciała wypróbować ale szkoda jej było pieniędzy na "testowanie". Jeśli natomiast nie wiemy jakie perfumy wybrać to lepiej nie ryzykować :)

To już wszystkie moje propozycje. A co wy lubicie dostawać?? Jakie kosmetyki cieszą Was najbardziej??
Buziaki!!! :)

11 komentarzy:

  1. Paletkę z cieniami przyjmę zawsze w każdej ilości :D Dla mnie nigdy za wiele ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się pod tym podpisuję... Od niedawna mam fioła na punkcie cieni...
      Nominowałam Cie do zabawy :) Zapraszam po więcej informacji do mnie na blog :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. paletki the balm bym przytuliła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dostawać kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam wszystkie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne prezenty. wydaje mi się, że dla kobiety jest prościej coś wymyślić, ja za to mam zawsze problem co kupić mojemu mężczyźnie, bo w końcu ile perfum może chcieć jeden mężczyzna haha pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to :) U mnie zazwyczaj kończy się na jakichś budowlanych i majsterkowych gadżetach :)

      Usuń
  6. Niczym z tej listy bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)