piątek, 28 listopada 2014

VERSATILE BLOGGER AWARD - ODPOWIEDŹ NA KOLEJNĄ NOMINACJĘ


Hej :) Dziś nieplanowany wcześniej post ze względu na nominację do zabawy Versatile Blogger Award. Zostałam wybrana do realizacji tego "tagu" już po raz drugi, tym razem przez przemiłą właścicielkę bloga RedHairControl. Nie będę się powtarzać i po raz kolejny przypominać zasad, więc jeśli jesteście ich ciekawi to zajrzyjcie koniecznie na blog wskazany powyżej. Istotą zabawy jest wskazanie 7 faktów na swój temat, więc przechodzę od razu do nich (i mam nadzieję, że nie będę się powtarzać) :):):)

FAKT NR 1
Strasznie marnie sypiam. Wieczorem mogę siedzieć rześka do bardzo późnych godzin a rano wstaję bardzo wcześnie. I mimo tego, że jestem wkurzona, że tak wcześnie się obudziłam to za żadne skarby nie usnę znowu. Nie sypiam też nigdy, przenigdy w ciągu dnia. 

FAKT NR 2
Uwielbiam prawdziwą, włoską kuchnię - makarony, pizzę, LODY i w ogóle w ogóle wszystko. Gdybym mogła zamieszkać we Włoszech to nie robiłabym nic innego tylko non stop jadła :):):)

FAKT NR 3
Jestem mistrzynią wydawania pieniędzy, w związku z czym kompletnie nie potrafię oszczędzać. Potrafiłabym wydać każdą sumę pieniędzy w każdym czasie więc może lepiej, że ich nie mam (chociaż byłyby korzyści dla gospodarki - przy takich konsumentach jak ja bardzo by się rozkręciła ;)

FAKT NR 4
Tak bardzo lubię żyć, że nie wyobrażam sobie, że kiedyś miałabym umrzeć :) Na samą myśl o tym ile wydarzeń z przyszłości mnie ominie i to, że nie będę mogła obserwować jak wszystko idzie na przód troszkę mi psuje nastrój :) Chciałabym zawsze trzymać rękę na pulsie :)

FAKT NR 5
Jestem bardzo niezdecydowana życiowo (albo może lepiej brzmi wszechstronna?:). Z jednej strony mam bardzo precyzyjny zawód, ale z drugiej interesuję się tak naprawdę chyba wszystkim :) Lubię kiedy mój świat jest jak układanka zupełnie niepasujących elementów i kiedy mimo różnorodności wszystko jednak tworzy uroczą całość :)

FAKT NR 6
Chciałabym zwiedzić cały świat :) Zawsze marzyłam o wyprawie do Australii, ale chciałabym też przejechać całe USA, obejrzeć jakieś zupełnie tropikalne wyspy, zobaczyć co słychać na biegunie i Brazylii. Niestety nie mam co liczyć na podróże ale pomarzyć można zawsze :)

FAKT NR 7
Z natury jestem bardzo wymagająca i to w każdej dziedzinie. Wobec siebie najbardziej ale też wobec innych i niestety okazuję to dobitnie. Nie zmienia to jednak faktu, że ludzie którzy mnie otaczają są cudowni i znosimy się nawzajem jak najbardziej świetnie :)

To już wszystkie fakty. Nie będę nominowała nikogo do tego tagu, ponieważ większość bloggerów już go realizowała. Jeśli natomiast jest ktoś, kto jeszcze tego nie uczynił to niech jak najbardziej czuje się nominowany :) Zachęcam też do podsyłania linków do Waszych odpowiedzi na tą zabawę :)
Buziaki!!!

4 komentarze:

  1. 6! Na mojej podróżniczej liście marzeń jest Australia, RPA oraz Alaska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja rodzinka była na objazdówce 3 tygodniowej po USA. Wrócili zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)