środa, 12 listopada 2014

PROMOCJA 1+1 W ROSSMANNIE, CZYLI ZAKUPY :)


Hej :) Dzięki mojej kochanej siostrze, która trzyma rękę na pulsie dowiedziałam się o nowej promocji w Rossmannie. Chodzi w niej o to, że kupując w dniach 10-19.11.2014 dowolny kosmetyk do makijażu drugi (w tej samej cenie bądź tańszy) dostajemy gratis. Czyli, np. kupując 2 identyczne podkłady płacimy tylko za jeden. Można wybierać kosmetyki dowolnie ze wszystkich szaf makijażowych i wtedy zamiast za dwa płacimy tylko za jeden. Bardzo się ucieszyłam z tej promocji, ponieważ moje podkładowe zapasy, które zrobiłam w poprzedniej promocji (-49%) już są na wykończeniu i mogłam kupić kilka produktów, które od dawna chciałam spróbować. Oto więc moje zakupy :)


1. BOURJOIS HEALTHY MIX
Czyli nic innego jak mój ukochany podkład. Niestety nie było kolory 52 Vanilla, którego aktualnie używam więc wzięłam ton ciemniejszy - 53 Light Beige. Ten odcień również miałam i byłam z niego zadowolona (jest jasny, oliwkowy - taki między żółtym a beżem :) Z całą pewnością zużyję do ostatniej kropli. Cena bez promocji to 59,99 zł.


2. L'OREAL VOLUME MILLION LASHES
 Tusz do rzęs, który próbowałam kiedyś u siostry i który jest bardzo ceniony i popularny wśród blogerek. Bardzo chciałam mieć swój własny egzemplarz ale cena zawsze mnie odstraszała i zazwyczaj wybierałam coś tańszego. Natomiast w takiej promocji nie mogłam się nie skusić :) Mam nadzieję, że będzie mi świetnie służył. Cena bez promocji 60,99 zł.

W PROMOCJI ZA HEALHTY MIX I TUSZ L'OREAL ZAPŁACIŁAM 60,99 zł, czyli tyle ile kosztował tusz a podkład dostałam za darmo :)


3. L'OREAL INFALLIBLE
Długo zastanawiałam się jakie kosmetyki kupić jeszcze i uznałam, że oprócz podkładów wszystkiego innego mam aż za dużo. I zdecydowałam się kupić właśnie jeszcze dwa podkłady oprócz HM, które będę mogła przetestować przez najbliższe miesiące. Tym sposobem stałam się posiadaczką podkładu L'oreal Infallible w odcieniu 150 Radiant Beige. Nie mam pojęcia, czy jest dobry czy nie bo nic o nim wcześniej nie słyszałam więc sama będę musiała na sobie sprawdzić. Kolor wybrałam na oślep, bo w moim Rossmannie nigdy nie ma testerów i muszę przyznać, że na skórze jest on o wiele ciemniejszy niż się wydaje w opakowaniu (jest odrobinę ciemniejszy niż HM w odcieniu 53). Tak czy siak już nie mogę się doczekać testowania. Cena bez promocji 58,99 zł.

 
4. L'OREAL TRUE MATCH
O tym podkładzie z kolei czytałam sporo i ma on praktycznie tyle samo zwolenników co przeciwników :) Chciałam jednak wreszcie się przekonać jak spisze się u mnie, szczególnie, że urzekł mnie jego piękny odcień. Jest to kolor D1-W1 Golden Ivory, który jest przepięknym, jasnym, delikatnie żółtym odcieniem bardzo zbliżonym (ale minimalnie jaśniejszym) do Healthy Mix 52 Vanilla. Jeśli formuła będzie mi odpowiadać to pewnie ten zużyję w pierwszej kolejności ze względu na bladą cerę zimą. Koszt bez promocji to 58,99 zł.

ZA INFALLIBLE I TRUE MATCH ZAPŁACIŁAM W SUMIE 58,99 zł, czyli jeden kupiłam a jeden dostałam gratis.

To już wszystkie moje zakupy. Jestem strasznie zadowolona i podekscytowana testowaniem oraz tym, że normalnie za takie zakupy zapłaciłabym 238,96 zł a dzięki promocji kosztowało mnie to jedynie 119,98 zł :) Mam spore zapasy na długi czas i mam nadzieję, że dwa nowe podkłady okażą się trafione. Jeśli miałyście te kosmetyki to koniecznie dajcie znać co o nich myślicie i jak się u Was sprawdziły :)

Serdeczne buziaki!!!!

16 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, ja się na razie trzymam z dala od ross:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale i życzę wytrwałości w postanowieniu :)

      Usuń
  2. Jaj dla mnie true match jest beznadziejny, ale moze tobie sie sprawdzi :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam wiele takich opinii ale sporo było też pozytywnych. Wreszcie się przekonam, ale za taką kasę to lepiej dla niego, żeby się sprawdził jednak :):):)

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości :) Ja na pewno się na coś skuszę ale nie na nic tak drogiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko w takich promocjach kupuję droższe rzeczy. Na co dzień cena o wszystkim decyduje :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Ja kupiłam bibułki matujące i to tyle:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, ja bardzo lubię oszczędzać w taki właśnie sposób, zapasy sa wtedy uzupełnione, a pieniędzy w portfelu więcej na inne przyjemności ;) Niech Ci wszystko fajnie służy Kochana, ja narazie jestem na zakupowym odwyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam ten infallible z loreala i dla mnie byl fajny, ale noc do tej pory mie przebilo max factora lasting performance... Jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już w niedzielę wybieram się na zakupy :-) Mam nadzieję, że coś mi wpadnie w koszyk podczas tej promocji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, podobne łupy do moich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)