Etykiety

środa, 26 listopada 2014

GILLETTE SIMPLY VENUS 2 - RECENZJA GOLAREK


Hej ;) Zapraszam Was na szybką i konkretną recenzję golarek Gillette Simple Venus 2, na które skusiłam się jakiś czas temu w Biedronce. Zachęciło mnie duże opakowanie i przyzwoita cena, a że to jedyna stosowana przeze mnie forma depilacji to mam już pewne doświadczenie i rozeznanie w jakości golarek. Oto więc moje refleksje na temat tego produktu.


MOJE OCZEKIWANIA
Od golarki oczekuję przede wszystkim tego, żeby była ostra i pozwoliła bezproblemowo, szybko i sprawnie przejść przez depilację. Istotne dla mnie jest również to, żeby "pasek nawilżający" na golarce mnie nie uczulał - nie wiem czy już Wam wspominałam ale mam silne uczulenie na praktycznie wszystkie kremy do depilacji, większość pianek i również na jakieś składniki zawarte w tych paskach. Wydaje się to być problematyczne, ale mam już swój zestaw produktów i jedyne czego mi trzeba to właśnie sprawna golarka - a tu nie jestem problematyczna, ponieważ mój "zarost" jest typowy dla większości blondynek - delikatny i łatwy do usunięcia. Jak więc spisały się u mnie golarki Gillette??


ZALETY
* Ładny design golarek
* Bardzo niska cena w Biedronce (15,99 zł za 12 szt)
* Pasek nawilżający mnie nie uczulił

WADY
* To najbardziej tępe golarki jakich używałam
* Przez to, że są tępe bardzo podrażniły mi skórę
* Łatwo się zaciąć (również z powodu "tępoty" :)
* Jakość ich wykonania jest strasznie marna


 MOJA OPINIA
Są to (oczywiście moim zdaniem) najgorsze golarki jakich kiedykolwiek używałam. Ich ostrza są tak marne, że po ogoleniu jednej łydki człowiek już ma ochotę rzucić nimi o ścianę. Ja przy moim naprawdę bardzo delikatnym "zaroście" nieźle podrażniłam sobie skórę próbując dokładnie wydepilować nogi i wolę nie myśleć ile musiałaby się namachać dziewczyna o standardowym owłosieniu na nogach. Przez to, że golarki te są tępe, bardzo łatwo również się zaciąć - nie ma nic gorszego niż skaleczenie na łydce, gdy nam się spieszy i trzeba włożyć rajstopy... Brrr.. :) Mam również zastrzeżenia co do wykonania - plastik, z którego wykonana jest rączka jest tak marny, że podczas upadku potrafi się połamać. Mi raz upadłą golarka pod prysznicem i niestety to był jej koniec, bo złamała się rączka i odpadłą część z ostrzami. Jedynymi zaletami jakie przychodzą mi na myśl o tych golarkach jest to, że mają ładny design - turkusowy kolor, fioletowy pasek, fajny kształt, oraz niska cena. Wiem, że za tak niską cenę nie mogę oczekiwać zbyt wiele, ale znam dziesiątki golarek w podobnej cenie i to mniej renomowanych firm, które przynajmniej porządnie golą!!! Tutaj niestety bardzo się zawiodłam i z całą pewnością nigdy do tych golarek nie wrócę. Muszę jedynie zużyć pozostałych mi kilka sztuk, co wcale mnie nie cieszy :)

Miałyście może styczność z tymi golarkami?? Wiem, że te, które są sprzedawane na sztuki w drogerii (chyba z 3 ostrzami) są o niebo lepsze. Macie jakieś swoje ulubione sposoby depilacji?? :)
Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Miałam chyba kiedyś taką ale już do niej nie wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je kiedyś i były bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzę szału nie ma, ja używam tych golarek z biedronki z be beauty po 5,99zł bodajrze i są dużo lepsze a tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Nominuję cię do zabawy Versalite Blogger. Zasady znajdziesz na moim blogu. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywam tylko golarek bic'a 'soleil' zdaje sie. Dla mnie sa najlepsze:) no ale nogi to tylko depilatorem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych jeszcze nie miałam ale z chęcią wypróbuję jak skończę to dziadostwo od gillette ;)

      Usuń
  6. Ja zazwyczaj używam depilatora, golarki bardzo rzadko, na te na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam depilator, ale strasznie wrastały mi włoski i niestety trzeba teraz machać golarką codziennie :)

      Usuń
  7. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)