Etykiety

wtorek, 7 października 2014

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL - KREM SPF 25 KONTRA ŻEL-KREM


Hej :) Dziś parę słów na temat dwóch kremów marki Yves Rocher. Obydwa pochodzą z tej samej serii, są przeznaczone do tego samego typu cery i zostały przeze mnie kupione w tym samym momencie. Jednak moja opinia na temat każdego z nich jest tak różna, że postanowiłam Wam nieco przybliżyć ich zalety i wady. Zapraszam do czytania :)


OPIS PRODUKTÓW WEDŁUG PRODUCENTA
ŻEL KREM to według producenta preparat wzbogacony o sok z klonu z Kanady, posiadający właściwości zatrzymujące wodę w skórze - dla lepszego nawilżenia. Produkt intensywnie nawilża skórę przez 24h i pozostawia ją bardziej elastyczną i pełną blasku.

KREM NAWILŻAJĄCY Z SPF 25 to preparat który jednocześnie zapewnia ochronę przeciwsłoneczną (SPF 25). Twoja skóra będzie chroniona, pełna blasku i idealnie nawilżona przez cały dzień. Krem przystosowany do skóry normalnej, mieszanej i odwodnionej. Lekka, specjalnie opracowana, konsystencja fluidu sprawia, że krem może być stosowany przez cały rok.


MOJA OPINIA NA TEMAT ŻEL-KREMU
Moim zdaniem jest to naprawdę fantastyczny krem. Bardzo przypadł mi do gustu już latem kiedy go kupiłam, ale tak naprawdę dopiero teraz używam go praktycznie non stop. Dlaczego? Oto lista jego zalet :)

- Ma bardzo leciutką konsystencję
- Nawilża skórę naprawdę intensywnie
- Pozostawia buzię cudownie komfortową, mięciutką i tak gładką, że szok ;)
- Nie zapycha porów
- Świetnie sprawdza się pod makijaż
- Bardzo szybko się wchłania
- Delikatnie rozświetla cerę zdrowym blaskiem
- Faktycznie zapobiega przesuszeniom zatrzymując wodę w skórze

Jestem tym produktem naprawdę zauroczona, ponieważ mimo zawartości silikonów w składzie nie zapycha cery a jego użytkowanie jest bardzo komfortowe. Oczywiście to właśnie dzięki silikonom mamy wrażenie AŻ takiego nawilżenia i wygładzenia, nie mniej jednak krem i tak ładnie nawilża cerę a świetnie nałożyć krem i poczuć taki komfort na buzi. Myślę, że sprawdziłby się on zarówno u osób z cerą normalną i mieszaną jak i z suchą. 


MOJA OPINIA NA TEMAT KREMU SPF 25
Ten krem natomiast jest chyba najpaskudniejszym kremem jaki miałam w ostatnim czasie. Jest zupełnym przeciwieństwem wyżej opisanego żel-kremu i nie wiem w jaki sposób go zużyję, ale z całą pewnością nie posmaruję nim więcej twarzy. Oto lista jego przewinień:

- Potwornie zapycha pory (pryszczole gwarantowane!)
- Beznadziejnie się rozprowadza
- Bieli skórę
- Niespecjalnie się wchłania
- Makijaż na nim nie wygląda dobrze
- Ma lekko "lepką" konsystencję

Ten krem nie sprawdził się u mnie kompletnie. Już większość tych jego wad dałoby się jeszcze jakoś znieść ale z całą pewnością nie to, że zapycha pory!!!! Jest on przeznaczony do cery normalnej i mieszanej, czyli takiej która sama w sobie ma tendencje do przetłuszczania a po takim zapchaniu porów to już w ogóle żenada. Zdecydowanie tego kremu nie polecam, szczególnie, że jego cena regularna to 39 złotych.


PODSUMOWANIE
Jeśli chodzi o te dwa kremy to jak widzicie moja opinia jest skrajnie różna. Do żel kremu wrócę z całą pewnością jak tylko mi się skończy (chyba, że Panie w Yves Rocher znów namówią mnie na coś nowego;) Jest to krem naprawdę wart wypróbowania i mimo wysokiej ceny regularnej (39 zł) często można dostać go w jakiejś promocji. Natomiast krem z SPF 25 to beznadziejny produkt i z pewnością nie polecam go nikomu. Nie dość, że jego właściwości użytkowe, czyli to jak się sprawdza pod makijażem i jak się wchłania są bardzo marne to jeszcze zapycha skórę. Zero pożytku :)

Mam nadzieję, że recenzja Wam się przyda i nie kupicie sobie takiego bubla jak ja ;) Pozdrawiam Was serdecznie i życzę samych zakupowych hitów!
Buziaki ;)

6 komentarzy:

  1. Oj ten drugi widzę ma ciężka listę przewinien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za te zatkane pory jest u mnie "na cenzurowanym" :)

      Usuń
  2. No proszę. Z tej samej linii a jakie różne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie różne. A ten jeden tak paskudny...

      Usuń
  3. Dobrz, że chociaż jeden okazał się przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :) jest fajny i jestem na szczęście zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)