Etykiety

poniedziałek, 13 października 2014

VERSATILE BLOGGER AWARD - ODPOWIEDŹ NA NOMINACJĘ


Hej dziewczyny! W ostatnim czasie zostałam bardzo miło zaskoczona przez jedną z moich miłych czytelniczek, a mianowicie Blond Ivy z bloga http://www.blondivy.blogspot.com/. Nomonowała mnie Ona do zrealizowania krótkiego tagu Versatile Blogger Award, w którym chodzi głównie o to, żeby zdradzić kilka faktów o sobie :) Oto więc pokrótce opisane kilka faktów z mojego życia.

FAKT 1
 Aktualnie mam 25 lat i jestem zodiakalnym koziorożcem. Strasznie przeżywałam fakt przekroczenia tej granicy wiekowej, ponieważ naczytałam się o "zanikających włóknach kolagenowych w skórze" oraz o tym, że "po 25 roku życia pojawiają się pierwsze zmarszczki, siwe włosy i to czas kiedy trzeba zacząć ostrą walkę ze starzeniem" :) Ten stan histerii trwał u mnie na szczęście tylko 2-3 dni, potem znormalniałam ;)

FAKT 2
Z zawodu jestem inżynierem technologii chemicznej. Ukończyłam Politechnikę Wrocławską. 

FAKT 3
Uwielbiam czytać ciekawe książki. Najczęściej sięgam po skandynawskie kryminały (Camilla Lackberg, Stieg Larson) lub jakieś niezwykle wciągające powieści. Carlos Ruiz Zafon to dla mnie najlepszy pisarz ever, a aktualnie czytam serię "Pięćdziesiąt twarzy Grey'a".

FAKT 4
Uwielbiam gotować, co pewnie zauważyliście przez przewijające się czasem u mnie przepisy na blogu. Jest to znacząca część mojego życia i największą radość mi sprawia kiedy mam dla kogo gotować - choćby to było pół armii :) 

FAKT 5
Nienawidzę, nie cierpię, nie znoszę myć naczyń i zrobię wszystko, żeby się od tego wykręcić :) Zmywarka to mój najlepszy przyjaciel, którego nie zamienię na nic innego. 

FAKT 6
Strasznie lubię moje kochane koleżanki, z którymi z powodu intensywnej pracy widuję się niezwykle  rzadko. Natomiast nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciół i bez grona tych fantastycznych osób, które mnie otaczają. Uwielbiam ich wszystkich razem i każdego z osobna i z tego miejsca wszystkich serdecznie pozdrawiam :)

FAKT 7
 Cierpię na lekki (czasem nieco cięższy) zakupoholizm kosmetyczno-odzieżowy i już nawet nie staram się z tym walczyć a jedynie bardziej rozsądnie wybierać kupowane produkty. Muszę nawet przyznać, że ostatnio mi się to udaje i coraz celniej  wybieram to co dla mnie dobre :) 



Aby moja odpowiedź była pełna powinnam zrobić te oto rzeczy:
  • nominować 15 blogów/ minimum 7 do wyróżnienia,      
  • poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,
  • wyłonić o sobie 7 faktów,
  • podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu,
  • zawiesić nagrodę na swoim blogu.     

Nie mogę się jednak zdecydować kogo nominować więc serdecznie zapraszam wszystkich, którzy mają na to ochotę. Z miłą chęcią poczytam o faktach z Waszego życia więc śmiało podsyłajcie linki :)
Buziaki


11 komentarzy:

  1. Fakt numer 5 tak bardzo mój *-* I 1 też, jestem świątecznym, prawie 25 letnim koziorożcem ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo to mamy ze sobą wiele wspólnego :) Miło ;) Może znajdą się tu kandydaci do mycia naczyń u nas w wolnej chwili??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zmywarkę! To mój ulubiony sprzęt kuchenny zaraz po laptopie :D

      Usuń
    2. Ja też ale zawsze zastanawiam się czy nie można by było kogoś do niej na stałe przeczepić żeby ją ładował i opróżniał :D

      Usuń
    3. Oj tam, aż tyle to ja nie wymagam. Grunt, że myje to to samo :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O to grono nam się fantastycznie powiększa :) Super :)

      Usuń
  4. Fakt nr 3 jest również o mnie bo bardzo lubie czytać jak ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubię czytać ksiązki, a gotowanie sprawia mi ogromną przyjemność, zwłaszcza gdy biesiadnikom smakuje ;) Naczyń także nie nawidzę myć, ale wykręcić się nie mam jak, ponieważ zmywarki nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)