Etykiety

niedziela, 14 września 2014

MOJA KOLEKCJA LAKIERÓW GOLDEN ROSE RICH COLOR :)


Hej Dziewczyny :) Ostatnio tak bardzo skoncentrowałam się na kosmetykach przewijających się przez moją łazienkę, że zupełnie, ale to zupełnie zapomniałam napisać cokolwiek o lakierach do paznokci. Jeśli czytacie mojego bloga od jakiegoś czasu, to zapewne już wiecie, że mam po prostu świra na ich punkcie i każdy nowy kolor wypatrzony gdzieś na półce w sklepie po prostu musi być mój :) 

Kupuję lakiery różnych marek, ale te od Golden Rose szczególnie skradły moje serce. Za co?
- za niesamowity wybór kolorów
- za estetyczne i wygodne opakowanie
- za szeroki pędzelek ułatwiający aplikację
- za trwałość porównywalną (jeśli nie lepszą) niż wiele droższych lakierów
- za to, że jedna warstwa ma wystarczające krycie (każdy inny lakier nakładam co najmniej dwukrotnie)
- za szokująco niską cenę 6,90 zł !!!!

Niestety nie mam przeogromnej kolekcji, ponieważ nie tak łatwo dorwać te lakiery stacjonarnie. Są głównie dostępne na wysepkach GR (tylko w dużych galeriach handlowych) lub w małych osiedlowych drogeriach, gdzie wybór kolorów pozostawia wiele do życzenia. Jak dotąd nazbierałam 11 sztuk, które uwielbiam i właśnie te Wam dzisiaj pokażę. na zdjęciach zobaczycie sam lakier, jego kolor na białej kartce papieru oraz numer lakieru.

 
NR 52 - kolor, który można opisać jako biel leciutko podbitą łososiowo-różową nutą (średnio go lubię)
NR 05 - najkrócej można go ująć jako piaskowy lub jasnobrązowy, typowy "nudziak"
NR 104 - ciemny, zgaszony fiolet wpadający w odcień bakłażana, śliczny :)


NR 67 - ciepły,jasny róż lekko w stronę rozbielonego koralu
NR 07 - cudowny koralowy odcień, soczysty, intensywny, jeden z moich ulubionych
NR 13 - mój pierwszy lakier tej firmy, bardzo mocny i piękny malinowy odcień


NR 57 - zgaszone bordo, bardzo elegancki i również jeden z moich ulubionych
NR 28 - intensywny, śliwkowy kolor, idealny na jesień
NR 24 - klasyczna czerwień, która jednak dla mnie jest troszkę za agresywna


TOP COAT - fantastyczny, ale mało wydajny i właśnie mi się skończył :)
NR 42 - cudowny niebieskawy odcień z milionami srebrnych drobineczek, wygląda ekstra :)

To już cała moja kolekcja tych lakierów. jeśli jeszcze nie próbowałyście to gorąco je polecam. Dziękuję za spędzony u mnie czas i pozdrawiam Was gorąco!
Buziaki :)

17 komentarzy:

  1. Sporo ich masz:) u mnie są dobrze dostępne bo firma zdaje się jest z Łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Gdyby byli u mnie to chyba bym koczowała pod budynkiem :)

      Usuń
  2. Ja mam dwa i bardzo lubię:) muszę iść po jakiegoś nudziaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarezerwuj więcej czasu, bo jest w czym wybierać :)

      Usuń
  3. Wow, sporo ich :). Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudziaki i nie (pierwszy rząd) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolekcja. Strasznie mi się podoba koral malina i klasyczna czerwień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te lakiery,Twoje kolory są cudne,wszystkie w moim guście :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory :) U mnie niestety dostępność lakierów GR jest tragiczna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że GR nie ma w Rosskach - inne marki z pewnością by to odczuły :)

      Usuń
  8. Moje ulubione lakiery. Zaciekawiła mnie 13 i 57 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja kolekcja, kolory w moim guście :) Ja niestety nie mam lakierów GR.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną gromadkę uzbierałaś! Kolory super się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 28 i czerwienie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)