Etykiety

sobota, 27 września 2014

ALTERRA GRANAT BIO - RECENZJA EMULSJI OCZYSZCZAJĄCEJ :)


Hej :) Kosmetyki marki Alterra bardzo lubię i w momencie kiedy po raz kolejny obiecałam sobie, że na razie "nie kupuję już więcej kosmetyków" to akurat wszystkie najciekawsze są w super promocjach... No i oczywiście zakupoholizm bierze górę a stan konta spada w dół... :) Jeśli chodzi o Alterrę to dotychczas kupowałam głównie ich szampony a inne kosmetyki tylko przeglądałam. Teraz to się zmieniło i posiadam kilka również do twarzy, dlatego dziś zapraszam Was na recenzję Emulsji Oczyszczającej Alterra Granat Bio :)

MOJE OCZEKIWANIA
Kiedy zobaczyłam produkt do mycia twarzy, który nie dość, że jest w ciekawej formie emulsji to jeszcze nie zawiera SLS wiedziałam, że muszę go mieć. Moja twarz latem była cudownie "normalna" lecz niestety wraz z pierwszymi chłodami znów powróciła ta okropna tendencja do przesuszania... Wszelkie SLSy w pielęgnacji i oczyszczaniu cery więc odpadają i muszę się przestawić na produkty do skóry suchej. Ta emulsja oczyszczająca jest opisana przez producenta jako właśnie preparat oczyszczający do cery bardzo suchej więc wydawało mi się, że trafiłam w dziesiątkę. Czy Alterra sprostała oczekiwaniom?? :)


ZALETY
* Bardzo wygodna tubka
* Bardzo niska cena (zapłaciłam w promocji chyba 6,99 zł)
* Bardzo przyjemny, delikatnie owocowy zapach
* Zawartość masła shea, aloesu, oleju z granatu
* Składniki z ekologicznych i certyfikowanych upraw
* Bardzo delikatny dla cery
* Pozostawianie skóry bardzo miękkiej i delikatnie nawilżonej po użyciu
* Pomoc w zapobieganiu przesuszeniom dzięki składnikom pielęgnującym

WADY
* Konsystencja jest dość rzadka (jak mleczko do demakijażu)
* Wylewa się go jednorazowo troszkę za dużo
* Po użyciu nie ma tego uczucia czystości na twarzy
* Raz na jakiś czas trzeba zastąpić go czymś innym, żeby głębiej oczyścić cerę


MOJA OPINIA
Ogólnie ten kosmetyk bardzo przypadł mi do gustu głównie przez to, że jest bardzo delikatny. Po użyciu go mam wrażenie jakbym już nałożyła jakiś delikatny krem nawilżający więc jest to zdecydowanie produkt nie tylko myjący ale również pielęgnacyjny. Ma bardzo fajny zapach co umila użytkowanie :) Podoba mi się to otulenie skóry ale jednak trochę przeszkadza mi fakt, że po użyciu tego produktu nie mam takiego uczucia porządnego oczyszczenia cery. Buzia jest rzeczywiście czysta, ale to nie to samo co po oczyszczeniu żelem. Jeśli więc jesteście miłośniczkami żeli (szczególnie tych mocno pieniących się i dogłębnie oczyszczających) to zdecydowanie  nie jest to produkt dla Was! Natomiast jeśli na co dzień jesteście fankami olejowej pielęgnacji lub delikatnego oczyszczania to jest to kosmetyk wart sprawdzenia. Ja jestem zadowolona i bardzo fajnie mi się go używa, ale czasami zamieniam go na zwykły żel bez SLS, który daje mi jednak większe poczucie oczyszczenia. Tak czy siak za taką cenę warto było spróbować :) 

A co Wy sądzicie o takich emulsjach do mycia?? Możne znacie jakieś inne, godne polecenia??
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. nie lubię produktów, które w konsystencji przypominają mleczka do demakijażu, sądząc po zdjęciu to formułę ma podobną, więc nie kupiłabym tego produktu ;) chociaz za tę cenę, jak wpadnie mi ręce, to kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma dokładnie taką konsystencję jak mleczko do demakijażu ;)

      Usuń
  2. Mam zamiar ją wypróbować, martwi mnie jednak, że cera może być niedostatecznie oczyszczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzia jest czysta, ale wrażenie dość dziwne :)

      Usuń
  3. lubię tę emulsję do mycia twarzy rano albo do domywania resztek makijażu po myciu twarzy olejem :)) i ja nie mam wrażenia niedomycia, ale może to kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię emulsję z Anidy więc i ta prędzej czy później u mnie zagości :D Niech no ja tylko wykończę zapasy.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa. A konsystencja mleczka mi nie przeszkadza bo używam np mleczka nagietkowego z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam, ale nie wiem czy wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)