piątek, 1 sierpnia 2014

Nowe próbki do testowania - spory pakiet :)


Hej :) Dziś tylko krótka notka o tym jaką niespodziankę zrobiła mi moja mama - dostałam od niej całkiem spory pakiet próbek kosmetyków do przetestowania. Częsć z tych produktów poznałam od razu, ale kilku z nich nie znałam wcale i musiałam poszperać w Internecie. Natomiast wszystkie te produkty są wypuszczane na rynek przez bardzo dobre marki, a ich pełnowymiarowe opakowania kosztują bardzo wiele. Dziś tylko napomknę o tym co dostalam, a niedługo napiszę Wam post w rodzaju "Pierwsze Wrażenie" po ich użyciu. Oto więc one:


SHISEIDO FUTURE SOLUTION LX - kremowy tonik do twarzy 25 ml


ESTEE LAUDER BRONZE GODDESS - samoopalacz 150 ml (pełny produkt)


SISLEY EXPRESS FLOWER GEL - maseczka nawilżająca 4 ml


EUCERIN - koncentrat i krem na noc z serii rozjaśniającej 1,5 ml każdy


LIERAC - krem łagodzący 2 ml


LA ROCHE - POSAY MASQUE REHYDRATANT APAISANT - maseczka nawilżająca 6 ml


CARITA PROGRESIV ANTI-AGE - biologiczna maseczka odmładzajaca 5ml
CARITA FLUIDE DE BEAUTE 14 - suchy, matowy olejek do twarzy i ciała 2x5 ml


BIONIKE DEFENCE TOLERANCE - woda pielęgnacyjna 2x15 ml


THERME DI SATURNIA - kosmetyki na bazie wody termalnej
Emulsja rozświetlająca - 75 ml
Maseczka - 3 ml
Maseczka z planktonem - 5 ml
Błoto termalne - 5 ml


AMANDE BOIS DE ROSE - różany żel pod prysznic 10 ml


BLEFARETTE - chusteczki do pielęgnacji okolic oczu, 2 sztuki

To już wszystko z kosmetyków pielęgnacyjnych. Ceny i marki zachęcają do testowania i już nie mogę się doczekać. Dostałam również kilka rzeczy do makijażu ale o tym innym razem :) Miałyście stycznośc z tymi kosmetykami??

Buziaki!!!!

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście same droższe firmy :) Jak wypróbujesz ten kremowy tonik daj znać, brzmi fajnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No sporo tych próbek - możesz się rozeznać w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania:) Ja jeszcze nie używałam tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)