niedziela, 20 lipca 2014

ZAPRASZAM NA FB ;)


Kochane dziewczyny :) 
Korzystając z wolnej chwili założyłam wreszcie stronę mojego bloga na Facebook'u. Już dawno miałam to zrobić, ponieważ chcę być na bieżąco z Waszymi postami oraz informacjami. Poza tym fajnie będzie móc dzielić się z Wami szybciej wszelkimi nowościami oraz zdjęciami :) Bardzo serdecznie was tam zapraszam i będzie mi bardzo miło mogąc Was tam gościć jak również odwiedzać jako GlossyyyGirl Wasze profile. 

Jeśli chcecie wpaść na mój profil to zapraszam tutaj:

Mam nadzieję, że się tam spotkamy!
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. Super zaraz dołącze do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam fp ale wolę skupić się na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre wiadomości!:)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs
    Karolina
    Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)