piątek, 4 lipca 2014

KOLORÓWKA - DROBNE, ALE BARDZO FAJNE ZAKUPY :)


Hej :) Muszę Wam nadmienić, że pracuję w innym mieście niż mieszkam i mam mały problem z dostępem do mojej ukochanej małej drogeryjki (jadąc do pracy jestem w niej od rana do wieczora i nie mam jak iść i9 zrobić zakupów). Ale dziś wyjątkowo pracowałam troszkę krócej i wreszcie mogłam tam zajrzeć :) Uwielbiam tam robić zakupy.... Jest tam naprawdę wszystko to czego próżno szukać w Rossmannie (czyli takie marki jak Celia, Golden Rose czy Revlon, którego u mnie nigdzie indziej nie ma). A oprócz tego jest przemiła obsługa, która doradza, prezentuje, pokazuje mnóstwo testerów oraz zna NAPRAWDĘ każdy produkt i jego właściwości. Wchodząc tam, czuję się zawsze zadowolona i cudownie obsłużona. Dlatego też i dziś kupiłam kilka drobiazgów, które właśnie mam zamiar Wam zaprezentować :)


1. LAKIERY GOLDEN ROSE RICH COLOR
Uwielbiam te lakiery i cieszę się, że była nowa dostawa kolorów. Jakie kupiłam? Oto one w kolejności od lewej do prawej:
NR 24 - klasyczna, piękna czerwień, której dotychczas mi brakowało, ponieważ większość czerwonych odcieni wpadała u mnie w kolor malinowy lub wiśniowy. teraz mam wreszcie prawdziwy czerwony lakier :)
NR 57 - to właśnie taki malinowo-bordowy odcień :) mam podobny z Lovely, o którym ostatnio pisałam ale już pomału mi się kończy więc kupiłam ten żeby mi czasem nie zabrakło :)
NR 28 - tutaj mój aparat zdecydowanie przekłamał kolor, ponieważ na zdjęciu wpada w fuksję a na żywo jest to piękna, głęboka śliwka/oberżyna i to dość ciemna. Cudowny odcień, pewnie częściej będę kjorzystać jesienią.
NR 42 - oszalałam na punkcie tego koloru odkąd moja koleżanka wybrała właśnie ten odcień dla siebie w trakcie naszego pobytu w Poznaniu. Jak zobaczyłam efekt na paznokciach to mocno pożałowałam, że nie kupiłam go dla siebie i od tamtej pory długo go szukałam. Znalazłam dziś w mojej drogerii, tradycyjnie za 5,00 zł i jest to niebiesko-fioletowy odcień jak niezapominajki (i ma maleńkie, srebrne drobinki) :)


2. EVELINE VOLUME CELEBRITIES MASCARA
Chciałam również dokupić mój tusz z Eveline, który mi się już kończy, a mianowicie Extension Volume 4D, ale nie było go w tym momencie. Natomiast przemiły Pan namówił mnie na zakup takiej wersji tuszu, ponieważ jest to podobno jeden z najlepiej sprzedających się produktów Eveline w ich sklepie. Ma piękne opakowanie, silikonową szczoteczkę i kosztował 13,99 zł. Zobaczymy jaki da efekt na rzęsach :)


3. CELIA WOMAN - BŁYSZCZYK
Niedawno kupiłam sobie pomadkę z Celii (moją pierwszą), ale gdy jest ciepło zdecydowanie bardziej ciągnie mnie w stronę błyszczyków. postanowiłam wypróbować ten, ponieważ wiele dobrego o nim słyszałam. Wybrałam kolor nr 06, który jest prawie najciemniejszy w serii (za nim jest jedynie delikatna śliweczka), ale nie jest on wcale ciemny. Jest to po prostu dosyć soczysty, ciepły, koralowo-różowy odcień. Jak na razie jedynie strasznie drażni mnie opakowanie, które nie wiadomo dlaczego jest okropnie obłe i baryłowate :) Mam nadzieję, że sam błyszczyk będzie super, bo kolor jest piękny :) kosztował mnie 9,50 zł.

To już wszystkie zakupy. Miałyście może tusz lub błyszczyk ?? Z chęcią poczytam czego się spodziewać po moich nowościach, bo już nie mogę się doczekać aż zacznę używać ;) Życzę Wam miłego i cieplutkiego weekendu :)
Buziaki!

19 komentarzy:

  1. też lubię takie drogerie :) Zresztą sama chętnie bym w takiej pracowała. Pracowałam w rossmannie i to czego najbardziej mi brakowało wtedy był właśnie kontakt z klientem. Jak było dużo pracy trzeba było jak najszybciej, na skróty pomóc i spławić... Niestety...
    Zapraszam też do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z Twoich zakupów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te lakiery:-). Błyszczyk teżmnie zaciekawił:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się sprawdzi, bo mam już kilka ulubionych błyszczyków więc poprzeczka jest wysoko :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne nowości. Najbardziej podoba mi się GR 42.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi teeeeeż :) Myślałam, że taki brokatowy kolor będzie "nie za bardzo" i nie kupiłam wczseśniej. Ale u mojej koleżanki wyglądał bosko! Teraz mogę potwierdzić, że odcień jest ekstra :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne nowości. Najbardziej podoba mi się GR 42.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bardzo lubie lakierowe zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Nic tak nie poprawia humoru jak nowy lakier :)

      Usuń
  7. Tusz Eveline mam i jestem zadowolona :) Kolory lakierów przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Błyszczyk spodobał mi się najbardziej, ale i lakiery są śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz! :)

      Usuń
  9. Tuszu nie miałam, bardzo ładne odcienie lakierów ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komentarz :) Mi też bardzo się podobają lakiery i będę używać non stop :)

      Usuń
  10. Śliczny jest błyszczyk z Celii :) Bardzo lubię lakiery Golden Rose, wybrałaś piękne kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)