czwartek, 24 lipca 2014

KOLCZYKI Z WYPRZEDAŻY - MINI HAUL ZAKUPOWY :)


Hej :) Muszę przyznać, że wyprzedaże w tym roku uważam za ogólnie beznadziejne i wyjątkowo mało fajnych rzeczy można było upolować. Ze względu na to, że moja szafa już pęka w szwach nie kupiłam prawie nic nowego z fatałaszków, natomiast zdecydowanie odbiłam to sobie na wszelkiego rodzaju dodatkach. Przybyło mi kilka par butów i torebek ale najbardziej zadowolona jestem z biżuterii, którą kupiłam za grosze na wyprzedażach. Na co dzień (do pracy) raczej rzadko pamiętam o zakładaniu jakichś bransoletek, a pierścionków nosić nie lubię, ale za to uwielbiam wszelkiego rodzaju kolczyki. Moim zdaniem ten mały dodatek od razu ożywia strój i przyciąga wzrok do twarzy więc nigdy ich za wiele. Oto więc moje tegoroczne zdobycze ;)


Bardzo fajne kolczyki w pastelowych kolorach z różowo-beżowo-białymi gadżetami. Pięknie będą wyglądać do prostego, białego topu i opalonej skóry i strasznie mi się podoba, że lekko szeleszczą podczas poruszania się :) Cena 10,00 zł w Rossmannie.


Beżowo-perłowe kuleczki ze złotą kokardką. Pepco 4,99 zł.


Pomarańczowe i niezbyt długie - bardzo ożywiają buzię :) Pepco (chyba) 1,99 zł.


Granatowe, wiszące i szeleszczące :) Będą super do granatowej bluzki. Pepco (chyba) 2,99 zł.


Z tych kolczyków jestem najbardziej zadowolona i kupiłam je mimo tego, że akurat te nie były przecenione. Piękne turkusowe i perłowo-beżowe kamyczki otoczone złotawą obwódką. Genialne na lato :) Zapłaciłam za taki komplet 24,99 zł w Rossmannie :)

Bardzo lubię nosić kolczyki, podoba mi się jak od razu dodają uroku. Za tych kilka złotych mam teraz zapas na całe lato i czasami aż nie mogę się zdecydować, które wybrać :) A Wy kupiłyście coś nowego na lato?? Dajcie znać.
Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Ostatnie najładniejsze :) Szczególnie te miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic ciekawego nie znalazłam na wyprzedażach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo beznadziejne w tym roku były - nie dość, że mały wybór to jak już coś się znalazło to cena wcale nie niska... Może za rok będzie lepiej :)

      Usuń
  3. Podobają mi się, szczególnie te niebieskie i z ostatniego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)