Etykiety

niedziela, 6 lipca 2014

KILKA NOWOŚCI - YVES ROCHER, SEPHORA


Już dawno niedziela nie minęła mi tak przyjemnie jak dziś :) Całe długie popołudnie spędziłam z moim mężczyzną we Wrocławiu i oboje bawiliśmy się świetnie. Przy okazji miałam również możliwość zajrzeć wreszcie do kilku sklepów, których na co dzień nie mam w pobliżu. Kupiłam kilka "drobiazgów" z których jestem bardzo zadowolona, więc mogę Wam co nieco dziś pokazać i zacząć korzystać :)


1. YVES ROCHER HYDRA VEGETAL
Wreszcie dopadłam sklep Yves Rocher, w którym nigdy wcześniej nie byłam i nigdy nie próbowałam ich kosmetyków. Natomiast po wielu pochlebnych recenzjach serii Hydra Vegetal (jako niesamowicie nawilżającej) postanowiłam sprawdzić co w trawie piszczy. Gdy weszłam do sklepu od razu pozytywnie zaskoczyło mnie to, że panował tam idealny porządek, przemiła atmosfera a KAŻDY produkt miał swój tester. Urocze panie z obsługi zachęcały do testowania i oglądania produktów, co oczywiście niezwłocznie uczyniłam :) Po wypróbowaniu Żel-Kremu Intensywnie Nawilżającego po prostu przepadłam... Jest to tak przyjemny produkt, że od razu postanowiłam go kupić. A że aktualnie trwa promocja na pielęgnację to drugi krem mogłam wybrać sobie gratis. Sięgnęłam więc po Krem Intensywnie Nawilżający z SPF 25, ze względu na upały i ostre słońce. Za cały zestaw zapłaciłam 39 złotych, i z pewnością będę recenzować te produkty za jakiś czas.


2. YVES ROCHER SEXY PULP MASCARA
Nie potrzebowałam aktualnie nowego tuszu do rzęs, ale ze względu na to, że zamówiłam sobie newsletter oraz kartę rabatową do sklepu Yves Rocher to taki tusz dostałam do zakupów gratis. Bardzo miły upominek, jednak będzie musiał poczekać na to aż zużyję te pootwierane. W cenie regularnej kosztuje 57 złotych.


3. YVES ROCHER - DODATKI I PRÓBKI
Dostałam również kilka fajnych gadżetów takich jak poręczna torba ekologiczna, która z pewnością się przyda a także pakiet 4 próbek:
MOMENT DE BONHEUR - chusteczka nasączana wodą perfumowaną
ELIXIR 7.9 - próbka kremu rewitalizującego, usuwającego oznaki zmęczenia
HYDRA VEGETAL - próbka żel-kremu, który mam już w dużej wersji
TEINT FLUIDE ZERO DEFAUT - próbka podkładu "Zero Niedoskonałości"


4. SEPHORA NANO LEVRES LIPS - KONTURÓWKA
Do Sephory wybrałam się po konturówkę do ust (moją pierwszą), ponieważ słyszałam, że są bardzo dobre. Był bardzo duży wybór kolorów, ale ja zdecydowałam się na taką, która będzie dla mnie najbardziej uniwersalna i wybrałam nr 16 Pure Pinky. Jest to piękny różowy odcień, nieco zgaszony ale dość neutralny. Tester konturówki mnie zauroczył, bo jest ona mięciutka, mocno napigmentowana i świetnie trzyma się na dłoniach :) Zobaczymy jaka będzie w użytkowaniu na co dzień. Kosztowała 19 złotych.


5. CLINIQUE CLARIFYING LOTION 2 - EXFOLIATE
Próbka toniku złuszczającego z Clinique, którą dostałam w Sephorze. Miałam już kiedyś okazję testować ten produkt i zrobił na mnie bardzo niemiłe wrażenie (alkohol, przesuszanie, podrażnienie, marne efekty). Było to dosyć dawno więc cieszę się, że będę mogła przypomnieć sobie ten produkt.

To już wszystkie nowości. jak widać mam w najbliższym czasie co testować, bo ostatnio trochę zakupów mi przybyło. Teraz, mam nadzieję, będę mogła się skupić na rzetelnych recenzjach, na które serdecznie Was zapraszam. Miałyście może te produkty? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać :)
Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Ja kupiłam dzisiaj konturówki do ust w Sephorze po 2,90zł za sztukę ;)
    Mam ten sam tusz, ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie dorwałaś taką promocję ?? Daj znać koniecznie!! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy. Dawno nie miałam nic YR. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten krem z YR:) ale jeszcze czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria nawilżająca z YR wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak długo koło niej chodziłam, że wreszcie musiałam kupić. mam nadzieję, że okaże się super :)

      Usuń
  5. Nic z tego nie testowałam ;) ale o tej konturówce słyszałam dobre opinie :D Zazdroszczę yves rocher ;) zawsze planuję coś z tego kupić i zawsze kusi mnie coś innego :P pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że tam wreszcie wpadłam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)