Etykiety

czwartek, 17 lipca 2014

5 REWELACYJNYCH KREMÓW NAWILŻAJĄCYCH, KTÓRE UWIELBIAM :)


Hej :) Dziś post o najważniejszym dla mnie kosmetyku, czyli kremie nawilżającym. Jeszcze kilka lat temu miałam tak wiele nieprzyjemnych perypetii z kremami do twarzy, że był nawet okres kiedy całkiem przestałam ich używać. Dlaczego? Dlatego, że za każdym razem gdy szłam do drogerii od razu wpadał mi do rąk jakiś totalny bubel... Przeszłam naprawdę wiele (jak pewnie niejedna z Was) - a to jakiś krem wcale nie nawilżał, a to przetłuszczał cerę albo wręcz zapychał ją i powodował pryszcze. Mogę śmiało powiedzieć, że wiele z tych pięknie opakowanych i wcale nie tanich preparatów sprzedawało się chyba tylko dzięki marketingowi i ładnemu opakowaniu, bo dobroczynnych właściwości nie miały one za grosz. Po parunastu takich masakrujących cerę kremach doszłam do wniosku, że nie warto wydawać pieniędzy na chłam i przestałam ich używać zupełnie. Czas jednak leci i po krótkiej chwili zaczęłam znów szukać czegoś co będzie pielęgnowało moją buzię, tyle że tym razem skupiłam się nie na markach i opakowaniach oraz reklamach a na składach, działaniu i przydatności na co dzień. I znalazłam kilka kremów, które mnie zauroczyły i ostatnio mam wrażenie, że stałam się wręcz kremo-maniaczką ;)

JAKIE KRYTERIA MUSI SPEŁNIAĆ DLA MNIE DOBRY KREM NAWILŻAJĄCY?
* Przede wszystkim musi odczuwalnie nawilżać skórę
* Zdecydowanie i definitywnie musi nadawać się pod makijaż
* Absolutnie nie może zapychać porów i powodować pryszczy
* Powinien pozostawiać uczucie komfortu na cerze
* Nie powinien przetłuszczać skóry i powodować nadmiernego błyszczenia
* Powinien działać korzystnie na każdy rodzaj cery - w końcu nawilżania potrzebuje każda z nas :)

Jeśli szukacie tego, co ja to zapraszam do poznania moich ulubieńców, którzy spełniają te kryteria. Nadają się do wszystkich typów cery, bo po prostu ją nawilżają bez żadnych dodatkowych udziwnień i wszystkie są w przyzwoitej cenie :)

 
1. RIVAL DE LOOP HYDRO TAGESCREME
Mój zdecydowany numer jeden ;) Bardzo przyjemnie nawilża skórę, zostawia ją komfortową i miłą w dotyku, świetnie sprawdza się pod makijaż i ma bardzo przyjazny skład ( brak silikonów, parabenów, parafiny itp.). krem nie zapycha i widać, że pielęgnuje cerę a kosztuje tylko niecałe 10 złotych. Szersza recenzja tutaj.


2. ZIAJA 30+ KREM NAWILŻAJĄCY
Świetny krem bez względu na wiek, mimo sugestii opakowaniu :) Jest to po prostu idealny krem pod makijaż, który szybko się wchłania, lekko nawilża i daje miłe uczucie komfortu. Nie przetłuszcza buzi, nie powoduje jakiegoś mega świecenia i nie zapycha porów. Kosztuje również mniej niż 10 złotych więc warto wypróbować :) Recenzja tutaj.


3. YVES ROCHER HYDRA VEGETAL GEL CREME
Na pozycji trzeciej plasuje się krem, a właściwie żel-krem, który kupiłam niedawno i pokochałam :) Ten specyfik daje tak nieziemski komfort na twarzy, że chce się ją po prostu cały czas macać... jest nawilżona, mięciutka i tak promienna, że nie można oderwać oczu. Pod makijaż sprawdza się również bardzo dobrze. Kremik ma tylko mały minusik w postaci sporej zawartości silikonu przez co należy uważać z ilością (w nadmiarze może lekko zatykać pory). Kosztuje 39 złotych i szersza recenzja za jakiś czas, ale z pewnością warto wypróbować :)


4. ZIAJA 25+ KREM NAWILŻAJĄCY MATUJĄCY
Kolejny krem firmy Ziaja, który idealnie się sprawdza na co dzień. Ekspresowe wchłanianie oraz leciutkie nawilżanie to jest to :) Nie ma on właściwości specjalnie matujących. Nadaje się do każdej cery, która szuka czegoś nie obciążającego pod makijaż za niewielką cenę. Kosztuje około 12 złotych i więcej o nim znajdziecie tutaj.


5. RIVAL DE LOOP HYDRO NACHTCREME
Na piąte miejsce załapał się krem na noc - brat bliźniak kremu z pozycji pierwszej. Jest to już dużo bogatsza formuła niż w tym na dzień i konsystencję ma taką półtłustą, jednaj jego zachowanie na skórze jest zadziwiające. Mimo tego, że czuć jego treściwą konsystencję to po nałożeniu na twarz szybko się wchłania, nawilża, leciutko natłuszcza ale nie pozostawia jakiejś ohydnej tłustej warstwy na twarzy. Widać lekki błysk ale nie jest to nieprzyjemne. W dodatku bardzo dobrze działa na skórę - koi ją, daje odpowiednią dawkę nawilżenia i natłuszczenia, pomaga doprowadzić przesuszoną cerę do jako takiego ładu. Świetny. Kosztuje około 8 złotych. 

To moi zdecydowani faworyci jeśli chodzi o nawilżanie. Nie mogę wprost uwierzyć, że kiedyś trafiałam na tyle bubli, a takie fajne i nieskomplikowane kremy leżały gdzieś obok. Z miłą chęcią poczytam o Waszych ulubionych kremach nawilżających więc dajcie koniecznie znać :)
Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Żadnego nie znam, ale YR mam w zapasach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się doczekać, żeby się do niego dobrać :)

      Usuń
  2. Nie miałam tych kremów. Na razie moim źródłem nawilżenia jest serum Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawy produkt i sama jestem nim szczerze zainteresowana :)

      Usuń
  3. Muszę w końcu spróbować ten krem z Ziaji :) Jeśli chodzi o dobry, lekki nawilżacz to mogę polecić krem z Eveline Argan Oil na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie od jakiegoś czasu bije wszystko na głowę krem z AA 18+ 'Pielęgnacja młodości'. Ja przede wszystkim potrzebuje kremu który będzie matował cerę. W sumie nie mam problemu nawilżeniem twarzy więc póki co nie szukałam niczego nawilżającego. Póki co ten krem spełnia wszystkie moje wymagania :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę szczerze przyznać, że nie znoszę kremów z AA. Miałam wiele i były to okropne buble. Ale cieszę się, że chociaż u ciebie się sprawdziły - w końcu każdy ma swoje upodobania :)

      Usuń
  5. Nie stosowałam przedstawionych przez Ciebie kremów, ale cieszę się, że na Twojej liście jest aż 5 ulubionych produktów do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać :) Mam nadzieję, że lista "tych fajnych" będzie się stale powiększać :)

      Usuń
  6. Żadnego z nich nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała Rival :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze żadnego z nich nie miałam okazji używać ale chętnie przetestowałabym ten z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój nawilżający ulubieniec to krem z Alterry do brdzo wrażliwej skóry. Jest świetny - delikatny, nie zpycha mojej tłustej skóry i świetnie nawilża. I do tego naturalny skład, innych nie toleruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam więc z chęcią na niego zerknę podczas wizyty w Rossmannie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)