czwartek, 26 czerwca 2014

ZAKUPY :)


Hej ;) Na dzisiaj zaplanowałam sobie zupełnie inny post, z kompletnie innej dziedziny ale przez zupełny przypadek ( :) ) znalazłam się w Rossmannie. Nie wiem jak to się stało, ale wróciłam do domu z kilkoma kosmetykami i żeby złagodzić wyrzuty sumienia muszę napisać do Was i trochę o tych zdobyczach poopowiadać :) Oto więc moje dzisiejsze zakupy.


1. GREEN PHARMACY RUMIANEK LEKARSKI - SZAMPON 
Od dawna już poluję na szampon rumiankowy z Joanny, ale nigdzie nie mogę go znaleźć dlatego postanowiłam wypróbować coś innego. Sięgnęłam po ten z Green Pharmacy, ponieważ coś niecoś o tej firmie słyszałam i jestem ciekawa czy serio jest dobra. Zaskoczyło mnie tylko, że produkt afiszujący się na etykiecie informacją o 0% SLS I SLES na drugim miejscu w składzie ma Sodium Myreth Sulfate, czyli zamiennik sls. Dla mnie to akurat nie jest istotne, bo chciałam właśnie kupić szampon z mocniejszym detergentem, ale jeśli ktoś szuka delikatnego oczyszczania to może się zdziwić :) Kosztował mnie chyba 7,99 zł i mam nadzieję, że będzie super :)


2. NIVEA DRY COMFORT PLUS - ANTYPERSPIRANT
Moja najulubieńsza kulka :) Miałam różne - zarówno z Nivea jak i innych firm i bywało raz lepiej raz gorzej. Mimo, iż nie potrzebuję silnego antyperspirantu i nie mam problemów z poceniem to jednak chciałabym zawsze być spokojna, że nagle nie zacznę gdzieś ociekać potem :) Z tą kulką (a używam jej już od wieków ;) nigdy nie zdarzyła mi się żadna nieprzyjemna sytuacja mimo tego, że jest to delikatny antyperspirant (i dla osób z problemami pewnie za słaby). Szybka aplikacja tuż po prysznicu i calutki dzień świeżości. Kosztowała mnie 7,99 zł w promocji.


3. RIVAL DE LOOP HYDRO - KREM NA NOC
Po tym jak ostatnio pisałam Wam o kremie na dzień z tej serii, uświadomiłam sobie, że fajnie by było zaopatrzyć się w coś podobnego na noc. Mój dotychczasowy krem (też z tej firmy ale z serii Regeneration) jest bardzo bogaty i tłusty co przy upalnych nocach odrobinę mi przeszkadza. Seria Hydro jest nastawiona na nawilżanie, a nie natłuszczanie więc powinien się dobrze sprawdzić. Mam nadzieję, że po tak udanym kremie na dzień i na tym się nie zawiodę. Kosztował w promocji 6,49 zł.
Link do posta o kremie na dzień:
Link do kremu z serii Regeneration:


4. RIVAL DE LOOP HYDRO - ŻEL NAWILŻAJĄCY
Ten produkt kupiłam z dwóch względów. Po pierwsze był jak cała ta seria w promocji (po 8,99 zł), a po drugie chciałabym zobaczyć czy tego typu produkty u mnie zdadzą egzamin - czy będzie chciało mi się to aplikować, czy da jakikolwiek dodatkowy efekt itp. Jest to dla mnie ważne, bo bardzo ciekawią mnie dwa trochę droższe preparaty - Yves Rocher Hydra Vegetal oraz Dermedic Hydrain. Szkoda mi na razie kupować , ponieważ nie wiem jeszcze co i jak. A ten tani żel pomoże mi określić, czy moja skóra potrzebuje dodatkowych nawilżaczy.


5. FACELLE - MÓJ PŁYN DO WSZYSTKIEGO :)
Już Wam pisałam, że od dłuższego czasu jestem od tego kosmetyku uzależniona bo myję nim wszystko :) Teraz jest w promocji po 3,99 zł dlatego wzięłam 2 butelki. I mi osobiście lepiej odpowiada wersja różowa, czyli Sensitive. Recenzja w najbliższym czasie.

To już wszystkie zakupy. Bardzo się cieszę, że będę miała kilka nowości do wypróbowania i liczę na to, że świetnie się sprawdzą. Całe szczęście, że wszystko było tanie i jeszcze w promocji więc mój budżet na tym nie ucierpi. Z pewnością podzielę się z Wami wrażeniami z użytkowania. 

A czy Wy miałyście styczność z tymi kosmetykami?? Co sądzicie o szamponach z Green Pharmacy?? 
Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Jestem ciekawa jak sprawdzi się kremik i żel bo oba kupiłaś w bardzo korzystnych cenach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że będą równie dobre jak ten na dzień. Za taką cenę warto wypróbować :)

      Usuń
  2. Również nie znam tych kosmetyków, ale chętnie poczytam Twoje recenzje na ich temat ;-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. znam te płyny facelle. Ale na głowe je bije pianka :) też z facelle, też sensitive :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tego żelu również do włosów więc forma żelu bardziej mi odpowiada. Ale dzięki za podpowiedź :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)