Etykiety

niedziela, 22 czerwca 2014

TOP 6 - ULUBIONE KOLORY LAKIERÓW NA LATO :)


Lato, słońce, upały... Strasznie, ale to strasznie żałuję, że nie chodzę już do szkoły - zamiast 3 dłuuuugich miesięcy beztroskich wakacji mam jedynie 2 tygodnie wypoczynku (jak większość pracujących osób) i to dopiero za miesiąc. Ale cóż, prawdopodobieństwo powrotu do lat szkolnych jest minimalne, dlatego trzeba pogodzić się z zaistniałą sytuacją i umilać sobie wakacyjny czas jak się da :) Dziś pokażę Wam piękne kolory lakierów, które w te ciepłe miesiące najczęściej będą gościć na moich paznokciach i cieszyć oko. Oto więc moje top 6 lakierów na lato :)


1. LOVELY BALTIC SAND NR 3
Piękny brokatowy i mocno kryjący lakier w turkusowym kolorze. Nie dość, że jest bardzo trwały to jego kolor kojarzy mi się niezwykle letnio - z odcieniem morza mocno połyskującego w słońcu. Zakochałam się w tym odcieniu na amen i z pewnością zabiorę go na urlop.

2. LOVELY CRYSTAL STRENGHT NR 404
Nie wiem czy w szafie Lovely są jeszcze dostępne te lakiery, ale to zdecydowanie ich najlepsza seria. Lakiery mają piękną taflę połysku a wśród odcieni są dostępne różne wykończenia. Moim faworytem jest delikatna mięta, która pięknie podkreśli letnią opaleniznę i będzie super wyglądać do białych szortów czy sukienki.


3. GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 67
Jest to kolor po prostu różowy :) Ma odcień bardzo neutralny i będzie pasował wielu osobom. Nie jest to lakier, który nosiłabym przez cały rok ze względu na jego śliczny ale wręcz cukierkowy odcień jednakże na lato sprawdzi się świetnie. Jest jasny, delikatny, uroczy i baaardzo dziewczęcy.

4. GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 07
Jest to kolor, który kojarzy mi się z miąższem niezwykle soczystego arbuza :) Jest to odcień koralowy i dość intensywny (wręcz neonowy) co na lato będzie super rozwiązaniem. Dodając go do zwykłych szortów i topu od razu czujemy wakacyjny klimat.


5. LOVELY SNOW DUST NR 1
Mimo zdecydowanie zimowej nazwy ten lakier latem robi furorę:) Zresztą delikatne złoto jest dobre na większość okazji. Ale jak sobie wyobrażę paznokcie skrzące się złotym blaskiem w słońcu wśród błękitnego nieba i morskiej bryzy to od razu mam ochotę pakować walizki :) Polecam :)

6. MARIZA BE CHIC! W ODCIENIU TOPAZ
Ten lakier nieodmiennie kojarzy mi się z odcieniem idealnego piasku na plaży w tropikach :) Jest to spokojny kolorek, ale do fantazyjnych letnich stylizacji sprawdzi się świetnie. Będzie również ładnie wyglądał przy eleganckich letnich wyjściach. Super pod każdym względem :)

Tak więc to są moje letnie typy. Tak się rozpisałam o tym wakacyjnym klimacie, że jeszcze bardziej mi teraz żal tracić cenny letni czas na pracę :) Ale jakoś wytrzymam jeszcze ten miesiąc. A potem będzie już tylko plaża, morze i ja :)

A Wy macie swoje ulubione kolory na lato??
Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te kolory :) Muszę też wybrać swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ż chęcią poczytam o Twoich ulubieńcach - może coś nowego wpadnie mi w oko, bo lakierów nigdy za dużo :)

      Usuń
  2. Lakiery Lovely mają świetne kolory :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży wybór i nadążają za trendami :)

      Usuń
  3. Piękne kolorki !!!! Chętnie bym wybrała ten z Golden Rose :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely snow dust & lovely baltic sand <3 Uwielbiam te lakiery! Sama mam .. :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie mamy takie same upodobania:) lakierowe oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością Twoje wpisy będą mnie inspirować do nowych zakupów lakierowych :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)