Etykiety

piątek, 20 czerwca 2014

RIVAL DE LOOP HYDRO - RECENZJA MOJEGO AKTUALNEGO KREMU NA DZIEŃ


Moje drogie Dziewczęta, dziś parę słów o kremie do twarzy, którego już jakiś czas (a konkretniej od dwóch miesięcy) używam na dzień. Jest to Rival de Loop Hydro, czyli krem o pojemności 50 ml dostępny w Rossmannie za około 9,99 zł. Po moich miłych doświadczeniach z serią regenerującą z tej firmy (o czym poczytacie tutaj: http://glossyyygirl.blogspot.com/2014/04/krem-pod-oczy-rival-de-loop-recenzja.html i tutaj: http://glossyyygirl.blogspot.com/2014/05/krem-na-dzien-na-bogato-czyli-rival-de.html) postanowiłam kupić coś na dzień. Oto moje przemyślenia po dwóch miesiącach używania :)

OPIS PRODUCENTA
Krem na dzień Rival de Loop to delikatna i nawilżająca pielęgnacja na dzień, opracowana specjalnie z myślą o potrzebach wrażliwej i wysuszonej skóry. 
Działanie:
* Ekstrakt z owocu opuncji to prawdziwy magazyn wody. Jest bogaty w aminokwasy, minerały, pierwiastki śladowe i witaminy. Działa na skórę kojąco i chroni ją przed szkodliwym wpływem środowiska.
* Zachowujący skuteczność przez 24 godziny hydrokompleks dzięki zawartym w nim naturalnym czynnikom nawilżającym pomaga skórze w uzyskaniu doskonałej równowagi.
* System filtrów UVA/UVB i witamina E chronią skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, a tym samym przed przedwczesnym starzeniem.


ZALETY
* Krem zapewnia bardzo komfortowe uczucie na skórze
* Skóra jest delikatnie nawilżona i miękka
* Daje lekko "chłodzące" uczucie - idealne na lato
* Zawiera kwas hialuronowy, ekstrakt z opuncji, witamina E i filtry przeciwsłoneczne
* Nie zawiera silikonów i parabenów
* Nie zapycha porów i nie powoduje wyprysków
* Ma delikatną i lekką konsystencję
* Szybko się wchłania ale pozostawia na skórze rozświetlony efekt (nie błyszczący)
* Świetnie współgra z moimi podkładami i korektorami
* Efekt nawilżenia jest delikatny (w sam raz na co dzień) ale długo się utrzymuje na skórze
* Ma porządny, szklany słoiczek
* Jest wydajny (po dwóch miesiącach codziennego używania jestem w połowie słoiczka)
* Ma atrakcyjną cenę (9,99 zł za 50 ml)

WADY
* Nie każdemu może odpowiadać zapach, który jest taki trochę ziołowo-ogórkowo-kwiatowy (mi akurat bardzo się podoba ale jest dość charakterystyczny)
* Dla cery suchej będzie zbyt mało nawilżający a do tłustej zbyt rozświetlający :)
* Dostępny jedynie w Rossmannie


MOJA OPINIA
Jest to bardzo, bardzo przyjemny i tani krem :) W ciągu dwóch miesięcy zużyłam pół słoiczka co jak dla mnie oznacza dużą wydajność produktu. Już niewielka ilość spokojnie wystarcza na pokrycie twarzy i szyi i  daje bardzo korzystny efekt - skóra jest lekko nawilżona, miękka i rozpromieniona. Zarówno korektory jak i podkłady, których używam bez problemu się na nim rozprowadzają i nie dzieje się z nimi nic złego. Samo nawilżenie nie jest jakieś oszałamiające przez co pewnie osoby z cerą suchą nie byłyby do końca zadowolone, natomiast efekt lekkiego rozświetlenia nie sprawdzi się raczej u pań z cerą tłustą. Natomiast dla dziewczyn z cerą normalną i mieszaną powinien sprawdzić się równie dobrze jak u mnie. Najbardziej podoba mi się w nim to, że zostawia bardzo fajne uczucie na twarzy, ale ciężko mi to precyzyjnie opisać. Takie nawilżenie w sam raz, lekki chłód i przyjemna miękkość. Ogólnie bardzo się z tym kremem polubiłam i z całą pewnością nie raz do niego wrócę :)

Co o nim myślicie?? Miałyście z nim już styczność ??
Buziaki :)

7 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu. Fajnie, że nie zapycha :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy znam tylko zel do twarzy i kapsułki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kapsułki, ale w wersji Anti-Age i nie widziałam żadnego efektu. Chyba wybrałam zły rodzaj :)

      Usuń
  3. muszę przyznać, że z tej firmy miałam tylko maseczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, że jesteś z tego kremu zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej firmy mam chusteczki do demakijażu:)
    stosuje również z tej firmy ampułki i bardzo dobrze się spisują:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)