Etykiety

piątek, 27 czerwca 2014

PRZECENA KOSMETYKÓW W BIEDRONCE - MAŁE ZAKUPY :)


Hejka :) Niestety znów kupiłam kilka produktów, którymi muszę się z Wami podzielić. Tym razem to serio przypadek, powieważ wczoraj wieczorem byłam na zakupach spożywczych w Biedronce i zerknęłam na "szafę" firmy Bell. Widziałam te kosmetyki wcześniej, ale jakoś nie miałam czasu nigdy im się przyjrzeć. Tym razem zobaczyłam ładny odcień różu i zaczęłam szperać dalej. Najważniejsze jest w tym jednak to, że oczywiście przy żadnym produkcie nie było ceny więc wzięłam kilka do tzw. "sprawdzarki" :) I tu moje zaskoczenie sięgnęło zenitu, bo kosmetyki były totalnie przecenione!!!!! Oto więc co kupiłam i za ile.


1. BELL SKIN2SKIN ROUGE
Jest to modelujący, satynowy róż do policzków w kolorze 22, czyli jasnoróżowym i bardzo uniwersalnym. Zapłaciłam za niego 2,99 zł !!!


2. BELL AIR FLOW LIP GLOSS
Błyszczyk w odcieniu 22 (idealnie pasującym do różu) również w delikatnym i uniwersalnym odcieniu różowego. Ma bardzo drobne i delikatne drobinki. Kosztował 6,99 zł.


3. BELL LIP TINT ABSOLUTE COLOUR
To coś w rodzaju "lakieru" do ust za który zapłaciłam również 2,99 zł ! Jednak w jego wypadku kolor ma sugerować nakrętka i tutaj po rozpakowaniu w domu bardzo się rozczarowałam (zamiast soczystej czerwieni sugerowanej przez opakowanie w środku znalazłam taki "brudny" i trochę marchewkowy odcień czerwieni). Jeszcze wstrzymam się z opiniami, ale chcę, żebyście wiedziały czego się spodziewać :)


4. LADYCODE BY BELL QUICK DRY - LAKIER DO PAZNOKCI
W lakierach nie było już za dużego wyboru, więc wzięłam tylko jeden o numerze 25. W opakowaniu wydaje się być czerwonawy, jednak po nałożeniu zdecydowanie bliżej mu do fuksji dzięki opalizującemu efektowi. Ogólnie kolorek bardzo ładny i kosztował 3,59 zł.


5. MASECZKI BIOVAX W SASZETKACH
Również moje ulubione maseczki były przecenione na 1,39 zł za sztukę więc wzięłam kilka na zapas, bo już zauważyłam, że lubię je często zmieniać i pełne opakowanie się u mnie nie sprawdza, bo nie mogę go wykończyć i mi się szybko nudzi. Saszetki to super rozwiązanie.

Jak widzicie ceny kosmetyków zaskakująco niskie i szkoda, że akurat u mnie w Biedronce nie były oznaczone cenami, bo pewnie wyprzedałyby się w kilka godzin do cna. Dobrze, że sprawdziłam ceny i mogłam sobie co nieco powybierać i Wam również polecam sprawdzić u siebie w Biedronce co tam jeszcze jest ciekawego, bo u mnie było tego jeszcze całkiem sporo. 

Ciekawa jestem tylko jak z jakością tych kosmetyków, ponieważ żadnego z nich wcześniej nie miałam, ale za taką cenę warto spróbować. Miałyście może coś z tych produktów???
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. U mnie niestety już nie ma tych maseczek Biovax :(. Ale trafiły Ci się okazje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zerknij jeszcze z boku przy 'szafach" z kosmetykami, bo właśnie tam je niespodziewanie znalazłam :) Buziaki

      Usuń
  2. Muszę te maseczki w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy u mnie jeszcze są maseczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadnę dziś do biedry po te maseczki :) Słyszałam wiele dobrych opinii :)
    http://double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się obkupiłaś :-) Ceny faktycznie powalają ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaciee! Ale okazje ustrzeliłaś! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)