czwartek, 19 czerwca 2014

NYLONOWA RĘKAWICZKA - MÓJ LETNI HIT :)


Hej :) Podczas jednej z wizyt w Rossmannie rzuciła mi się w oczy rękawiczka pod prysznic z firmy For Your Beauty. Była właśnie w promocji i kosztowała 2,99 zł (a jej normalna cena to chyba 3,99 zł) więc uznałam, że czas wypróbować taki mały gadżet. Teraz już wiem, że był to strzał w dziesiątkę i raczej nie prędko się rozstaniemy :) Jeśli jesteście ciekawe co w niej fajnego, to zapraszam do czytania!

DO CZEGO SŁUŻY??
Jest to rękawica wykonana z nylonu i ma specjalną, szorstką i porowatą strukturę. Bez problemu nakłada się ją na każdą damską dłoń, ponieważ jest  bardzo elastyczna i przy tym nie zsuwa się. Służy do tego aby myć ciało i jednocześnie delikatnie (lub mniej delikatnie jeśli mocno szorujemy ;) złuszczać zrogowaciały naskórek, oraz przy okazji lekko poprawiać krążenie dzięki szorstkiemu masażowi. Można ją stosować z żelem pod prysznic lub dodatkowo z peelingiem do ciała.

JAK SIĘ SPRAWDZA??
U mnie suuuuuuuper :) Nie spodziewałam się, że taka mała i niepozorna rękawiczka może dawać tak porządne efekty. Używam jej pod prysznicem jedynie z delikatnym żelem pod prysznic (Facelle) oraz dokupiłam już kolejną sztukę, którą używam również pod prysznicem ale tym razem do twarzy (również z żelem Facelle). Jakie efekty zauważyłam:

* Nie muszę się już kompletnie przejmować się peelingami do ciała, bo rękawiczka i żel robią to samo
* Dzięki temu, że używam jej codziennie pierwszy raz w życiu mogę powiedzieć, że regularnie usuwam zrogowaciały naskórek :)
* Skóra na ciele odzyskuje piękny i równomierny koloryt (szczególnie na nogach) co w okresie noszenia szortów jest wybawieniem
* Całe ciało ładnie chłonie wszelkie balsamy i kremy
* Skóra wydaje się bardziej zadbana i po prostu ładniejsza
* Robiąc 2 razy w tygodniu delikatny masaż twarzy nie mam już kłopotu z suchymi skórkami i koloryt również jest poprawiony

PODSUMOWANIE
Bardzo polecam te rękawiczki każdemu. Koszt niewielki, a efekty zadziwiająco dobre. Na lato sprawdzi się idealnie zarówno w celu wyrównania kolorytu skóry jak i poprawy jej ogólnego wyglądu. Myślę, że z czasem da również pozytywne efekty antycelulitowe a miłośniczki samoopalaczy również nie pogardzą dodatkowym złuszczaniem. Najbardziej mi się podoba w niej to, że wisi sobie pod prysznicem i mimo lenistwa z chęcią korzystam z niej codziennie. 

Używałyście może kiedyś takiej rękawicy?? A może znacie coś jeszcze lepszego?? Z miłą chęcią poczytam Wasze opinie i inspiracje :)
Buuuuuuuuuziaki!!!!

5 komentarzy:

  1. Korzystna cena:) ja mam rękawice Kessa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu wybrać się do Rossmanna. Na razie bywałam jedynie w Biedronce że względu na atrakcyjne ceny kosmetyków. Muszę kupić taką rękawiczkę. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła. Cena jest bardzo przystępna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś taką samą i też byłam zadowolona. Zapomniałam o jej istnieniu, dzięki za przypomnienie:)

    Pozdrawiam
    Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gadżet uzupełniający prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)