niedziela, 1 czerwca 2014

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MAJA 2014


Hej ;) Maj zleciał okropnie szybko i nie był to mój ulubiony miesiąc. Nie dość, że często i okrutnie lało to jeszcze miałam nawał pracy i niespodziewanych wyjazdów. Ale za to poznałam bliżej kilka kosmetycznych "perełek", którymi zaraz się z Wami podzielę. Oto więc moi kosmetyczni ulubieńcy maja :)


1. BABYDREAM LOTION DLA MAM
Nie jestem mamą, ale od dawna chciałam kupić z tej serii olejek do ciała na rozstępy. Mam bardzo suchą i totalnie pozbawioną elastyczności skórę na ciele, dlatego też rozstępy są dla mnie dużym zagrożeniem (zresztą mam już ich kilka...). Postanowiłam więc zrobić wszystko co w mojej mocy żeby ten proceder zniweczyć i wybrałam się do Rossmanna. Ale, że byłam z siostrą i gadałyśmy jak najęte wróciłam do domu z lotionem, a nie olejkiem :) Nie wiem jak działa olejek i czy mam żałować pomyłki, bo w tym lotionie zakochałam się od pierwszego użycia! Zrobię o nim osobną recenzję, bo jest tego wart. Kosztował w promocji 9,99 zł.


2. FACELLE INTIM PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ
Jest to kolejne cud-odkrycie (o którym wszyscy trąbią w Internecie, ale dopiero teraz pamiętałam, żeby kupić :) Jest to najbardziej wielofunkcyjny płyn jaki miałam i w każdym zastosowaniu sprawdza się świetnie. Używałam go dotychczas jako płyn do higieny intymnej, żel pod prysznic, żel do mycia twarzy i szampon do włosów. Sekretem tego produkty jest brak SLS, zawartość kwasu mlekowego i mocznika oraz odpowiednie pH. Dzięki temu nie przesusza skóry, delikatnie myje buzię i włosy i nie podrażnia okolic intymnych. Kosztuje 4,99 zł. Szersza recenzja również niebawem.


3. L'BIOTICA BIOVAX DO WŁOSÓW BLOND
O tym, że jestem miłośniczką tych masek do włosów wiecie już pewnie bardzo dobrze, bo wspominam o nich często. Tym razem jednak porzuciłam na chwilę moje zapasy i jak nienormalna latałam do Biedronki po saszetki z maską do włosów blond. Na ten moment zużyłam ich już chyba z 5 szt i wydaje mi się, że kupię pełne opakowanie jak tylko skończę tą z keratyną. Na moje włosy działa nawilżająco, zmiękcza je i podkreśla ich kolor więc jestem z niej bardzo zadowolona. Cena saszetki 1,99 zł.


4. MAYBELLINE COLOR TATTOO PERMANENT TAUPE
Ten cień w kremie kupiłam na przecenie w Rossmannie i byłam ciekawa, czy kiedykolwiek serio go użyję ;) I oczywiście miło się zaskoczyłam, ponieważ to kolejny multifunkcyjny kosmetyk :) Używałam go jako samodzielny cień, jako bazę pod inne cienie, jako liner do kresek oraz sprawdzałam go na brwiach. Sprawdza się super i uważam, że warto mieć taki produkt w swojej kosmetyczce ;)


5. KOREKTOR EVELINE bioHYALURON 4D
Korektor pod oczy kupiłam w Biedronce bez większych oczekiwań i również stał się ulubieńcem. Ma bardzo dobre krycie i trwałość, jest tani (12,99 zł), ma bardzo ładny kolor (mój ma odcień o nazwie nude) i nie roluje się pod makijażem. Bardzo dobry produkt za niską cenę, ale nie polecam osobom z bardzo suchą strefą pod oczami bo nie ma od nawilżającego działania. Dla mnie jest super.

To już wszystkie moje ulubione kosmetyki. Jak widać, są to same bardzo tanie i szeroko dostępne produkty, które przy tym naprawdę dobrze działają. O to właśnie chodzi, żeby kosmetyk spełniał swoją funkcję, dawał radość używania i nie rujnował przy tym portfela :) Mam nadzieję, że coraz częściej będę trafiać na takie właśnie mazidła :) 

A jak Wasi ulubieńcy maja?? 
Buziaki!!!

6 komentarzy:

  1. Też mam tą maskę Biovax, ale dopiero jutro planuję jej użyć, ciekawa jestem efektów. A gdzie można kupić pełne opakowanie Biovaxu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest w SuperPharm, ale ja kupuję w zwykłej osiedlowej aptece, bo jest taniej (około 16,99 za opakowanie). Pozdrowionka :)

      Usuń
    2. Hmm, muszę się rozejrzeć, nie wiedziałam, że w SP są :) Dzięki :)

      Usuń
  2. Maybelline Permanent Taupe równiez jest jednym z kolorków który mam, ale ostatnio rzadko po niego sięgam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie są mega :) używałam i byłam zadowolona.
    Co do tego płynu facelle, ja mam piankę i jestem z niej mega zadowolona. Najlepszy kosmetyk do pielęgnacji tych okolic.
    www.double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo lubię color tattoo oraz korektor z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)