Etykiety

wtorek, 6 maja 2014

PODSUMOWANIE ZAKUPÓW W ROSSMANNIE -49%


Hej :) Z tego, że moja kolekcja kosmetyków w ostatnim czasie drastycznie się powiększyła - bardzo się cieszę. Natomiast z tego, że nie jestem pewna czy uda mi się te moje zapasy wykorzystać już nie, bo nie lubię marnotrawstwa. Dlatego też w najbliższym czasie nie mam zamiaru kupować nic z kolorówki, bo obecna zawartość kosmetyczki przewyższa potrzeby. Ale nie ma co biadolić :) Teraz strasznie się cieszę z nowości i z miłą chęcią Wam zaprezentuję co w tych wszystkich promocjach udało mi się zdobyć :)


1. Podkład Bourjois Healthy Mix w kolorze 52 Vanilla
2. Podkład Rimmel Wake Me Up w kolorze 103 True Ivory
3. Cień w kremie Maybelline Color Tattoo w kolorze 40 Permanent Taupe


4. Szminka Maybelline Color Whisper w odcieniu 430 Coral Ambition
5. Lovely Gloss Like Gel w kolorze 101 (brzoskwiniowy z drobinkami)
6. Lovely Gloss Like Gel nr 156 (różowo-koralowy bez drobinek)
7. Wibo Celebrity Nails nr 2 My Charming (koralowy z drobinkami)


8. Tusz Maybelline The Rocket (czarny)
9. Lovely Baltic Sand nr 3 (turkusowy, brokatowy)
10. Lovely Baltic Sand nr 9 (chabrowy, brokatowy)
11. Sally Hansen Sky The Limit (niebieski, bez drobinek)

Troszkę się tego nazbierało chociaż nie kupiłam dokładnie tego co miałam w planach (min. lakiery Rimmel Pro, ponieważ wszystkie fajne kolory były wykupione). Ale jestem bardzo zadowolona z tego co mam, bo lakiery, cień i szminka mają piękne kolory a podkłady będą mi służyć w najbliższym czasie. Jak tylko przetestuję co nieco z tych kosmetyków to z pewnością dodam ich recenzję. A jak tam Wasze zakupy?? Udało Wam się dostać to czego szukałyście???
Buziaki :)

5 komentarzy:

  1. Ja też obkupiłam się na promocji w Rossmannie. Wzięłam nawet dwa podkłady Bourjois Healthy Mix w kolorze 51 i wiele innych kosmetyków. Tłumaczę sobie, że w sumie mam dwa produkty w cenie jednego i jest mi trochę lżej na sercu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super te kolorki do paznokci:) ja niestety ostatni tydzien promocji odpuscilam;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę dzisiaj do rossmanna mam nadzieję, że jeszcze będzie promocja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie nazbierało się:D Tak jak u mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)