niedziela, 4 maja 2014

NA CO "RZUCIĆ OKIEM" PODCZAS PROMOCJI NA PRODUKTY DO UST I PAZNOKCI :)

Hej :) Dziś krótki post o kilku produktach, które u mnie się sprawdziły i na które warto zwrócić uwagę podczas promocji -49% na produkty do ust i paznokci w Rossmannie (która zaczyna się jutro!). Nie robiłam tego typu postów w czasie promocji na podkłady oraz produkty do oczu, ponieważ są to rzeczy, które zdecydowanie wymagają indywidualnego dobrania i są zależne od różnych upodobań. Natomiast przy lakierach i szminkach często możemy bardziej sobie poszaleć i skusić się na test nowych marek czy uzupełnienie kosmetyczki w nowe kolorki. Oto więc kilka produktów, które są warte obejrzenia podczas pobytu w Rossmannie (o ile uda Wam się dopchać do jakiejś szafy i spokojnie coś pooglądać) :)


1. RIMMEL 60 SECONDS
Jedne z moich ulubionych lakierów. Maja bardzo wygodny i szeroki pędzelek, dzięki czemu aplikacja jest szybka. W miarę szybko schną i przyzwoicie się utrzymyją. Bez promocji kosztują około 14,99 zł.


2. LOVELY CLASSIC
Nie są to może najlepsze lakiery na świecie, ale osobiście bardzo je lubię. Dwie warstwy dają pełne krycie, utrzymują się około 2-3 dni i mają wygodny pędzelek. Są również bardzo tanie, ponieważ bez promocji kosztują około 5,99 zł a ich ogromnym atutem jest wielka paleta kolorów i wykończeń.

3. RIMMEL LASTING FINISH
Ta seria Rimmel nie ma już tak szerokiego pędzelka jak ta 60 seconds, ale z kolei moim zdaniem jeszcze lepiej utrzymuje się na paznokciach i aplikacja jest przyjemniejsza (bo lakier nie jest taki gęsty). Bardzo fajny produkt. Bez promocji około 14,99 zł.

4. LOVELY BLINK BLINK
Uroczy top coat z drobinkami. Na paznokciach wygląda pięknie w połączeniu z ciemnym lakierem pod spodem, ponieważ drobinek jest sporo, ale są one różnokolorowe, opalizujące i w wielu rozmiarach. Żałuję, że mam tylko ten jeden (na razie :) Bez promocji kosztuje około 6,99 zł.


5. MANHATTAN COLOUR LOOP
Świetny błyszczyk i śmiało mogę powiedzieć, że jeden z moich najbardziej ulubionych :) Pięknie pachnie, ładnie wygładza usta, nadaje piękny i delikatny kolorek (mój odcień to Red Passion). Jego recenzję znajdziecie tutaj:
http://glossyyygirl.blogspot.com/2014/02/pyszny-manhattan-colour-loop.html


6. MAYBELLINE HYDRA EXTREME
Jest to moja najulubieńsza pomadka ever :) Nawilża i wygładza usta jakby była balsamem a nie kolorową szminką. Jest przy tym bardzo ładnie napigmentowana, ma fajne opakowanie i idealnie się rozprowadza. Nie jest to pomadka długotrwała więc nie liczcie na cuda, ale jej aplikacja jest na tyle przyjemna, że chętnie ją ponawiam. Bez promocji kosztuje około 18,99 zł, a jej recenzję znajdziecie tutaj:
http://glossyyygirl.blogspot.com/2014/04/pomadka-maybelline-hydra-extreme.html

To już wszystko co miałam do zaprezentowania. Z miłą chęcią poczytam co macie zamiar zakupić, na co polujecie i co chcecie przetestować więc piszcie śmiało. Ja dodam jeszcze, że chciałabym wreszcie spróbować lakierów z serii Rimmel PRO, bo bardzo podobają mi się kolory i jestem ciekawa innych pomadek z Maybelline, bo żadnych poza tą od nich nie miałam :)

Życzę udanych łowów i pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Te lakiery rimmela bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często używałam kiedyś te lakiery Rimmel 60 seconds. Odkąd skusiła mnie promocja Golden Rose, lakiery z tej firmy są moimi ulubionymi. Niestety nie mogłam ich nigdy znaleźć w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię i mam kilka. Moje problemy z dostaniem ich skończyły się gdy sprawdziłam na stronie Golden Rose adresy sklepów i punktów sprzedaży. Okazało się, że w malutkiej, niepozornej drogerii w moim mieście mają całą ich kolorówkę! Polecam zerknąć :)

      Usuń
  3. bardzo lubię te lakiery z rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery Rimmel 60 seconds. Aktualnie mam trzy kolory: 200 Princess Pink, 840 Blue Eyed Girl oraz 320 Rapid Ruby - zakochałam się w ich konsystencji i łatwości nakładania oraz szybkości wysychania.
    Chętnie kupiłabym kolejne ciekawe kolory, ale uważam że w Rossmanach jest kiepski wybór.. :( albo jeśli już w szafie są te kolory, które mnie interesują, to lakier jest kompletnie rozwarstwiony, a to przemawia raczej przeciw...

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie - raczkującej w Bloggosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że jest mały wybór i nie są pierwszej świeżości. Znajoma mówiła mi natomiast, że na Allegro można je kupić o wiele taniej i w lepszej kondycji. Jeszcze nie zamawiałam, ale z pewnością poszukam w najbliższym czasie. I z miłą chęcią Cię odwiedzę na blogu :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)