Etykiety

poniedziałek, 19 maja 2014

MAYBELLINE COLOR WHISPER - CO NIECO O ŻELOWEJ POMADCE :)


Hej :) Dziś kilka słów o pomadce, która urzekła mnie w Rossmannie podczas promocji -49% na produkty do ust, czyli Maybelline Color Whisper. Na wstępie muszę zauważyć, że jestem wieeeelką fanką szminek tej marki i miałam wobec tego kosmetyku bardzo duże oczekiwania. Wybrałam przepiękny kolor nr 430 Coral Ambition, który jest jasnym, delikatnym, koralowo-brzoskwiniowym odcieniem wprost idealnym dla blondynek o ciepłej karnacji. Strasznie cieszyłam się z zakupu, ponieważ słyszałam, że to pomadki o żelowej konsystencji. Nie bez znaczenia był również fakt, że kupiłam ją prawie za pół ceny (w regularnej cenie kosztuje ona około 28 złotych) :) Jak się sprawdziła ? Czy kupię ją ponownie? 
Zapraszam na recenzję.


ZALETY:
* Pomadka rzeczywiście ma żelową konsystencję dzięki czemu jest bardzo przyjemna "w dotyku" :)
* Występuje chyba w 12 przecudownych, wiosenno-letnich kolorkach
* Są dostępne zarówno odcienie zimne, neutralne jak i ciepłe, więc każdy coś dla siebie znajdzie
* Sama szminka jest niezwykle komfortowa w noszeniu, ponieważ daje jakby wilgotne wykończenie ale zupełnie nie jest klejąca
* Nie zawiera drobinek ale daje pięknie błyszczącą taflę koloru na ustach
* Jest średnio napigmentowana i daje półprzejrzysty efekt na ustach (lekki i super lśniący kolor na dzień, który świetnie podkreśla ale nie przytłacza makijażu)
* Ma bardzo proste, ale przy tym eleganckie i funkcjonalne opakowanie
* Bardzo delikatnie i przyjemnie pachnie (słodko, kwiatowo)
* Sama w sobie nie przesusza ust


WADY:
* Mimo, że konsystencja jest lekka i "mokra" ta szminka perfekcyjnie odnalazła wszelkie zagłębienia ust i w nie bezczelnie wlazła
* Mimo bardzo efektywnego peelingu ust i dodatkowego nawilżania balsamem nie udało mi się osiągnąć tą szminką jednolitego koloru na ustach (wynajduje mikroskopijne skórki !)
* Kolor jest tak lekki jak po zastosowaniu błyszczyka a nie szminki (mi to odpowiada, ale wiele osób przy zakupie szminki liczy na coś innego)
* Kolor utrzymuje się bardzo krótko (max. 2 godziny)
* Nie jest to najtańszy produkt (28 zł)


OGÓLNE WRAŻENIE:
No cóż... Kolor jest piękny i sama szminka również przyjemna ale co z tego skoro nie jestem w stanie jej zaaplikować równomiernie? Bardzo mnie to zaskoczyło, ponieważ kupując ją liczyłam że żelowa konsystencja będzie miękko rozprowadzać się po ustach i dawać efekt mega nawilżonych ust. Osiągnęłam natomiast efekt odwrotny - mimo naprawdę zadbanych warg ta szminka była w stanie odnaleźć każde zagłębienie, mini zmarszczkę i w nią wleźć... Z daleka nie jest to może jakoś bardzo zauważalne, bo kolor jest dość lekki ale z bliska nie da się na to patrzeć (a tak nawiasem mówiąc po tym jak się wkurzyłam i zmyłam tą szminkę nałożyłam matową pomadkę z Golden Rose, żeby zobaczyć czy to serio moje usta są tak fatalne czy szminka - i ta z Golden Rose mimo matowego charakteru wyglądała pięknie). Co do samego koloru to spodziewałam się właśnie takiej średniej pigmentacji i błysku więc akurat to jest dla mnie dużym pozytywem. Ale niestety nie kupię więcej tej pomadki, bo musiałabym chyba zrobić sobie jakiś lifting ust żeby móc ją spokojnie nosić. Szkoda, ale za tą cenę można kupić o wiele lepszą szminkę czy błyszczyk.


A Wy miałyście styczność z tymi szminkami? Co o nich myślicie?? Może mam jakiś felerny egzemplarz?

PS. Podobno moja ukochana szminka Maybelline Hydra Extreme została wycofana !!!! Jedyna w swoim rodzaju, supernawilżająca szminka o pięknych kolorach.... Czemu firmy kosmetyczne wycofują to co świetne??

BUZIAKI :)

9 komentarzy:

  1. wycofują coś dobrego by wprowadzić coś niekoniecznie fajnego.. na to wyszło. Bardzo ładny delikatny kolor, podoba mi się, szczera recenzja. Można się nie raz zawieść na "markowych" kosmetykach a tak jak widać ma duży minus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, bo wreszcie myślałam, że znalazłam swój idealny kolor pomadki na wiosnę. A tu niestety wcale nie wygląda ładnie.

      Usuń
  2. Szkoda, że ma tyle wad, bo kolor ładny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby więcej szminek robić w takich delikatnych ale i świeżych kolorkach :)

      Usuń
    2. Dokładnie, może coś z tym kiedyś zrobią :D

      Usuń
  3. Solidna recenzja :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :) Tak samo jak ten lakier z wibo.. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta szminka się nie sprawdza bo kolor jest piękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)