sobota, 10 maja 2014

LOVELY BALTIC SAND - I MAMY MANICURE NA TYDZIEŃ :)


Hej dziewczyny :) Dziś chciałabym pokazać Wam mój ostatni (chociaż może nie do końca taki ostatni:) hit! Wiele z nas ma problem z wyborem lakieru, którego trwałość by nas zadowalała. W "zwykłe" dni jest to jeszcze do wytrzymania, a czasami nawet fajnie gdy możemy co 2-3 dni zmieniać coś na paznokciach. Ale bywa i tak, że nie mamy na przykład przez tydzień czasu kompletnie na nic, a tym bardziej na manicure i tak właściwie nie wiadomo co wtedy zrobić. Malować i ryzykować ohydne odpryski, czy wcale nie malować i nosić paznokcie jak dziewczynka z podstawówki? :) Ja zazwyczaj wybierałam tą drugą opcję, ponieważ uważam że obdarty lakier bardzo brzydko wygląda. Ale od pewnego czasu mam na takie okresy mały trik, którym chętnie się z Wami podzielę :)

Jakiś czas temu (zimą) kupiłam sobie dwa lakiery firmy Lovely z serii Snow Dust. Były to brokatowe lakiery o niesamowitym kryciu i wytrzymałości, z których byłam bardzo zadowolona i miałam je w kolorze białym i złotym. Natomiast teraz (w aktualnej promocji w Rossmannie) kupiłam lakiery Lovely z serii Baltic Sand i są to dokładnie te same lakiery tylko w nowych wersjach kolorystycznych. Posiadam je w kolorze niebieskim (jak niezapominajki) o numerze 9 oraz morskim/turkusowym w odcieniu nr 3. Jestem nimi zachwycona, dlatego też przedstawiam Wam ich podsumowanie :)


ZALETY:
* Lakier ma piękne, sezonowe kolory
* Jest brokatowy, a właściwie jest brokatem o ogromnej gęstości drobinek
(już jedna warstwa lakieru daje totalne krycie płytki paznokci, a druga warstwa to tylko kosmetyczne poprawki)
* Bardzo szybko wysycha
* Utrzymuje się bez problemu prawie tydzień
* W razie jakichkolwiek uszkodzeń lakieru możemy po prostu chwycić za lakier i uzupełnić "uszczerbek"
(domalowany kawałek w niczym się nie odróżnia od reszty bo to po prostu uzupełniony brokat)
* Drobinki w lakierze dają gładką powierzchnię, czyli nie zaczepiają się o ubrania itp.
* Pięknie iskrzą na paznokciach
* Są bardzo tanie (cena regularna to ok. 8 zł)
* Aplikacja jest łatwa i szybka (wygodny, szeroki pędzelek)

WADY:
* Zazwyczaj wiele kolorów jest już wykupionych, ponieważ jest to seria limitowana
* Nie mamy dostępu przez cały rok do wszystkich kolorów tylko są podzielone na edycje pod różnymi nazwami (Snow Dust, Baltic Sand, Rio itp.)
* Są to lakiery jedynie brokatowe


Podsumowując, dla mnie te lakiery nie mają wiele wad :) Wiadomo, że nie zawsze mam ochotę na brokat na paznokciach, bo czasami wolę klasyczny czerwony lakier lub inny manicure, ale w sytuacji gdy wiem, że nie będzie w najbliższych dniach czasu na malowanie paznokci to właśnie te lakiery są idealnym rozwiązaniem. Nie dość, że pięknie wyglądają to jeszcze śmiało mogę być spokojna, że przez tydzień moje pazurki będą bez zarzutu, bo nawet gdy gdzieś zedrę lakier to szybciutko i bezczelnie mogę go wmontować w dany kawałek z powrotem :) I serio wygląda to tak jak wcześniej :) Nie jest to więc może jakiś wybitnie piękny manicure, ale dla zabieganych jak najbardziej ciekawe rozwiązanie więc polecam Wam te lakiery gorąco :) Jeśli miałyście z nimi styczność to dajcie znać jakich kolorów próbowałyście!
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. Ładny ten niebieski:) ja mam ten taki morski

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki piękne, ale niestety nie przepadam za lakierami brokatowymi;/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda na paznokciach :)
    kurczę kupię ten niebieski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na plaży będzie pięknie wyglądał na stopach :) I się tak szybko nie zniszczy :)

      Usuń
  4. Wyglądają o wiele lepiej niż się spodziewałam - błękit cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)