środa, 21 maja 2014

KREM NA DZIEŃ "NA BOGATO", CZYLI RIVAL DE LOOP REGENERTATION :)


Hej :) Całkiem niedawno wspominałam Wam o moim pierwszym kremie pod oczy z Rival de Loop. Tak mi się spodobał zarówno pod kątem delikatnego i skutecznego działania jak i ceny, że postanowiłam wypróbować coś więcej z kosmetyków tej marki. Zakupiłam więc krem na dzień z tej serii, czyli Rival de Loop Regeneration Tagescreme. Nie wiedziałam czego się spodziewać, ale za 50 ml zapłaciłam jedynie 9,99 zł w Rossmannie więc uznałam, że w razie czego zużyję go do czegoś innego. I po zużyciu połowy słoiczka zapraszam Was na małą recenzję tego specyfiku :)

OPIS NA OPAKOWANIU:
Krem na dzień Rival de Loop Regeneracja to bogata, nawilżająca, intensywna pielęgnacja, opracowana z myślą o potrzebach bardzo suchej skóry. 
Działanie: 
* Świeże komórki z dyni koją skórę i zapobiegają powstawaniu małych zmarszczek
* Kompleks lipidowy z oleju z pestek winogron, oleju sojowego i oleju z wiesiołka jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe - intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed utratą wilgoci. 
* Prowitamina B5 działa kojąco, wspomaga proces regeneracji i ma właściwości nawilżające.
* Filtr UV SPF 15 i witamina E chronią skórę przed promieniowaniem UV i przedwczesnym, uwarunkowanym wpływem światła starzeniem.


ZALETY:
* Niska cena (9,99 zł za 50 ml)
* Bardzo estetyczny i praktyczny szklany słoiczek
* Bardzo bogata konsystencja (i mimo to nie zapycha porów)
* Bardzo delikatny, ale niezwykle przyjemny zapach 
* Bogaty w wiele świetnych substancji wysoko w składzie
* Filtr SPF 15
* Brak silikonów, parabenów i barwników
* Nie podrażnił mnie ani nie uczulił
* Mimo tłustawej konsystencji dzielnie współgra z makijażem
* Bardzo intensywnie odżywia skórę i sprawia, że jest niezwykle miękka i gładka

WADY:
* Jest to dość tłusty krem i dla osób z inną cerą niż bardzo sucha nie będzie nadawał się na dzień
* Sprawia, że twarz dość intensywnie się błyszczy
* Zostawia na skórze delikatny film


MOJA OPINIA:
Ogólnie rzecz ujmując uważam, że to rewelacyjny krem. Nie sprawdził się u mnie totalnie w 100%, ale tylko z tego względu, że docelowo nie jest dedykowany takiej cerze jak moja. Ja mam skórę mieszaną ze skłonnością do przesuszeń i potrzebuję przede wszystkim intensywnego nawilżania, które nie jest główną cechą tego preparatu. Ten krem zawiera wiele substancji lipidowych i ma działanie głównie natłuszczające i regenerujące, które jest niezbędne cerze bardzo suchej ale niekoniecznie mieszanej (w takim stopniu). Uważam go jednak za świetny, ponieważ cudownie odżywia skórę i u mnie idealnie sprawdza się jako krem na noc. Po nałożeniu go czuję ulgę na skórze, tłustą warstewkę, która na noc również jest całkiem przyjemna (wiem, że coś działa na buzi :) a rano twarz jest mięciutka i gładka. Na dzień się mnie ten krem się nie nadaje, bo moja strefa T świeci się jak księżyc w pełni :) W dodatku muszę jeszcze dodać, że dla mnie ten krem przepięknie pachnie.... Niby to delikatny, kremowy zapach ale ma w sobie coś "perfumeryjnego" i bardzo mi tutaj to pasuje. Oprócz tego oczywiście ważny jest skład, w którym komórki z dyni, olej z wiesiołka, olej sojowy i z pestek winogron oraz witamina E wystarczająco mnie przekonują :)

Podsumowując jeśli lubicie bogate i odżywcze kremy to polecam Wam ten krem jako produkt na noc, bo w tym sprawdza się świetnie. Jeśli chcecie stosować go w ciągu dnia to nada się jedynie dla osób z bardzo suchą skórą lubiącą tłuste konsystencje. Uważam, że zawsze warto mieć w domu pod ręką takiego tłuścioszka i za cenę 9,99 zł z miłą chęcią będę do niego wracać.
 A Wy miałyście z nim styczność? Lubicie tłuste kremy na noc?? 
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. ja mam mieszaną z tendencją do zapychania na nosie i brodzie , chyba bym się bała ,że mnie po nim wysypie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zapchał i nic a nic mi nie wyskakiwało po nim ale masz rację - nie ma co ryzykować skoro i tak to krem nie do cery mieszanej. Buziaczki :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji go używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam cerę suchą i bardzo pilnuję aby była odpowiednio nawilżona.
    Fajnie, że jesteś ogólnie zadowolona z tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremu nie uzywalam tej firmy ale ampułki i maseczki a i owszem geńialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja maseczek nie miałam i z chęcią spróbuję niebawem :) A ampułki kupiłam jakieś zupełnie niedobrane do cery więc też trzeba by było znaleźć te właściwe :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  5. Moja cera jest bardzo wybredna i niestety tłuste kremy nie wchodzą w grę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)