czwartek, 1 maja 2014

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY KWIETNIA 2014


Hej :) Czas leci tak szybko, że nie jestem w stanie uwierzyć, że dziś rozpoczął się maj. Mimo tego, że wiosna to moja ulubiona pora roku, a za oknem jest pięknie to trochę martwi mnie to, że wszystko ostatnio przecieka przez palce - przecież dopiero był styczeń, a tu już prawie wakacje :) No ale cóż, wróćmy do tematu posta :) Kwiecień był zwariowanym miesiącem, ponieważ postanowiłam zabić kosmetyczną rutynę - wiecie jak to jest gdy nie ma czasu i sięgamy ciągle po te same "bezpieczne" produkty a inne zalegają w szafkach. Zmobilizowałam się i w kwietniu rzeczywiście korzystałam z całego dobrodziejstwa mojej kosmetyczki, przez co ciężko mi było wybrać jakichś ulubieńców :) Dlatego też pokaże Wam te produkty, które po prostu zachwyciły mnie w ostatnim czasie :)


1. L'OREAL PREFERENCE HIGH SHINE CONDITIONER
Cuuuudowna odżywka do włosów. Ze względu na to, że do farbowania włosów postanowiłam również wybrać coś innego niż zwykle mój wybór padł na farbę L'oreal Preference, którą kiedyś już używałam i właśnie do niej (oraz innych farb tej marki) są zawsze dołączone genialne odżywki o dużej pojemności (54 ml) i fantastycznych właściwościach. Z chęcią kupiłabym ją sobie osobno więc jeśli ktoś wie czy można ją gdzieś znaleźć to proszę o info :)


2. W7 AFRICA MULTI BRONZING FACE POWDER
Jest to bronzer/róż składający się z trzy-kolorowej mozaiki z delikatnymi złotymi drobinkami. Jest to naprawdę świetny produkt. ma bardzo wygodne opakowanie, jest wydajny, tani (około 14,99 zł) i pięknie wygląda na policzkach właśnie jak połączenie różu i bronzera, a drobinki sprawiają, że nawet z rozświetlacza można zrezygnować. Super !


3. RIVAL DE LOOP REGENERATION KREM NA DZIEŃ
Kupiłam ten krem z ciekawości po tym, jak zakochałam się w kremie pod oczy z tej serii. I mimo tego, że dla mnie ten krem na dzień się nie sprawdza to i tak go uwielbiam. Za co? Za świetny skład, bardzo bogatą konsystencję, głębokie nawilżenie i odżywienie skóry i pozostawienie jej mięciutkiej i przyjemnej. Jest to dość tłusty krem i nałożony na dzień sprawia, że buzia się dość mocno świeci (ale o dziwo dobrze współpracuje z podkładami!), dlatego też u mnie sprawdza się jako idealny krem na noc. Kosztował jedynie 9,99 zł za 50 ml i z pewnością kupię na próbę inne produkty tej firmy.


4. RIVAL DE LOOP REGENERATION KREM POD OCZY
To właśnie w tym kremie się zakochałam :) Nie będę się rozpisywać tylko zostawię dla zainteresowanych linka do mojego posta o obydwu kremach:


5. EVELINE 8W1 TOTAL ACTION ODŻYWKA DO PAZNOKCI
Jest to słynna odżywka, która potrafi uratować paznokcie gdy są w naprawdę fatalnym stanie. Kupiłam ją, ponieważ jakiś czas temu moje pazurki zaczęły się rozdwajać i strasznie mi to przeszkadzało. Teraz, dzięki tej odżywce są twarde jak stal :) Odżywka działa świetnie i przynosi szybko widoczną poprawę dzięki swojemu składowi, który jednocześnie pozostawia wiele do życzenia (formaldehyd itd). Dlatego też jestem jej wdzięczna, ale będę jej używać tylko w razie konieczności. Kosztowała 11,90 zł.


6. HEIDI KLUM SHINE
Używałam wielu zapachów w tym miesiącu, ale ten był zdecydowanie numerem jeden. Robiłam o nim recenzję, którą znajdziecie tutaj:
Od tego czasu nie zmieniło się nic poza jednym - wtedy myślałam, że ten zapach nie jest dobry na co dzień ale myliłam się :) Teraz używam go często i gdy lekko "wywietrzeje" pozostawia delikatną, kwiatowo-waniliową woń która pięknie pasuje w ciągu dnia. Polecam!

To już wszyscy ulubieńcy kosmetyczni. Mam nadzieję, że produkty Wam się spodobały i znajdziecie dla siebie coś ciekawego. Jestem również ciekawa Waszych ulubieńców :) Zapraszam również w najbliższym czasie na post o niekosmetycznych ulubieńcach, których w tym miesiącu muszę Wam koniecznie pokazać :)
Buziaki!!!

7 komentarzy:

  1. Te odżywki loreal są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to tylko dodatek do farby... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. W taki róż-bronzer musze zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro jest ich dużo i kosztują grosze :)

      Usuń
  3. odżywka z eveline jest super :) farby mi jakoś pasują z syossa :)
    Zapraszam też do mnie www.double-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka 8w1 Eveline, najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do innych dostępnych na rynku to ta zdecydowanie bije wszystkie na głowę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)