Etykiety

sobota, 26 kwietnia 2014

ZDENKOWANI 2 :)


Hej dziewczyny :) Miałam się jeszcze wstrzymać parę dni z postem o zdenkowanych produktach, ponieważ kilka rzeczy mam jeszcze na wykończeniu, ale tych kilka butelek ciągle gdzieś mi zawadzało w łazience... Nie znalazłam jeszcze żadnego kąta na puste opakowanie, więc nie dość, że mi przeszkadzają, to jeszcze ciągle słyszę komentarze mojego faceta, że wszędzie pełno moich kosmetyków i nie powinnam tego tyle kupować :) A że nie mam zamiaru sobie niczego w tym względzie odmawiać, to post będzie już dziś.


1. APART JEDWAB I NONI - ŻEL POD PRYSZNIC
Jest to hipoalergiczny żel pod prysznic, który ma 400 ml i kosztuje około 6,99 zł. Jest dostępny min. w Rossmannie i różnych marketach. Używam tego produktu od dawna i jest jednym z moich ulubieńców, ponieważ cudownie pachnie. Jest to kompozycja kwiatowo-pudrowa, długo się utrzymuje i ładnie podkreśla zapach jednych z moich perfum. Jeśli chodzi o właściwości myjące jest to typowy średniak - żel jak żel, ale z pewnością kupię go jeszcze nie jeden raz :)


2. LIRENE KUSZĄCA GRUSZKA - ŻEL POD PRYSZNIC
Ten żel kupiłam jakiś czas temu w Biedronce podczas jakiejś promocji chyba za 4,99 zł. Opakowanie ma 250 ml. Żel zawiera ekstrakty z gruszki, jabłka i melona i producent obiecuje ucztę dla zmysłów, delikatną pielęgnację, jedwabiście gładką skórę oraz dawkę energii. Aż tyle od niego nie oczekiwałam i dobrze, bo to po prostu zwykły żel pod prysznic. Nie pielęgnuje skóry wcale (a nawet leciutko przesusza) ale dobrze myje, pięknie pachnie i ma ciekawą (galaretowatą) konsystencję. Za taką cenę jest naprawdę ok, ale nie wiem czy jeszcze po niego sięgnę, bo mam innych ulubieńców :)


3. BABYDREAM ŻEL DO MYCIA NIEMOWLĄT
Aktualnie to mój faworyt wśród żeli pod prysznic i na jego miejscu w łazience już stoi kolejna, nowa butla :) Jest bardzo delikatny, świetnie myje, nie wysusza skóry i ma bardzo przyjazny skład. Kosztuje też niewiele, bo za butelkę 500 ml płacę tylko 9,99 zł. Ma również bardzo wygodne opakowanie z pompką oraz delikatnie pachnie. Jest dostępny w Rossmannie i z pewnością będę go używać tak długo, aż nie znajdę czegoś jeszcze lepszego :)


4. NIVEA DRY COMFORT PLUS - ANTYPERSPIRANT
Jest to jeden z całej gamy antyperspirantów w kulce firmy Nivea i jest to mój zdecydowany ulubieniec (chociaż nie wszystkie wśród nich są aż tak dobre jak ten). Jest dostępny wszędzie za około 10 zł (często są promocje). Pachnie troszkę jak krem i odrobinę zostawia białe ślady, ale jest bardzo skuteczny (jak na osobę bez żadnych problemów z poceniem). Ważne jest dla mnie również to, że przy idealnej jak dla mnie skuteczności nie przesusza skóry i zostawia ją komfortową. Zastąpiłam go innym z tej firmy, ponieważ chciałam wypróbować coś nowego, ale nie jestem zbyt zadowolona więc na pewno do tego wrócę. 


5. PERFECTA MASECZKA GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA
Zużyłam kolejne już opakowanie tej maseczki i od momentu mojej wcześniejszej opinii nic się nie zmieniło, więc zachęcam do przeczytania recenzji:
Dodam jedynie, że aktualnie podobne rezultaty uzyskuję dzięki innym rzeczom (kremom, serum z BU) i nie wiem czy jeszcze będę do niej wracać. Może doraźnie :)

To już wszyscy wykończeni. Jak widzicie, zużyłam tyle żelów pod prysznic jakbym nic innego nie robiła tylko się kąpała :) No cóż, jakoś tak wyszło... A jak u Was z denkiem ?? Pozbywacie się czy raczej korzystacie z promocji i kupujecie ?? :)

Pozdrowionka :)

10 komentarzy:

  1. Byłam ciekawa żelu lirene ale jak przesusza to niefajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam okropnie suchą skórę na ciele i u mnie lekko przesusza (szczególnie widoczne jest to na łydkach). Ale nie jest to jakiś okropny produkt. Zależy jak dla kogo :)

      Usuń
  2. miałam ten żel z apartu , był całkiem przyzwoity ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od jakiegoś tygodnia już tylko się będę pozbywać :) Mam tego mnóstwo... Tymbardziej z racji pracy w rossmannie ...
    A więc teraz od rossmanna trochę odpocznę. :) No oprócz -49% na tusze do rzęs. ;-)
    Zapraszam też do mnie www.double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym pracowała w Rossmannie to po pierwszym miesiącu musiałabym chyba ogłosić bankructwo - tyle dobroci i nowości cały czas pod ręką :) Też myślę nad nowym tuszem :)

      Usuń
  4. te produkty z baby dream są takie sobie jak dla mnie i myjąc dziecko mam wrażenie, że wysuszają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia jak sprawdzają się na tak delikatnej skórze jaką mają dzieci, bo ich nie posiadam i nie sprawdzałam :) Na mojej są oki :)

      Usuń
  5. Uwielbiam maseczki z Perfecty. Ta to mój ulubieniec. Świetnie nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)