Etykiety

piątek, 4 kwietnia 2014

ULUBIONE KOLORY CIENI DO POWIEK :)


Hej :) Cienie do powiek to kosmetyki, których wszędzie jest pełno. Tak jak w przypadku lakierów do paznokci, każdy cień jest wyjątkowy i możemy je świetnie dopasowywać do siebie i swoich upodobań. Jest to możliwe również dzięki temu, że mamy do dyspozycji nieograniczoną paletę barw, wiele możliwych konsystencji, faktur i wykończeń oraz zróżnicowaną pigmentację oraz trwałość. Osobiście uwielbiam oglądać cienie, sprawdzać ich napigmentowanie i zachwycać się coraz to wspanialszymi kolorami natomiast, niestety nie jestem mistrzynią w ich używaniu (gdy Bozia rozdawała talenty manualne, ja stałam w kolejce po rzęsy :) ). W związku z ewidentnym brakiem talentu w nakładaniu cieni, nie stosuję ich zbyt często na co dzień, żeby nie zrobić sobie jakiejś masakry na twarzy.

Gdy już mam więcej czasu i decyduję się na jakieś cienie najchętniej sięgam po te delikatne w naturalnych barwach, które ładnie się komponują z moim jasnym typem karnacji i tylko lekko podkreślają powiekę. Pięknie wydobywają to co trzeba, wyglądają estetycznie i elegancko i nie wymagają zdolności make up artist :) Oto więc moje ulubione kolory z których korzystam najczęściej :)


1. ACCESSORIZE REBEL EYE SHADOW COLLECTION
Zdecydowanie moja ulubiona mini-paletka cieni. Korzystam z chęcią ze wszystkich kolorów (co rzadko mi się zdarza w przypadku palet) i wszystkie równie mocno mi się podobają. Cienie pięknie się rozcierają, mają bardzo miękką, aksamitną konsystencję i wyglądają świetnie. Paletka zawiera w sumie 8g cieni i był do niej dołączony primer, którego nie używam. Znajdują się tutaj kolory:
 Czarny - z drobinkami w kolorze bordo, fioletu i srebra, które delikatnie połyskują na powiece, ale nie rzucają się mocno w oczy; średnio napigmentowany
Brzoskwiniowy - ma satynowe wykończenie a jednocześnie lekko opalizuje i ma troszkę małych drobinek; efekt jest właśnie opalizujący pięknie wygląda na całej powiece
Zgaszony róż - satynowy cień bez drobinek, średnio napigmentowany, bardzo ładnie się rozciera, wygląda bardzo świeżo
Beż - satynowy, delikatnie napigmentowany, bez drobinek
Biały - również satynowy


2. SLEEK AU NATUREL WYBRANE KOLORY
Paletki Sleek'a bardzo lubię głównie dlatego, że są świetnej jakości a kosztują grosze (cała paletka za około 35 złotych co daje nam około 3 złotych za jeden cień). Wiadomo, że nie jest to ideał, ale za taką cenę moim zdaniem warto, bo w palecie są i kolory matowe i perłowe, są ładnie dobrane oraz dosyć mocno napigmentowane. Z tej palety lubię najbardziej :
Nr 2 NUBUCK - matowy, jasny szary
Nr 6 TAUPE - perłowy, brzoskwniowy
Nr 9 BARK -  matowy, chłodny brąz
Nr 10 MINERAL EARTH - perłowy, skrzący się brąz


3. ACCESSORIZE ICON EYESHADOW
Piękne cienie pojedyncze z Accessorize po raz kolejny. Ja mam dwa kolory
Nr 3 TRUFFLE - chłodny, szarobrązowy, słabo napigmentowany ale ładnie podkreślający oko
Nr 1 CHAMPAGNE - czyli cudowny szampański, który daję piękną, lśniąca taflę i w moim przypadku częściej jest używany jako rozświetlacz, ale na powiekach też prezentuje się świetnie


4. ASTOR COLOR VISION 
Czasami, po tych wszystkich beżach i brązach mam ochotę na coś w bardziej świeżych barwach i ostatnio bardzo mi się spodobał piękny cień z mini-paletki Astor o numerze 810 CARRIBEAN NIGHTS. Chodzi mi to oczywiście o ten świetny, pastelowy cień z numerkiem 3. Jest to matowy, rozbielony turkus lub, jak kto woli, kolor miętowy. Dobrze wygląda w postaci delikatnej kreski i bardzo ożywia makijaż.

To już wszystkie "moje" kolory. A jakie są Wasze ulubione cienie? Macie swoje ulubione kolory bądź marki? Jeśli coś wam zapadło w pamięć to polecajcie śmiało, bo Wasze opinie są zawsze są cenne :)

Buziaki :)

5 komentarzy:

  1. Fajne kolorki, osobiście też lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najdelikatniejsze, ale całkiem urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo widzę, że lubujesz się w fioletach :) ja też to mój ulubiony kolor na powiekach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zielone oczy więc taki delikatny kolorek (mam nadzieję:) lekko je podkreśla :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne cienie. Ja używam cieni editt cosmetics, są dobre, nawet trwałe, ale bardzo kiepsko dostępne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)