wtorek, 1 kwietnia 2014

ULUBIEŃCY MARCA - PIELĘGNACJA


Hej :) Muszę Wam powiedzieć, że w ostatnim czasie miałam wyjątkowe szczęście do kosmetyków pielęgnacyjnych - wszystko, co kupiłam było co najmniej dobre, po niczym mnie nie wypryszczyło ani nie wysuszyło :) Nie wiem, czy taki sukces zawdzięczam temu, że zwracam większą uwagę na składy kosmetyków, czy też po prostu miałam fart, ale życzę sobie i Wam tylko takich pozytywnych wrażeń :) Teraz zapraszam na podsumowanie produktów do pielęgnacji, które spisały się u mnie najlepiej w marcu i bez których ciężko byłoby mi się obyć.


1. ALTERRA SZAMPON NADAJĄCY POŁYSK
Kupiłam, sprawdziłam i zakochałam się... Szampon z naturalnymi ekstraktami z moreli, winogron i pszenicy, wzbogacony w naturalne olejki (monoi i kokosowy) i witaminę E, a pozbawiony wszelkich świństw (parafiny, silikonów itp.). Ma wygodne i niewielkie opakowanie, pachnie obłędnie i ładnie oczyszcza oraz nabłyszcza włosy. Kosztuje 9,49 zł za 200 ml, ale jest mało wydajny. Warto spróbować jeśli chcecie dogłębnie oczyścić włosy przy miłym zapachu :) Więcej na jego temat tutaj:


2. INTIMEA ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ
Jest to mój ulubiony żel do higieny intymnej, a pochodzi z Biedronki :) Kupuję zawsze wersję niebieską o właściwościach łagodzących, bo zawiera kwas mlekowy i ekstrakt z białej herbaty. Ma bardzo ładny zapach (herbaciano-kwiatowy), bardzo ładnie myje, nie przesusza i jest delikatny. A co dla mnie najważniejsze - mnie nie uczula (co często mi się zdarza przy żelach, szczególnie z korą dębu lub różnymi ziołami). Konsystencja jest dość rzadka przez co jest mało wydajny, ale za buteleczkę 300 ml płacimy tylko 2,99 zł więc wydajności nie wymagam. Jestem z niego naprawdę zadowolona.


3. NIVEA DRY COMFORT PLUS 
Mój ulubiony antyperspirant, którego kupuję ciągle od bardzo dawna (wcześniej również używałam Nivea, ale w wersji Pearl&Beauty czy coś takiego). Jak dla mnie są to najlepsze antyperspiranty na rynku, ponieważ są skuteczne a jednocześnie bardzo delikatne i nie przesuszają skóry pod pachami. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby ta kuleczka mnie zawiodła, więc dalej będę z niej korzystać. Nie polecam jej jedynie osobom, które mają jakiś problem z poceniem bądź burze hormonalne - jest zbyt delikatny i może się okazać zbyt słaby. Natomiast jeśli ktoś lubi delikatną ochronę i pielęgnację to zdecydowanie polecam. Kosztuje około 9,99 zł. 


4. L'BIOTICA BIOVAX KERATYNA I JEDWAB
Moja od niedawna ulubiona maska do włosów, o której pisałam już chyba z milion razy. Tutaj już oczywiście w pełnowymiarowym pudełku, które bardzo mi pasuje, ponieważ dobrze się zamyka i jest wygodne w użytkowaniu. Konsystencja maski, jak widać na zdjęciu, bardzo gęsta ale nic a nic nie obciąża włosów - wręcz przeciwnie :) Pięknie nawilża, odżywia, dodaje blasku, a przy tym zawiera wiele naturalnych składników i jest tania (14,99 zł). Więcej na temat tych masek pisałam tutaj:


5. AVON PUR BLANCA
Jest to woda toaletowa, po którą najchętniej sięgałam w marcu i której używam od wielu lat. Jej zapach jest po prostu urzekający i niesamowicie uniwersalny. Pachnie bardzo świeżo, a jednocześnie kwiatowo, jest ożywczy a przy tym bardzo kobiecy, chłodny i elegancki jednocześnie. Moim zdaniem pasowałby zarówno w ciepły letni dzień, jak i na wieczór czy nawet na sportowy weekend. Uwielbiam :) Poza tym jak na tak tanią wodę (mniej więcej od 29,99 do 39,99), utrzymuje się dość długo. Więcej na temat jej zapachu możecie poczytać w poście, w którym się nim zachwycałam :)

To już wszyscy moi marcowi ulubieńcy. Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam coś nowego i ciekawego, a jeśli nie, to że chociaż miło Wam się u mnie gościło :) Oby kwiecień obfitował w same kosmetyczne hity (oczywiście bardzo tanie i fantastyczne:), był ładny i słoneczny a my szczupłe (przed i po świętach) i zawsze piękne :D

Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten morelowy szampon Alterry, używam wszystkich na zmianę, ale zapach tej wersji chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tak szybko się kończy, bo już chciałabym spróbować następnego ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubie antyperspiranty z Nivea i to chyba w zasadzie wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Jedynie Invisible tak średnio, bo dziwnie pachnie :)

      Usuń
  3. uwielbiam maseczki biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Antyperspiranty NIVEA są faktycznie dobre i tanie - również można polecić te w spray'u, ale wybór konkretnego zależy od preferencji. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mamy zawsze w czym wybierać i każdy znajduje taki jak mu pasuje :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)