niedziela, 27 kwietnia 2014

TAG: TO CZY TAMTO? - MÓJ SETNY POST :)


Hej :) Gdy zobaczyłam, że na moim kosmetyczno-kulinarnym blogu mam już 99 postów przeżyłam istny szok! Przecież dopiero co zastanawiałam się, czy to nie głupi pomysł z tym blogowaniem, dopiero co dodawałam nieśmiało pierwszy post a tu aż tak się rozbestwiłam, że stuknęła mi właśnie setka :) Nie mogłam się zdecydować czy ten setny post ma być kosmetyczny czy kulinarny (bo obie te dziedziny bardzo lubię i wypełniają sporo mojego czasu) więc zdecydowałam się na TAG :) Wybrałam taki, który ostatnio oglądałam na YouTube na kanale digitalgirlworld13 (który bardzo lubię i polecam Wam gorąco). Oto więc moje odpowiedzi na pytania :)

KATEGORIA: MAKIJAŻ
1. Bronzer czy róż do policzków?
- Zdecydowanie róż. Bronzera używam sporadycznie.
2. Szminka czy błyszczyk?
- Hmmmm... Szminka :)
3. Liner czy tusz do rzęs?
- Zdecydowanie tusz do rzęs. Nie wyobrażam sobie już makijażu bez wytuszowanych rzęs.
4. Podkład czy puder?
- Bez dwóch zdań podkład. Używam do codziennie, natomiast pudru praktycznie wcale.
5. Cienie do powiek neutralne czy kolorowe?
- Zdecydowanie neutralne, ponieważ nie mam wybitnych zdolności makijażowych i bazuję na bezpiecznych odcieniach. Czasami zdarza mi się zaszaleć z kolorami ale są to wyjątkowe sytuacje.
6. Cienie prasowane czy pigmenty?
- Z tych samych powodów co wyżej - cienie prasowane. Nie mam ani czasu ani umiejętności na tyle żeby tworzyć cuda pigmentami (które są bajeczne :)
7. Pędzle czy gąbki?
- Pędzle i paluszki :) Nie korzystam z gąbeczek, bo wydają mi się niehigieniczne. Co kto woli :)

KATEGORIA: PAZNOKCIE
8. OPI czy China Glaze ?
- Nie miałam żadnego z tych firm, ale kilka z OPI jest na mojej liście zakupów więc raczej w tą stronę bym poszła.
9. Paznokcie długie czy krótkie?
- Średnie :) Ale gdybym miała wybierać z tych dwóch typów to zdecydowanie krótkie (wygoda w pracy przede wszystkim).
10. Akryle czy naturalne?
- Definitywnie naturalne. Kilka razy próbowałam zarówno akrylowych jak i żelowych paznokci i jednak nie czułam się z nimi najlepiej. Co własne, to własne :)
11. Ciemne czy jasne lakiery?
- Hmmm... Zimą ciemne, a latem jasne :)

KATEGORIA: MODA
12. Jeansy czy spodnie dresowe?
- Jeansy. Świetnie się sprawdzają przy wielu stylizacjach - i z marynarką, i ze sweterkiem i t-shirtem.
13. Krótki czy długi rękaw?
- Zdecydowanie krótki. Wolę strój "na cebulkę" :)
14. Sukienki czy spódnice?
- Na co dzień spódnice, bo są bardziej uniwersalne i można tworzyć ubiory w różnym stylu. Natomiast na ważne wyjścia i uroczystości tylko sukienki :)
15. Paski czy kratka?
- Zdecydowanie paski :) Nie mam i nie kupuję nic w kratkę, bo jakoś mnie ten wzór nie kręci.
16. Klapki czy sandały?
- Uwielbiam ładne, letnie klapki i mam ich całe mnóstwo natomiast musiałam się przekonać do sandałów odkąd regularnie prowadzę samochód.
17. Szale czy kapelusze?
- Ci którzy mnie znają wiedzą dobrze, że mam niezliczoną ilość szali i apaszek we wszelkich kolorach i wzorach i uwielbiam je nosić, więc odpowiedź jest oczywista :)
18. Wisiorki czy bransoletki?
- Wisiorki. 
19. Obcasy czy płaska podeszwa?
- Gdy idę na zakupy po nowe buty to zawsze wracam z jakąś parą na obcasach lub koturnach i ustawiam je w szafie z należnymi "ochami" i "achami" ale na co dzień chodzę w płaskich balerinach (znów ten nieszczęsny samochód...)
20. Buty kowbojskie czy sportowe?
- Myślę, że z kowbojskimi mogłoby być ciekawie i zabawnie :)
21. Marynarka czy bluza?
- Hmm... Nie cierpię marynarek i zawsze unikam jej zakładania, natomiast w bluzie raczej nie paradowałabym po mieście i nawet nie mam żadnej w kolekcji. Jeśli już musiałabym wybrać to chyba jednak marynarka.

KATEGORIA: WŁOSY
22. Proste czy kręcone?
- Moje włosy są naturalnie kręcona, dlatego oczywiście chciałabym mieć proste :)
23. Kok czy kucyk?
- Luźny kok.
24. Wsuwki czy spinki?
- Wsuwki do upinania wiecznie wyłażących kosmyków.
25. Lakier czy żel?
- Na co dzień nie korzystam, ale jak już coś to lakier.
26. Długie czy krótkie?
- Noszę raczej średnią długość ale jeśli miałabym wybierać to wolałabym całkiem długie niż całkiem krótkie.
27. Ciemne czy jasne?
- naturalnie moje włosy są w odcieniu średniego blondu i rozjaśniam je lekko. Ale miałam już przygody z różnymi kolorami na głowie i wiem jedno - tylko i wyłącznie jasne włosy. W innych kolorach wyglądam fatalnie.
28. Prosta grzywka czy skośna?
- Nie noszę grzywki, ale przy mojej lekko pucołowatej buzi prosta grzywka byłaby fatalnym wyborem. Więc jeśli już to skośna.
29. Związane czy rozpuszczone?
- Bardzo podobają mi się rozpuszczone włosy, ale sama rozpuszczam je dość rzadko. Przyzwyczaiłam się już, że noszę związane włosy i tak mi wygodniej.

To już koniec pytań. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i sama jestem ciekawa Waszych odpowiedzi na te pytania, dlatego zachęcam wszystkich do zrobienia tego TAGu. Ja natomiast chciałabym zatagować kilka moich blogowych koleżanek :) Dziewczyny, jeśli będziecie miały ochotę to zapraszam do zrobienia tego TAGu autorki blogów:

- Przemyślenia Kasi
- Pani Pomadka
- Kosmetyczna Maniaczkaa
- Secretaddiction86

Zapraszam i pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Gratuluję dobrnięcia do 100 posta :) To super, ze tak dobrze Ci idzie :) U mnie póki co skromnie :)
    Zapraszam też do mnie www.double-identity.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag nie słyszałam o nim wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez zbliża sie setka, szok! A tez myślałam czy to nie głupi pomysł:D dzięki za otagowanie, moze uda sie odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny TAG , ja mam włosy proste ale lubię je czasem zakręcić ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)