Etykiety

środa, 2 kwietnia 2014

ODROBINA ORANŻU NA WIOSNĘ :)


Wiosna za oknami hula, a w szafie jeszcze sporo zimowej, szaro-burej odzieży, która absolutnie w taką pogodę mi się nie podoba. Gdzie się podziały wszystkie wiosenne rzeczy i kiedy znaleźć czas na remanent garderoby? :) Nie znalazłam jeszcze odpowiedzi na te pytania, bo nie mam czasu (i zapału) żeby się tym zająć, ale za to znalazłam świetny sposób na to, żeby z moich codziennych ciuszków wydobyć nieco więcej wiosennego look'u - kolor w detalach :) Zazwyczaj o tej porze roku rozglądałam się już za pastelami, których gdzieś w szafie jest całkiem sporo, ale tym razem miałam ochotę na coś mocniejszego i postawiłam na oranż, który jest wyjątkowo energetyczny i nawet na małym drobiazgu rzuca się od razu w oczy. 

Wyszperałam sobie taką oto małą torebeczkę (no name:), którą można nosić jako kopertówkę, lub wyciągnąć ze środka złoty łańcuszek i nosić na ramieniu:


Do tego idealnie wpasowały się moje ulubione ostatnio kosmetyki:
Szminka Catrice Ultimate Color nr 250 - Matt About Pink
(różowo-oranżowo-koralowa pomadka o matowym wykończeniu, która dość długo się utrzymuje i bardzo ożywia twarz)
Lakier Eveline miniMAX o numerze 686
(świetny oranżowo-czerwonawy lakier o świetnym kryciu przy jednej warstwie i przyzwoitej trwałości)
Astor Big&Beautiful Boom w kolorze czarnym
(mocno pogrubia rzęsy, i daje wyraźny efekt na rzęsach, ma mega dużą szczotę co nie wszystkim pasuje :)



Taki zestaw bardzo mi się ostatnio podoba. Pazurki z daleka rzucają się w oczy i pięknie lśnią, usta nadają wiosennego i żywego wyglądu twarzy, a torebka uzupełnia resztę stroju. Nawet ubierając zwykłe czarne rurki i zwykłą, białą czy kremową bluzkę (czyli to, co praktycznie każda z nas ma w szafie) od razu wygląda się bardziej świeżo i radośnie. Mam nadzieję, że nie będzie to jedyny kolor w mojej wiosennej garderobie i że w końcu znajdę czas, żeby odkopać moje pastele i inne wiosenne rzeczy a pochować bure swetrzyska i nudne szarości.

Jak Wam się podoba taki kolor?? A na jakie barwy Wy postawiłyście tej wiosny??

Buziaki :) :) :)

4 komentarze:

  1. piękne kolory szminki i lakieru, torebka też fajna ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna torebka:) Mam ten sam lakier do paznokci i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)