wtorek, 8 kwietnia 2014

KWIETNIOWE ZAKUPY :)


Hej dziewczyny :) Zrobiłam właśnie zakupy kosmetyczne i cieszę się nimi podwójnie. Głównie dlatego, że wszystkie kosmetyki wyszperałam bardzo tanio - ach, te promocje :) Dodatkowo dorwałam zupełnie przypadkiem kosmetyki Golden Rose stacjonarnie - miałam zamawiać przez Internet ale zajrzałam do malutkiej, niesieciowej drogerii i właśnie tam było ich pełno. Tak w ogóle, to strasznie fajnie mi się w tej drogerii robiło zakupy (było taniutko, panie za ladą były przemiłe i zaangażowane, służyły radą i pomocą i był tam świetny wybór wielu ciekawych marek). Już tak się przyzwyczaiłam do sieciówek, że zapomniałam jak miło jest czasem pogadać w sklepie z drugim człowiekiem i poczuć się profesjonalnie obsłużonym przez urocze panie. Ale koniec tych refleksji, bo chciałabym Wam wreszcie przedstawić moje zdobycze :)


SZAMPONY ALTERRA
Po ostatnim zachwycie nad szamponem Alterra Morela&Pszenica, po prostu musiałam się skusić na kolejne jego wersje :) A biorąc pod uwagę to, że są aktualnie w promocji w Rossmannie (za 5,99 zł) kupiłam aż dwa na zapas (szczególnie, że wybitnie szybko się kończą). Tym razem zdecydowałam się na szampon nawilżający Granat&Aloes oraz szampon dodający objętości Papaja&Bambus. Obydwa tak jak ich poprzednik bosko pachną owocami i mają naturalne składy więc liczę, że będą równie dobre :)


GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK 
Po tym co ostatnio dzieje się w sieci na punkcie tych szminek strasznie chciałam je chociaż zobaczyć, ale nie miałam gdzie a kolory w Internecie są czasami przedstawione nieadekwatnie do rzeczywistości. Na szczęście właśnie w tej niesieciowej drogerii było wszystko z Golden Rose, czego dusza zapragnie :) Wybrałam dla siebie odcień 09, który jest raczej ciepłym odcieniem różu. Ktoś kiedyś ocenił ten odcień jako "różany" i zgadzam się w pełni (usteczka jak pączki róż murowane:) Zapłaciłam za nią 8,50 zł. 


LAKIERY GOLDEN ROSE RICH COLOR
I wreszcie mam również kolejne dwa lakiery z tej firmy. Zapłaciłam za każdy z nich 6,00 zł i wybrałam odcienie 07 i 05. Kolor 07 jest koralowo-różany i dość żywy - ładnie pasuje również do mojej nowej pomadki :) Natomiast kolor 05 określiłabym jako pieczarkowy :) jest to taki "brudny" beż lekko złamany mieszanką brązu i fioletu. Ładny odcień nude.


EVELINE TOTAL ACTION 8W1 ODŻYWKA DO PAZNOKCI
Za dobrą odżywką do paznokci rozglądałam się od dawna i właśnie tą poleciła mi pani w tej małej drogerii. Wydaje mi się, że słyszałam już o niej co nieco i z chęcią zabiorę się za regenerację moich paznokci (które niestety ostatnio strasznie się rozdwajają i już sama nie wiem dlaczego...). Jeśli pomoże, to bardzo się ucieszę. Zapłaciłam za nią 11,00 złotych.

To już wszystkie moje zakupy. A Wy czasem zaglądacie do niesieciowych, małych drogeryjek? Jak je oceniacie na tle wielkich sieciówek?? Mam nadzieję, że macie same miłe wrażania tak, jak ja :)
Pozdrowionka !!!!

9 komentarzy:

  1. Też testuję tą odżywkę do paznokci. Moje były już naprawdę w opłakanym stanie i musiałam coś im zafundować więc posanowiłam ją kupić. Używam od 4 tygodni i muszę zdradzić że maleńkie rezultaciki są :-) Fajne zakupy :)
    Też myślałam o tych szamponach z allterry :) podobno są fajne a ja jeszcze ani jednego nie miałam :-) haha
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że paznokcie chociaż przestaną się rozdwajać, bo nie wiem co im się ostatnio dzieje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. szampony świetne, lakiery piękne, a szminka mnie intryguje... im więcej na nie patrze na blogach tym bardziej je chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie wytrzymałam i wreszcie są moje :)

      Usuń
  4. Znów szampon z Altery a ja raz się zraziłam do ich produktów i teraz boję się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co kupiłaś i było nie halo? Napisz, może unikniemy zakupu jakiegoś bubla :)

      Usuń
  5. Od dawna stosuje tą odżywkę do paznokci i sprawdza się super, pomimo wielu kontrowersyjnych opinii na jej temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i z miłą chęcią ją wypróbuję :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne zakupy :) Uwielbiam lakiery GR. Szampon z Alteryy mam - Bambus&Papaja - bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)