Etykiety

sobota, 8 marca 2014

ŻYCZENIA DLA NAJWSPANIALSZYCH KOBIET NA ŚWIECIE :)

Moje Drogie :) 
Ze względu na najlepsze na świecie, najbardziej nas doceniające i urocze święto Dnia Kobiet chciałabym Wam złożyć najlepsze życzenia z tej oto okazji :) Życzę Wam przede wszystkim tego, żebyście zawsze były sobą - czyli tak naprawdę wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju, piękne, lśniące wewnętrznym i zewnętrznym blaskiem. Mam również nadzieję, że nigdy nie zabraknie Wam pasji, radości życia i ciekawości świata, która sprawia, że nasza codzienność jest naprawdę niesamowita :) Bądźcie takimi kobietami, jakimi chcecie się stać nie tracąc przy tym całego swojego niewątpliwego uroku osobistego i naturalnego piękna... Na koniec cytat z niesamowitymi życzeniami, które otrzymałam dziś sms-em i które są tak trafne, że chcę również z Wami się nimi podzielić :)

" Dziś Dzień Kobiet, więc Kochana 
Przyjm życzenia moje z rana.
 Od kobiety, która wie, jak to w życiu ciężko jest. 
Żebyś zawsze piękna była, 
Żebyś nigdy nie przytyła,
 By ci włosy nie wypadły, 
Żeby cycki nie opadły, 
Dupcia zawsze jędrna była, 
Byś facetów wciąż kusiła... 
Byś kłopotów mało miała, 
O zmartwieniach nie myślała,
 Bo pamiętaj, że rozterki 
Źle wpływają Ci na nerki :) 
Więc Kobieto życzę Ci 
Samych zarąbistych dni :)"

Życzenia może nie "z rana" ale z pewnością szczere :) Moje kochane - bawcie się i korzystajcie z życia, bo jesteście warte wszystkiego co najlepsze. Wszystkiego naj, naj :)
Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, inspiracje i pomysły :)